Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] stały spadek mocy max prękość 165/170 kmh
Autor Wiadomość
wronusek1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 02-08-2012, 18:08   [II 2.0 DID] stały spadek mocy max prękość 165/170 kmh

Witam może ktoś spotkał się z taka przypadlością która polega na zmniejszonej mocy objawiającej się STAŁYM spadkiem predkości max do 165/170 km h (pod b długim rozpedzaniu) generalnie objaw jest stały "specjalista: TDI odesła mnie na tuning ale uważam ze to beznadziejny pomysł nie tuninguje się auta ktoremu cos dolega.
Outlander przebieg 75 tys po wymianie filtrów pow. i paliwa po przeglądzie.
Jednokrotnie wystapił sadek mocy jadac z przyczepą ja mu na gaz a on ....( na ten temat poczytałem na forum).
dzieki za pomoc
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 02-08-2012, 19:59   

Na tuning warto pojechać - zdiagnozować usterkę na hamowni. Będzie wiadomo jakie ciśnienie daje turbina, przy jakich obrotach. Mogą zacinać się kierowniczki w turbinie i nie daje pełnego doładowania
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
wronusek1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 02-08-2012, 23:41   

rezon napisał/a:
Na tuning warto pojechać - zdiagnozować usterkę na hamowni. Będzie wiadomo jakie ciśnienie daje turbina, przy jakich obrotach. Mogą zacinać się kierowniczki w turbinie i nie daje pełnego doładowania

Dzięki za pomoc musze poszukać speca od turbo
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-08-2012, 06:43   

A jak wyłączysz na chwilę motor i zapalisz ponownie problem ustępuje ?
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
wronusek1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 03-08-2012, 09:09   

13zbyszek13 napisał/a:
A jak wyłączysz na chwilę motor i zapalisz ponownie problem ustępuje ?

Witam nie, jest to stała sprawa "odkryłem" to jakieś 0,5 roku temu gdy otworzyli S2 generalnie jeżdzę b spokojnie dzieci ... "auto rodzinne" jedyna naprawa w tym aucie to wymiana przepustnicy. Potem nastąpił dwa tygodnie temu spadek mocy przy b dyżym obciążeniu przyczepa camp. mechanik wyregulował turbo informując że za duże ciśnienie. Pojechałem na trasą co by to sprawdzić .... mandat 300 PLN :) a i tak nic z tego, wymiana filta oleju bo może h... paliwo, na trasę obeszło się bez mandatu ale max V 165 wyłączenie silnika nic nie daje.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2012, 09:32   Prędkość maksymalna

A tak z innej beczki - prędkość maksymalna Outka z tym silnikiem wynosi (o ile pamiętam) w okolicy 180 km/h, kilka razy jechałem nim koło 170 ale ten samochód tak czy inaczej nie nadaje się do jazdy z taką prędkością (zawieszenie, słabe hamulce no i HAŁAS). Może więc nie warto tak bardzo walczyć o te dodatkowe 5 km/h prędkości maksymalnej? :)
bonito
 
 
wronusek1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 03-08-2012, 09:41   Re: Prędkość maksymalna

bonito napisał/a:
A tak z innej beczki - prędkość maksymalna Outka z tym silnikiem wynosi (o ile pamiętam) w okolicy 180 km/h, kilka razy jechałem nim koło 170 ale ten samochód tak czy inaczej nie nadaje się do jazdy z taką prędkością (zawieszenie, słabe hamulce no i HAŁAS). Może więc nie warto tak bardzo walczyć o te dodatkowe 5 km/h prędkości maksymalnej? :)
bonito

Witam masz rację dlatego teraz dopiero to "odkryłem" nigdy tak nie jeźdzę wg danych V max jest 187 km h ale o ile dobrze myślę dwa podstawowe parametry: moment(przyśpieszenie) i prędkość max (moc) to "wskażniki" sprawnego auta jeśli poci się do 165 to znaczy ze coś w nim, jest nie tak a w najbliśzym czasie zapina przyczepę i jadę w objazd prawie 4 tyś km wole jechać sprawnym autem.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 03-08-2012, 11:05   

W sumie to racja, ale silnik silnikowi nierówny (niektóre mają "bonus" od fabryki i są mocniejsze, inne słabsze niż moc nominalna i wcale nie musi to oznaczać awarii). Wcześniej ktoś już słusznie zaproponował wizytę na hamowni - myślę że uzyskasz dużo informacji na temat silnika.
bonito
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 03-08-2012, 11:18   

hej - 100% coś jest nie tak! - w najbliższej rodzinie mamy 4 samochody - każdy leci tyle ile fabryka dała - czyli katalogowo Lancer -200, Ceed -200, Rio - 190, Panda -160.
Pozdrowienia!
_________________
- Lancer 1.8 SB (2010) 143PS LPG, Giulietta 1.4 (2012) 120PS LPG, BMW 528i (2016) 245PS
 
 
wronusek1 
Nowy Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2012
Posty: 5
Skąd: internet
Wysłany: 03-08-2012, 12:35   

Dzięki za info
Generalnie skłaniam się do nieprawidłowego działania turbo związanego z zacinaniem łopatek wtedy auto nie ma odpowiedniej ilości powietrza może ktoś zna fajny zakład w okolicach wawy a może ktoś stosował czyścidełka Wynnsa?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-08-2012, 12:39   

wronusek1 napisał/a:
generalnie jeżdzę b spokojnie dzieci ... "auto rodzinne"
no i masz przyczynę zacinających się kierowniczek turbiny. szczególnie przy spokojnej jeździe osadza się sadza na kierowniczkach i jak jej się trochę nazbiera to zaczynają się zacinać. Środkiem zapobiegawczym jest ich ruszanie - czyli używanie pełnego zakresu przepustnicy :twisted: . Niestety jak już zaczną się zacinać, to trzeba jechać i je przeczyścić, zanim zatną się na dobre i nic ich nie ruszy. Są już podobno jakieś chemiczne metody czyszczenia bez rozbierania, ale nie wiem za wiele o ich skuteczności i trwałości efektu. Na początek możesz kupić dodatek Castrola do diesla za 35zł, wlać dwie nakrętki do baku i po nagrzaniu silnika próbować przejechać się np. na trzecim biegu gaz do dechy, puścić i hamować silnikiem. I tak kilkadziesiąt km..... :? Może je coś ruszy... Ale jak turbina daje już wyraźne objawy to może być mało skuteczna metoda.
Ciesz się, że nie masz nowoczesnego diesla - miałbyś już pewnie do wymiany filtr dpf.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
viader 
Mitsumaniak


Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Cze 2007
Posty: 770
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-08-2012, 14:25   

Trzeba też sprawdzić drożność wszystkich odm i podciśnień - zapchane potrafią skutecznie zabić moc.
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2012, 21:10   

Sprawdź również przepływkę.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 04-08-2012, 08:33   

Nie wydaje mi się żeby była to turbina, jeżeli by tak było tracił byś moc całkowicie. i objaw byłby taki ze ty mu w gaz a on stoi i nie przyspiesza nawet 1 km/h wręcz zwalnia.
A jeżeli motor działa bez zarzutu a przeszkadza Ci tylko ta prędkość to myślę że szukasz dziury w całym. równie dobrze może być uszkodzony licznik który w górnym zakresie pokazuje 165 km/h a nie 175 km/h.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-08-2012, 10:44   

Hubeeert napisał/a:
Sprawdź również przepływkę.
Mnie przeplywomierz padl przy 90 tys km, ale wtedy od razu wyskoczyl mi tryb serwisowy.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.