Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa
Autor Wiadomość
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 14:47   [E57A 2.0D] Galant 2.0td problem z pompa nie podaje paliwa

Witam. posiadam od paru dni galanta 2.0td i zachcialo mi sie sprawdzic ile pali na 100km, zgasl mi na podworzu z braku ropy, zalalem go dzis rano ropa zeby pojechac do brata a tu lipa. pierwszy raz go odpalilem to musialem z 5 razy krecic a jak odpalil to musialem gaz trzymac zeby nie zgasl i tak jakos nie wchodzil na obroty tak jakby zapowietrzony byl ale po chwili gasl. chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope a teraz to juz nie kopci nawet. moze to byc wina tego ''czujnika'' co jest nad wyjsciem przewodow na wtryski z lewej strony pompy?? czy dobrze go odpowietrzam?? prosze o pomoc bo juz mi rece opadaja. pozdrawiam
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2012, 15:51   

Trójkątna śruba nie służy do odpowietrzania pompy, znajdź zakład co zajmuje się pompami wtryskowymi
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 16:03   

U mnie w poblizu nie ma raczej takiego zakladu. a do czego ta dziwna sruba sluzy?? mi znajomy powiedzial ze to wina elektro zaworu ale nie wiem. nie ma jakiegos sposobu na to??
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-09-2012, 16:04   

Dużo paliwa mu wlałeś?czy auto stoi równo?
_________________

 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 16:07   

jakies 7 litrow bo mialem w bance. no moze jest delikatnie przechylony bo stoi na trawie na podworzu. nigdy nie mialem takiego problemu z autem
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-09-2012, 16:13   

A jak pompujesz ręcznie to paliwo idzie?
_________________

 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 17:03   

no pompowalem kilka razy az ropa sama poszla ta srubka od pompki i dalej nic to nie dalo. wiem ze w dolnej czesci pompy jest paliwo i pompuje bo jak odkrecalem ta trojkatna srube i zakrecilem silnikiem to leciala sama ropa tamtedy

[ Dodano: 23-09-2012, 17:08 ]
odkrecalem nawet przewody od wtryskow to jak na samym poczatku sie zapowietrzyl to jeszcze leciala ropa ale potem to juz na wtryski nawet nie podawalo
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11196
Skąd: Radomsko
Wysłany: 23-09-2012, 17:14   

Może zaciągnął jakiś syf ze zbiornika,i filtr się zapchał.
Pompowałeś na włączonym zapłonie?
_________________

 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 17:27   

A no nie pompowalem na wlaczonym zaplonie. zaraz ide spróbować i napisze
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 23-09-2012, 17:37   

Nie przepompujesz ręcznie paliwa do sekcji wtryskiwaczy na wyłaczonym zapłonie gdyż blokuje to paliwo elektrozawór, bez zbędnych ceregieli najlepiej odpowietrzać poluzowując przewody wtryskowe, z bardzo minimalnym dodatkiem samostartu a w dodatku pilnować jeszcze aby ciagle było paliwo we filtrze. Trójkątna śrubka nie nalezy do obsługi użytkownika.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-09-2012, 17:52   

gryzli167 napisał/a:
chcialem odpowietrzyc pompe ta trojkatna sruba, odkrecilem ja, poszlo sporo powietrza przez nia, zakrecilem ja, i jak teraz krece rozrusznikiem to nawet nie podaje na wtryski ropy bo wczesniej to kopcil przy kreceniu i normalnie podawalo rope

Tej śruby się nie wykręca prawdopodobnie czeka zdjęcie górnej części pompy i prawidłowe założenie śruby która podtrzymuje i ustala mechanizm wewnętrzny pompy
Wszystko można zrobić na samochodzie ,ale najpierw sprawdz zawór odcinający paliwo na pompie czy sprawny , a ten czujnik to jest do obrotomierza i nic nie ma wspólnego z odpalaniem
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 17:59   

nic nie dalo nawet na wlaczonym zaplonie. nie podaje wogole paliwa na wtryski bo luzeuje przewody od wtryskow i nic nie leci. to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??

[ Dodano: 23-09-2012, 18:01 ]
a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2012, 18:07   

gryzli167 napisał/a:
a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego


Sam sobie narobiłes problemów grzebiąc w pompie :roll: Jazda w dieslu na resztakach paliwa tak własnie sie kończy brawo :roll: Paliwa musi byc min 10 litrów najlepiej , samostart w reke i próba zapalania , tylko z głową ten samostart abys motoru nie przekrecił :!: Podstawa to zalany i pełny filtr paliwa .
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 23-09-2012, 18:09   

gryzli167 napisał/a:
a gdzie jest ten zawor odcinajacy paliwo?? i jak go sprawdzic?? bo nie robilem jeszcze czegos takiego

Zawór jest nad wyjsciem na wtryski jeden przewód wychodzi prądowy najlepiej wykręcić podłączyc przewód i włączyć zapłon jak sie rusza tłoczek to znaczy że dobry
gryzli167 napisał/a:
to moze to przez to ze ta srube trojkatna wykrecilem?? jak ja wczoraj wykrecilem to sporo powietrza nia poszlo i myslalem ze to wlasnie od odpowietrznia. to moze byc wina tego ze ją odkrecilem??

Bardzo możliwe
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
gryzli167 
Nowy Forumowicz
gryzli167

Auto: Galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2012
Posty: 16
Skąd: chełm
Wysłany: 23-09-2012, 18:39   

tzn jak na samostarcie?? wytlumacz mi dokladnie jak to sie robi bo nie wiem za bardzo :(
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.