Przesunięty przez: roch_27 12-08-2007, 20:06 |
[EAxx] Climatronic oraz Obsługa climatronica |
Autor |
Wiadomość |
Tubi
Forumowicz Konserwatysta

Auto: ca
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 37 Skąd: cz
|
Wysłany: 29-06-2012, 12:12
|
|
|
To czemu usilnie go ustawia? Zostawiam na zewnętrznym i chciałbym by tak zostało jak znowu wchodze do auta. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-06-2012, 12:15
|
|
|
Tubi napisał/a: | Zostawiam na zewnętrznym i chciałbym by tak zostało jak znowu wchodze do auta | Masz coś dodatkowo włączone, albo ustawione na klimatroniku. Np włączona klima na AUTO i 17 stopni? |
|
|
|
 |
Tubi
Forumowicz Konserwatysta

Auto: ca
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 37 Skąd: cz
|
Wysłany: 29-06-2012, 12:17
|
|
|
Nie no klima wyłączona, temp ustawiona na 17 stopni, obieg zewnętrzny (nie w funkcji auto). |
|
|
|
 |
Torp12
Mitsumaniak

Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 2448 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-06-2012, 13:00
|
|
|
Tubi napisał/a: | Nie no klima wyłączona, temp ustawiona na 17 stopni, obieg zewnętrzny (nie w funkcji auto). | \
Jak mu zadajesz 17 stopni to sie bedzie przelanczac na wewnetrzny. Daj 17,5 i bedziesz mial tak jak zostawisz |
_________________ Mój Rekin
Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 |
|
|
|
 |
Tubi
Forumowicz Konserwatysta

Auto: ca
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2012 Posty: 37 Skąd: cz
|
Wysłany: 29-06-2012, 13:04
|
|
|
Super! dzięki za info Jutro sprawdzę. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 29-06-2012, 13:07
|
|
|
Torp12 napisał/a: | Jak mu zadajesz 17 stopni to sie bedzie przelanczac na wewnetrzny. Daj 17,5 i bedziesz mial tak jak zostawisz | Potwierdzam! |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-07-2012, 22:58
|
|
|
PROBLEM!
Co się mogło stać? - ostatnio sprężarka załącza się strasznie głośno. Aż czuć mocne pierdyknięcie na karoserii i pedale hamulca.
Ogólnie po tym serwisie klimy (nabicie + wymiana osuszacza) to jest negatywnie. Klima chłodzi co prawda bez zarzutu, ale na początku potwornie śmierdziała - uprzedzam, nie chodzi o odgrzybianie, bo smród pojawił się zaraz po napełnieniu. Na kompresorze pojawiły się zielone plamy, po umyciu silnika smród osłabł. 2x było odgrzybianie od razu po pojawieniu się smrodu - poprawy wtedy nie było.
Podejrzewam, że to ten czynnik tak śmierdzi.
A teraz to stukanie... zawsze po długim postoju, gdy pierwszy raz włączam klimę. Późniejsze załączenia już są standardowe - jak zawsze.
Co się mogło zwalić??? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 24-07-2012, 23:00
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | PROBLEM!
Co się mogło stać? - ostatnio sprężarka załącza się strasznie głośno. Aż czuć mocne pierdyknięcie na karoserii i pedale hamulca.
Ogólnie po tym serwisie klimy (nabicie + wymiana osuszacza) to jest negatywnie. Klima chłodzi co prawda bez zarzutu, ale na początku potwornie śmierdziała - uprzedzam, nie chodzi o odgrzybianie, bo smród pojawił się zaraz po napełnieniu. Na kompresorze pojawiły się zielone plamy, po umyciu silnika smród osłabł. 2x było odgrzybianie od razu po pojawieniu się smrodu - poprawy wtedy nie było.
Podejrzewam, że to ten czynnik tak śmierdzi.
A teraz to stukanie... zawsze po długim postoju, gdy pierwszy raz włączam klimę. Późniejsze załączenia już są standardowe - jak zawsze.
Co się mogło zwalić??? |
Krzyżak masz jakis wydruk z obsługi klimatyzacji |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14375 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 24-07-2012, 23:59
|
|
|
Krzyzak, podejrzewam, że dali za mało oleju lub olej słabej jakości i włącza się bez smarowania. Moja tak się uruchomiła 3 lata temu po długim nieużywaniu... |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 25-07-2012, 07:31
|
|
|
robiłem też kombi i w nim wszystko OK; maszyna ta sama, tylko kombi było pierwsze do roboty
jak pisałem - kompresor zrobił się zielony, więc pewnie coś się wzięło i puściło...
jak upały zelżeją, to chyba zmienię oringi na nim...
też podejrzewam braki w oleju
dziś rano odpaliłem i spoko - włączenie cichutkie
zobaczymy co będzie po 8 godzinach stania w słońcu |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-07-2012, 09:09
|
|
|
U mnie odkąd kupiłem tak się załącza pierwszy raz. Jak np. włączę podczas jazdy np. na 1 biegu to jest takie przyhamowanie jakbym przez prób zwalniający przejechał...
Z tym tylko, że ja nie mam pewności, że sprężarka jest sprawna, ale działa tak już od nabicia czyli od początku zeszłego lata (2011). Czy tak było wcześniej przed nabiciem - nie wiem bo nie włączałem.
Później podczas jazdy już normalnie się włącza jak u Ciebie Krzyzak, ciśnienie trzyma, chłodzi, działa więc nic z tym nie robię
Ale kompresor nie jest zielony... możliwe, że nałożyły się dwie sprawy - jakaś nieszczelność (kolor zielony) i duże obciążenie przez duże ciśnienie... |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 25-07-2012, 16:17
|
|
|
komarsnk, to ze przy wlaczeniu autko troche slabnie i silnik sie obciaza to normalne, a zielony kolor swiadczy o nieszczelnosci - mialem tak samo:) pomogly nowe oringi:) co do smarowania ukladu - czynnik chlodzacy zawiera smar |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
slonio88
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Grójec
|
Wysłany: 27-07-2012, 16:05
|
|
|
Witam,
Mam pytanie odnośnie klimatyzacji, a mianowicie na zimnym silniku działa jak należy - natomiast jak się nagrzenie - nie działa - sprężarka chodzi, wiatraki się włączają ale z nawiewów leci gorące powietrze ((
HELP |
_________________ Mitsubishi Galant
2.5 V6
2002r
Automat |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 12-10-2012, 21:29
|
|
|
Nie wiem czy to co napisze pojawilo sie wczesniej, ale dzisiaj zauwazylem patrzac na panel climatronika pod kątem od góry, ze na wyswietlaczu jest kilka pozycji, ktore nie sa wyswietlane. Np nad napisem "OUTSIDE" jest napis"FULL AUTO", natomiast na dole wyswietlacza sa jakies narysowane "fale" oraz napisy ze strzałkami A>P
Ktos cos wie na ten temat??
polecam sprawdzic samemu, ja postaram sie wrzucic zdjecia |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
fergul11
Mitsumaniak

Auto: EA2A-'98 2.0pb
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 2372 Skąd: Co.Clare
|
Wysłany: 13-10-2012, 00:25
|
|
|
O to ci chodzi Dread87 ?
Jest na stronie 30 trochę popisane w tym temacie . |
_________________ Mam oko na Ciebie
 |
|
|
|
 |
|