Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt delikatnie szarpie na benzynie
Autor Wiadomość
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 05-09-2005, 08:50   

Krzyzak napisał/a:
Shovel - przez wypalone gniazda czy zawory silnik nie będzie brał oleju - tzn. nie w sensie stricte - w końcu są one od głowicy odseparowane uszczelniaczami, nie ma bezpośredniego połączenia olej - gniazdo zaworu. Branie oleju tędy musiałoby się wiązać z dostaniem się oleju do kolektora ssącego.


Przez ssące zawory może ssać olej gdy są uszczelniacze zużyte i głównie przez nie bo tu jest duże podciśnienie i olej poprzez czpień zaworu będzie zasysał , natomiast przez wydech nie ma szans bo tu mamy dużo , dużo większe nadciśnienie co może się objawiać przedmuchami spalin do wnętrza silnika ( głównie ma tu wpływ nieszczelność na tłokach ale jak kompresja jest dobra - tłoka i zaworów w gniazdach - to raczej uszczelniacze na zaworach padły )
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 05-09-2005, 13:06   

NO przecież napisałem, że tam są uszczelniacze na trzonkach. Nawet w cytacie jest to wzięte, więc uwzględniam przedostawanie się oleju do kolektora przez:
- padnięte uszczelniacze
- którąś z odm pokrywy zaworów.
 
 
luk_szc 
Mitsumaniak
mitsumaniak


Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2005
Posty: 1056
Skąd: się biorą dzieci ???
Wysłany: 05-09-2005, 13:17   

Nie zerknołem dokładnie do kogo było kierowane . Ale jak o to chodziło (tj. uszczelniacze) to OK
_________________
Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE

Mitsumaniaki QR-Code:


 
 
reweler
[Usunięty]

Wysłany: 22-09-2005, 10:03   

no to ja mam podobny problem.

szarpie na 2 i 3 biegu ponizej 3000 obrotow. tak jakby mu brakowalo paliwa. wczesniej - przed moimi przygodami, co to mial byc komputer a okazal sie przewod walniety, tak wczesniej nie bylo!

czy to dlatego, ze ECU byl dlugo odlaczony, czy co?

COlt 1,6 z 1991 r., bez gazu, jezdzi wylacznie na benzynie, nie bierze oleju, nie puszcze czarnego/niebieskiego dymu
 
 
piotrmas
[Usunięty]

Wysłany: 25-09-2005, 16:39   

shovel napisał/a:
borek:
może olej mu za rzadki lejesz?
druga opcja - ile jeździsz już na gazie? i czy nie jest "zbyt" ekonomiczny? bo w samochodach które długo jeżdżą na gazie wypalają się zawory, i po pewnym czasie olej się przez nie "leje" - widziałem skrajny przypadek w omedze po 150 tysiach na gazie - tam zawory miały po 2-3 milimetry luzu, a oleju to wpier... 1,5 litra na 1000 km
ja was prosze ...nie mylcie pojeć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.