Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A] Ubyło płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 01-07-2012, 13:50   [EA2A] Ubyło płynu chłodniczego

Witam zakładam nowy temat ponieważ te które już są na forum - są na temat diesla. Natomiast po wymianie rozrządu wymieniłem płyn chłodniczy - był to koncentrat rozrobiliśmy go z wodą z kumplem wszystko było ok. sprawdziłem poziom po 2 dniach i był między min a max. Wczoraj po dwóch tygodniach zajrzałem a tam susza płynu jest ledwo na dnie zbiorniczka. Auto się nie przegrzewa wszystko jest idealnie dziś sprawdziłem znów stan płynu i jest bez zmian od wczoraj. Gdzie zniknął płyn ? Jeśli miałbym jakąś nieszczelność podejrzewam że od wczoraj znów ubyło by płynu jednak jest bez zmian. Olej jest czysty bez żadnej kawy z mlekiem taki jak powinien być.
 
 
vince_81 
Mitsumaniak
Grzesznik


Auto: Lancer CS9W '07 - Lucjan :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 461
Skąd: Leszno
Wysłany: 01-07-2012, 15:33   

Jeśli nie ucieka przez głowicę to sprawdziłbym mocowania węży, korek spustowy w chłodnicy, ewentualnie korek na wlewie do chłodnicy. Oczywiście przy pracującym silniku, bo przy zgaszonym jest mniejsze ciśnienie w obiegu i może nigdzie nie przeciekać :wink:
_________________
Lancer CS9W '07 2.0 deohace
Galant EA2W '99 (2009-2015)
Lancer CB4A '95 (2008-2009)
Galant E52A '93 (2006-2008 )
A wcześniej były 2 Hondy :wink:
02770/KMM
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-07-2012, 16:23   

Dolej do stanu i sprawdz może dobrze się nie odpowietrzył
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Zhan 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 '99 EA5A tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 695
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 01-07-2012, 23:00   

tnalag, u mnie po ostatniej przygodzie z zagotowaniem płynu, kiedy to sporo go ubyło przez kilka dni dolewałem zanim poziom przestał się obniżać. Zrób tak jak radzi milo, obstawiam, że po kolejnej dolewce poziom się utrzyma.
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-07-2012, 23:48   

U mnie żeby nagrzewnica się sama odpowietrzyła potrzebowałem chyba z 500km zrobić i to robiąc odpowiednie ciśnienie w układzie :P
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 02-07-2012, 14:47   

Aha czyli jest tak jak myślałem że była zapowietrzona. Tylko przestraszyłem się że chłodnica jest dziurawa, bo chłodnice klimy zabił ptak( sam przy okazji się zabił ) przeleciał przez kratki zderzaka i uderzył w chłodnice klimy, którą teraz mam do wymiany. Obadałem chłodnice wody i jest cała więc musiała być zapowietrzona. Dzięki za wypowiedzi
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-07-2012, 19:27   

tnalag napisał/a:
Obadałem chłodnice wody i jest cała więc musiała być zapowietrzona. Dzięki za wypowiedzi

Dla jasności tej sytuacji: nie chłodnica była zapowietrzona bo raczej niemożliwe ;) tylko nagrzewnica...
 
 
tnalag 
Forumowicz

Auto: GALANT EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Kwi 2012
Posty: 145
Skąd: NN
Wysłany: 02-07-2012, 19:46   

O to mi chodziło właśnie :D
 
 
marcinspike 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 142
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-08-2012, 13:04   

A ja mam takowe pytanko, też mi ubywa płynu i myślę że znalazłem winowajcę, wąż idący z głowicy do chłodnicy puszcza na krućcu wychodzącym z głowicy. Ostatnim czasy badałem palcami od spodu i było mokro.
Moje pytani czy wąż jest do wymiany czy zacisk, czy może czymś posmarować a potem nałożyć :D ?

Jednocześnie, jak się odpowietrza nagrzewnicę?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.