Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.6] Zamek maski
Autor Wiadomość
Pridemk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-07-2012, 20:51   [Cari 1.6] Zamek maski

Witam.

Dzisiaj jako że wróciłem z trasy postanowiłem sprawdzić ile to mi tam oleju Cari zgubiła. No troszkę jej ubyło, ale to akurat nie jest najistotniejsze.

Zamykanie maski jest w moim przypadku lekko utrudnione, ponieważ zahacza ona (tak tak mechanizm wycieraczek) o wycieraczkę kierowcy. Także jedyna możliwość to trzaśnięcie z małej wysokości lub "dociśnięcie". Już od pewnego czasu coś ciężko się zamykała (za 2-3 razem) jednak jakoś nie zwracałem na to uwagi. Do dzisiaj! Maska za 10x ani myślała się zamknąć. WD40 w ruch i... nadal nic. Odczepiłem sprężynkę i zatrzasnąłem ręcznie zamek - działa. Czyli nie w tym problem. Dopiero z pomocą przyszedł mój brat, który zauważył, że urwała się śruba mocująca u dołu. Z braku czasu nie odkręcaliśmy osłony, tylko odczepiliśmy ją od góry i na ślepy wkręciliśmy śrubę (o mniejszej śr.) na wylot (nakrętka). Niestety to nie pomogło. Pomyśleliśmy, że może była tam jakaś tulejka i zrobiliśmy z bodajże 3 nakrętek dystans.
Jednak że nie mieliśmy czasu zastosowaliśmy metodę "jeb... jak się zamknie to spadamy". Jak pomyślał tak też zrobił. Maska zamknięta.

Jednak moje pytanie po przydługim wstępie - czy aby na pewno tam powinna być jakaś tulejka (dystans)? Czy posiada ktoś może zdjęcia jak wygląda mocowanie dolnej śruby?
Nie chciałbym tego otwierać bez pomysłu na naprawę bo nie jestem pewien czy nie jest tam już coś pogięte i zostanę z otwartą maską gdy samochód jest mi potrzebny prawie codziennie.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2012, 23:01   

Która śruba :?:

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Pridemk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-07-2012, 23:15   

Dokładnie tam, gdzie wskazuje 61986.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2012, 23:19   

Zamek jest przykręcany bezpośrednio na śrubki, element jest żle usztywniony, dlatego się ciężko zamyka
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Pridemk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-07-2012, 23:25   

Zamek jest przesuwny na śrubach czy w jakiś inny sposób jest ustawiany? Prawdopodobnie się wszystko rozstroiło jak się śrubka urwała i drżało wszystko nie tak jak trzeba.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-07-2012, 23:34   

Zamek reguluj się na śrubach, ale element wzmocnienia górnego i belki pionowej to tylko nieśmiałe blaszki, które w zasadzie są usztywnione poprzez skręcony zamek, jezeli to wszystko za bardzo się kołysze to problemy z zamykaniem maski są dośc spore.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Pridemk 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 98r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 9
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-07-2012, 23:56   

Bardzo dziękuję. We wtorek się za to zabiorę, zobaczę co mi z tego wyjdzie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.