Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.4 MIVEC] Rockford-Fosgate krok syntezy [ROZWIĄZANE - S
Autor Wiadomość
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:11   

joachim69 napisał/a:
a to nie lepiej coś takiego ??
http://allegro.pl/fabrycz...1439116436.html

Napewno lepiej, tamto pokazałem jako przykład na hardcorową cenę ustawioną przez sprzedawcę. A najlepiej to zakupić w ROFie albo Ipmarcie :)
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:12   

Przyzwoita cena i nie chinczyk :roll:
_________________

 
 
Grzesq 
Forumowicz


Auto: Ford Mondeo MK4 2.0 TDCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Lut 2010
Posty: 290
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-02-2011, 22:26   

lexus napisał/a:
Przyzwoita cena i nie chinczyk :roll:
ale wtedy o AutoMapie albo IGO można pomarzyć :)
 
 
Mabel 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 32
Skąd: Sanok
Wysłany: 04-02-2011, 22:53   

Cytat:
Odpowiedz brzmi: Sarkazm....

Nie kolego, to nie jest sarkazm. To coś innego, lecz aby nie niszczyć poziomu dyskusji nie nazwę tego po imieniu.

Cytat:
Jesteś z Sanoka a zachowujesz się jak centuś .

Drogi kolego, nie zniżę się do wycieczek osobistych, spróbuję Ci jednak wyjaśnić parę spraw:

1. Forum służy do pomocy, wymiany poglądów itp, a nie do obrzucania się epitetami.

2. Ja do Twojej kieszeni nie zaglądam, dlaczego więc Ty zaglądasz do mojej?

3. "De gustibus non est disputandum", weź sobie do serca tę starą łacińską sentencję.

Zdaję sobie sprawę, że są ludzie dla których Outlander to coś więcej niż samochód i choć jest to dla mnie nieco dziwne, nie naśmiewam się z nich, lecz szanuję ich pasję. Dla mnie Outlander jest dokładnie tym, co wynika z jego definicji: SUV - Sport Utility Vehicle - i tak go traktuję - jako taki większy wózek na zakupy, którym na co dzień jeździ moja druga połowa (CVT bardzo pomaga ;) , a dodatkowo mogę podczas śnieżycy wyskoczyć do np. Ustrzyk Górnych, czy Woli Michowej.

Do jazdy w trasę mam inny samochód, powiedzmy ogólnie - lepiej przystosowany do dalekich podróży i większych prędkości. Taki, w którym podróżując z prędkością 150km/h nie mam po godzinie szumu w uszach, a i na krzyże nie narzekam.

Filmy oglądam w domu, lub w kinie, a nie w samochodzie.

Niedawno kupiłem sobie nowy telefon - kosztował właśnie lekko ponad 1000zł, a ma 1GHz procesor, 512RAM, aparat 5MP, moduł GPS, WM 6,5 i ekran 800x600 (o logo firmy już nie wspominając). Jak więc widać da się za 1400zł zrobić fajny sprzęt. Czepiasz się że nie chcę kupować no-name'a za 2600zł? Kolego! Toż płacisz tylko za to że pasuje on do deski rozdzielczej Twojego samochodu!

A za 2600zł można już kupić np. dobre słuchawki, ale jak w p.3 - de gustibus non est disputandum!!!

Zastanów się więc kolego następnym razem zanim coś napiszesz i nie trolluj na forum, bo Twoje wypowiedzi nic do dyskusji nie wnoszą.

Pozdrawiam wszystkich, a zwłaszcza tych co "wiedzą lepiej".

Z mojej strony koniec OT

Mabel
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 05-02-2011, 12:00   

Grzesq napisał/a:
Jako ciekawostka odnośnie ceny, nie dla centusiów : http://allegro.pl/radio-d...1438569354.html


Firmę sprzedająca znam Ok.
Ale cena , Ups .
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 05-02-2011, 19:20   

może coś takiego???
http://allegro.pl/radio-d...1438569354.html
i ten opis
Nie musisz zdrapywać logo dziwnej chińskiej marki - Phantom to styl
o cho cho
a to może by pasowało??
http://allegro.pl/dvd-tv-...1446825385.html

[ Dodano: 09-04-2011, 16:11 ]
znalazłem na rosyjskiej stronie taki post dotyczy radia z USA i zmiany kroku syntezy niestety post jest dla niejasny może ktoś z was orientuje sie w temacie
-------------------------------------------------------

Witam wszystkich! "
I OUT amerykańskich.
I też jest Infiniti w pełnym wymiarze czasu magnetofon radio ze wzmacniaczem. Coś nie myślał nawet o kilka postów do czytania i zdecydował, że ja także chcę zasięgu europejskim.
Brak przycisków lub reflashing nie zmienia. Pomoc tylko lutownicę.

Więc, aby zmienić krok częstotliwości z amerykańskim spadku w Europie można wykonać prosty vpaykoy diody!

i tak jest dla tych, którzy wiedzą, co diody i płaską montażu.
gat magnitollu.
analizowany od góry.
wyjmij dysk CD.
mają oznaczenie D605 brakuje diody
Tu i tam należy przylutować diody.

w których załadunek miejsce pod montaż diody trehnozhnuyu.
Marka: M1MA142KT

ale lutowane zwykle pierwszym, który przykuł moją rękę wartości 3 ruble.

liczby podanej między dowolnymi nogi lutowania i gdzie ANAD i katody.

wczoraj. w pełnym zakresie - wszystkie stacje. tylko ph teraz prąd FM i AM. jak wcześniej FM1 FM2 AM.

Brak dalszych zaczęli rozumieć, może jeszcze lutować diody lub usunąć nadmiar, wszystko by pojawiły się nowe. ale tak to jest dobre.

wszystkim powodzenia.
Załączony Miniatury
Click image for larger version Name: Новый рисунок.jpg Views: 66 Size: 29 KB ID: 21862

link do stronki
http://www.out-club.ru/bo...D%EE%E9&page=36
 
 
Mabel 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 32
Skąd: Sanok
Wysłany: 03-07-2012, 21:14   ROZWIĄZANE!!!

Jak możecie przeczytać w poprzednich postach, miałem problem z radiem RF w OII z USA. Okazuje się że "przekodowanie" jest banalnie proste, nie wymaga ingerencji fizycznej, ani dłubania HEXem w ETACS :) !!!
Wszystko czego potrzeba to chiński (lub nie) interfejs do Citroena oraz program LEXIA.
Pomijam już szczegół, że za pomocą LEXii (w tej chwili koszt to około 450zł) można serwisować Outlandera II oraz ASX :) )
Ad rem:
1. Odpalić lexię
2. Wybrać model (C-crosser)
3. Wybrać diagnostyka -> test funkcji -> byle co
4. Po zakończeniu skanowania wybrać BSI i wcisnąć enter
5. Wybrać Telekodowanie -> parametry podstawowe (chyba)
6. Zmienić lokalizację z Ameryka Północna na Unia Europejska
7. Zakodować (chyba F6 + kod serwisowy 03114)
8. CIESZYĆ SIĘ SPRAWNYM RADIEM!!!

Proszę mi wybaczyć jeżeli opis nie będzie w 100% precyzyjny, właśnie zakończyłem kodowanie i jestem w domu bez dostępu do samochodu, a poczucie sukcesu zatarło mą pamięć ;)

Ostrzegam przy tym, że takie przekodowanie może wpłynąć na inne parametry samochodu. Ja jednak w euforii nic nie zauważyłem - samochód pali, jeździ, wszystko działa (światła dzienne, el. szyby, alarm itp) no i GRA!
Pozdrawiam wszystkich,
Mabel
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-07-2012, 22:50   

No nieźle....To francuzi biorą od Mitsu auta i mają do tego większe możliwości kodowania samochodu niż Mitsu.
_________________

 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 04-07-2012, 00:03   

chyba można to samo zrobic w ASO mitsubishi czy konieczny jest LEXII lub ASO Citroen
 
 
Mabel 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 32
Skąd: Sanok
Wysłany: 04-07-2012, 12:27   

No niewiem kolego czy ASO Mitsubishi Ci pomoże... Ja przerobiłem łącznie trzy - jedno w Rzeszowie i dwa w Krakowie. Odpowiedzi były rózne: nie da się, zmienić trzeba radio, niewiemy bo ten model tak naprawdę nie powinien się znaleźć w naszym kraju ;)
Z tego co czytałem o kodowaniu Mitsubishi, to kodowanie lokalizacji odbywa się w fabryce na końcu linii montażowej przy pomocy jakiegoś tam interfejsu (nie jest to MUT). ASO dysponują tylko MUTem, a on nie pozwala na wykonanie tak daleko idących zmian.

Być może jest w Polsce rozgarnięty serwis Mitsubishi, który Ci powie co można a czego nie, no ale ja na taki nie trafiłem :(
pzdr
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 04-07-2012, 16:16   

skoro LEXIA to program citroena podjadę do serwisu i zobaczymy tyle ze ja mam zwykłe radio nie Rockford. a czy jest w programie mozliwość zmiany funkcji radia bo ja nie mam AF a bardzo by się przydało a nie sądzę aby robili różne radyjka
 
 
Mabel 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 32
Skąd: Sanok
Wysłany: 04-07-2012, 19:26   

To życzę powodzenia w serwisie cytrynek, daj znać jakie efekty i jaki koszt. Co do AF to u mnie po zmianie lokalizacji w ETACS w radiu samoczynnie pojawiły się różne opcje, m.in. CT, AF, PI-S i coś tam jeszcze.
Pozdr
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 05-07-2012, 17:15   

No i mam problem , byłe w Citroenie wszystko poszło ładnie zgodnie z opisem, radio działało jak europejskie ,końcówki parzyste , AF CT itp
Odpaliłem autko i pojawił się problem informacja o nie działającym ABS, i ASC po przejechaniu kilku metrów zaświeciła się kontrolka SERVIS ENGINE SOON . Mechanik nie był w stanie usunąć tych błędów postanowił przywrócić w Lexia region Ameryka północna informacje o nie działającym ABS I ECT zniknęły ,niestety kontrolka SERWIS ENGINE SOON świeci się , radio znów jest w wersji USA . Stwierdził ze mam silnik 3.0V6 a c-crosser takich silników nie posiada i tu może być problem. dzwoniłem do ASO MM w Katowicach umówiłem się na sobotę , zobaczymy co z tego wyjdzie.

dzisiaj rano kontrolka SERWIS ENGINE SOON --zgałsa :D :D

zastanawiam się jak by radio podłączyć nie do odpowiedniej wtyczki połączonej z komputerem tylko pod 12V od akumulatora jak by działało ? potrzebny by był schemat wtyczki
 
 
Mabel 
Forumowicz


Auto: Outlander II 2.4 USA
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 32
Skąd: Sanok
Wysłany: 08-07-2012, 21:32   

Heh, kolego możesz próbować odciąć CAN, ale nie wiem jak to się skończy. Najwyżej nie będziesz miał Bluetooth i SCV...
A pinout proszę bardzo:
http://ertasvc.ru/tovar/2372.htm

Pozdrawiam!
 
 
andrzejGb 
Forumowicz

Auto: www
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Lis 2010
Posty: 207
Skąd: aaaaaa
Wysłany: 08-07-2012, 23:09   

niezbędna jest wtyczka P901 tu jest 12V+ i _ i głosniki, tylko za co odpowiada pin 7 , 9,10 i 19, 20 , natomiast P801 wtyczka to juz czarna magia może ją w ogóle nie wpinać??
a jak odciąć CAN / bluetooth nie mam a SCV słabo u mnie działa nie widzą różnicy/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.