[E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa |
Autor |
Wiadomość |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 14:47 [E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
|
|
|
Witam. posiadam od paru dni galanta 2.0td i zachcialo mi sie sprawdzic ile pali na 100km, zgasl mi na podworzu z braku ropy, zalalem go dzis rano ropa zeby pojechac do brata a tu lipa. pierwszy raz go odpalilem to musialem z 5 razy krecic a jak odpalil to musialem gaz trzymac zeby nie zgasl i tak jakos nie wchodzil na obroty tak jakby zapowietrzony byl ale po chwili gasl. chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope a teraz to juz nie kopci nawet. moze to byc wina tego ''czujnika'' co jest nad wyjsciem przewodow na wtryski z lewej strony pompy?? czy dobrze go odpowietrzam?? prosze o pomoc bo juz mi rece opadaja. pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-09-2012, 15:51
|
|
|
Trójkątna śruba nie służy do odpowietrzania pompy, znajdź zakład co zajmuje się pompami wtryskowymi |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 16:03
|
|
|
U mnie w poblizu nie ma raczej takiego zakladu. a do czego ta dziwna sruba sluzy?? mi znajomy powiedzial ze to wina elektro zaworu ale nie wiem. nie ma jakiegos sposobu na to?? |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-09-2012, 16:04
|
|
|
Dużo paliwa mu wlałeś?czy auto stoi równo? |
_________________
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 16:07
|
|
|
jakies 7 litrow bo mialem w bance. no moze jest delikatnie przechylony bo stoi na trawie na podworzu. nigdy nie mialem takiego problemu z autem |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-09-2012, 16:13
|
|
|
A jak pompujesz ręcznie to paliwo idzie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:03
|
|
|
no pompowalem kilka razy az ropa sama poszla ta srubka od pompki i dalej nic to nie dalo. wiem ze w dolnej czesci pompy jest paliwo i pompuje bo jak odkrecalem ta trojkatna srube i zakrecilem silnikiem to leciala sama ropa tamtedy
[ Dodano: 23-09-2012, 17:08 ]
odkrecalem nawet przewody od wtryskow to jak na samym poczatku sie zapowietrzyl to jeszcze leciala ropa ale potem to juz na wtryski nawet nie podawalo |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11196 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:14
|
|
|
Może zaciągnął jakiś syf ze zbiornika,i filtr się zapchał.
Pompowałeś na włączonym zapłonie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:27
|
|
|
A no nie pompowalem na wlaczonym zaplonie. zaraz ide spróbować i napisze |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:37
|
|
|
Nie przepompujesz ręcznie paliwa do sekcji wtryskiwaczy na wyłaczonym zapłonie gdyż blokuje to paliwo elektrozawór, bez zbędnych ceregieli najlepiej odpowietrzać poluzowując przewody wtryskowe, z bardzo minimalnym dodatkiem samostartu a w dodatku pilnować jeszcze aby ciagle było paliwo we filtrze. Trójkątna śrubka nie nalezy do obsługi użytkownika. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:52
|
|
|
gryzli167 napisał/a: | chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope |
Tej śruby się nie wykręca prawdopodobnie czeka zdjęcie górnej części pompy i prawidłowe założenie śruby która podtrzymuje i ustala mechanizm wewnętrzny pompy
Wszystko można zrobić na samochodzie ,ale najpierw sprawdz zawór odcinający paliwo na pompie czy sprawny , a ten czujnik to jest do obrotomierza i nic nie ma wspólnego z odpalaniem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 17:59
|
|
|
nic nie dalo nawet na wlaczonym zaplonie. nie podaje wogole paliwa na wtryski bo luzeuje przewody od wtryskow i nic nie leci. to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??
[ Dodano: 23-09-2012, 18:01 ]
a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 23-09-2012, 18:07
|
|
|
gryzli167 napisał/a: | a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego |
Sam sobie narobiłes problemów grzebiąc w pompie Jazda w dieslu na resztakach paliwa tak własnie sie kończy brawo Paliwa musi byc min 10 litrów najlepiej , samostart w reke i próba zapalania , tylko z głową ten samostart abys motoru nie przekrecił Podstawa to zalany i pełny filtr paliwa . |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 23-09-2012, 18:09
|
|
|
gryzli167 napisał/a: | a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego |
Zawór jest nad wyjsciem na wtryski jeden przewód wychodzi prądowy najlepiej wykręcić podłączyc przewód i włączyć zapłon jak sie rusza tłoczek to znaczy że dobry
gryzli167 napisał/a: | to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??
|
Bardzo możliwe |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
gryzli167
Nowy Forumowicz gryzli167
Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012 Posty: 16 Skąd: chełm
|
Wysłany: 23-09-2012, 18:39
|
|
|
tzn jak na samostarcie?? wytlumacz mi dokladnie jak to sie robi bo nie wiem za bardzo |
|
|
|
 |
|