 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[ROZWIĄZANY] EA3A '99 Limp mode, check engine, 1000-2500rpm |
Autor |
Wiadomość |
Kruk_piotr
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A Sedan 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 02-08-2012, 23:55 [ROZWIĄZANY] EA3A '99 Limp mode, check engine, 1000-2500rpm
|
|
|
Jak w opisie - w trakcie próby wyprzedzania silnik ograniczył moc, zapalił się check engine - i tyle było z mojego wyprzedzania. Dotoczyłem sie jakos do domu, na jałowym biegu silnik ciągle przyspiesza z 1250rpm do 2000rpm po czym odpuszcza przy 2000rpm i daje zaplon z powrotem przy 1250rpm. Niby mozna sie jakos toczyc, nawet do 70 rozpedzic, ale to nie moze tak byc przeciez. Nie raz wczesniej wyprzedzalem i nie raz dawalem gaz do deski, nigdy zadnego sprzeciwu ze strony silnika. Probowalem zapalac jeszcze raz, rozlaczac akumulator na kilkadziesiat sek itd - nic nie pomaga. Pierwsza mysl to awaria czujnika polozenia przepustnicy lub pedalu przyspieszenia - ktos mial podobne problemy? Z góry dziękuję za każdą pomoc. |
Ostatnio zmieniony przez Kruk_piotr 03-08-2012, 12:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
Kruk_piotr
Nowy Forumowicz
Auto: Galant EA3A Sedan 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sie 2009 Posty: 6 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 03-08-2012, 12:04
|
|
|
Rozwiązany - pomyslalem ze zanim pojade na diagnostyke zobacze czy przypadkiem przepustnica nie zablokowala sie przy maksymalnym otwarciu (przy wcisnieciu gazu do deski) od zalegajacego brudu (2 lata nie czyscilem). Okazalo sie ze przepustnice mam czystsza niz zaraz po wyczyszczeniu Moze lanie Vpower Racing nie bylo takim zlym pomyslem No a gdzie problem? Ulamana wtyczka od kabli idacych do przepustnicy, zapewne zasluga pana Czajki ze Szczecina, ktoremu lekkomyślnie powierzyłem samochód jakiś czas temu. Mogła wypaść w każdej chwili, wypadła wczoraj - siedzi bardzo lekko, trzeba będzie pomyśleć o zdobyciu takiej wtyczki. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 03-08-2012, 12:09
|
|
|
Kruk_piotr napisał/a: | No a gdzie problem? Ulamana wtyczka od kabli idacych do przepustnicy |
To pewnie nie jest wyłamana tylko zgubiony został drucik zabezpieczający. Może nie ma sensu ciąć wtyczki
Kruk_piotr napisał/a: | Okazalo sie ze przepustnice mam czystsza niz zaraz po wyczyszczeniu Moze lanie Vpower Racing nie bylo takim zlym pomyslem |
Nie nie ma żadnego związku pomiędzy paliwem a nagarem w przepustnicy |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
|
|