 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Colt delikatnie szarpie na benzynie |
Autor |
Wiadomość |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 05-09-2005, 08:50
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Shovel - przez wypalone gniazda czy zawory silnik nie będzie brał oleju - tzn. nie w sensie stricte - w końcu są one od głowicy odseparowane uszczelniaczami, nie ma bezpośredniego połączenia olej - gniazdo zaworu. Branie oleju tędy musiałoby się wiązać z dostaniem się oleju do kolektora ssącego. |
Przez ssące zawory może ssać olej gdy są uszczelniacze zużyte i głównie przez nie bo tu jest duże podciśnienie i olej poprzez czpień zaworu będzie zasysał , natomiast przez wydech nie ma szans bo tu mamy dużo , dużo większe nadciśnienie co może się objawiać przedmuchami spalin do wnętrza silnika ( głównie ma tu wpływ nieszczelność na tłokach ale jak kompresja jest dobra - tłoka i zaworów w gniazdach - to raczej uszczelniacze na zaworach padły ) |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 05-09-2005, 13:06
|
|
|
NO przecież napisałem, że tam są uszczelniacze na trzonkach. Nawet w cytacie jest to wzięte, więc uwzględniam przedostawanie się oleju do kolektora przez:
- padnięte uszczelniacze
- którąś z odm pokrywy zaworów. |
|
|
|
 |
luk_szc
Mitsumaniak mitsumaniak

Auto: Carisma GDI '99 EXE
Pomógł: 4 razy Dołączył: 16 Maj 2005 Posty: 1056 Skąd: się biorą dzieci ???
|
Wysłany: 05-09-2005, 13:17
|
|
|
Nie zerknołem dokładnie do kogo było kierowane . Ale jak o to chodziło (tj. uszczelniacze) to OK |
_________________ Luk Carisma Automat 1,8 GDI EXE
Mitsumaniaki QR-Code:

 |
|
|
|
 |
reweler [Usunięty]
|
Wysłany: 22-09-2005, 10:03
|
|
|
no to ja mam podobny problem.
szarpie na 2 i 3 biegu ponizej 3000 obrotow. tak jakby mu brakowalo paliwa. wczesniej - przed moimi przygodami, co to mial byc komputer a okazal sie przewod walniety, tak wczesniej nie bylo!
czy to dlatego, ze ECU byl dlugo odlaczony, czy co?
COlt 1,6 z 1991 r., bez gazu, jezdzi wylacznie na benzynie, nie bierze oleju, nie puszcze czarnego/niebieskiego dymu |
|
|
|
 |
piotrmas [Usunięty]
|
Wysłany: 25-09-2005, 16:39
|
|
|
shovel napisał/a: | borek:
może olej mu za rzadki lejesz?
druga opcja - ile jeździsz już na gazie? i czy nie jest "zbyt" ekonomiczny? bo w samochodach które długo jeżdżą na gazie wypalają się zawory, i po pewnym czasie olej się przez nie "leje" - widziałem skrajny przypadek w omedze po 150 tysiach na gazie - tam zawory miały po 2-3 milimetry luzu, a oleju to wpier... 1,5 litra na 1000 km | ja was prosze ...nie mylcie pojeć |
|
|
|
 |
|
|