Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czasami muli powyżej 2000 tys obr.
Autor Wiadomość
meinteil07 
Forumowicz

Auto: Honda Accord VI 1.8 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: 24-09-2012, 14:46   Czasami muli powyżej 2000 tys obr.

Witam wszystkich.
Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat takich objawów. Auto od pewnego czasu jeździ w kratkę. Raz pięknie ciągnie od 1800-2000 tys a po zatrzymaniu się na światłach piękno znika :( Obroty dochodzą do 2000 i czuć że coś go muli (słychać turbo) wciskam gaz i nie ma reakcji. Podczas tej zamuły zaobserwowałem ciekawe zachowanie padału gazu..Gdy delikatnie puszcze pedał i ponownie wcisnę auto już jest mocniejsze.
I teraz coś co jest chyba mega głupotą ale napiszę :P Zaobserwowałem ze gdy mam włączony nawiew objawy się nasilają, ale to może przewrażliwienie :(
Auto nie kopci, nie zapala się check, chyba trochę spalanie wzrosło bo po mieście zawsze miałem 7,2 a teraz jest 8,3.
Co obstawiacie? Ja czuję że może to być egr lub przepływka.

Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi.
 
 
 
karol2865 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Strzegom
Wysłany: 25-09-2012, 07:41   

Witam.Ja miałem też takie objawy,tylko u mnie jeszcze do tego słabo palił na ciepłym silniku,wymieniony wtrysk,zawór na pompie,czujniki temperatury i położenia wału i nic.
Pomogła dopiero wymiana pompy WC
 
 
meinteil07 
Forumowicz

Auto: Honda Accord VI 1.8 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 70
Skąd: Łódź
Wysłany: 25-09-2012, 21:09   

Chodzi o pompę wysokiego ciśnienia ? Przy ostatnim tankowaniu dolałem formułę do diesla STP która czyści układ paliwowy i od wczoraj mu się poprawiło. Mam nadzieję że już będzie ok :)
 
 
 
boomboomboom 
Nowy Forumowicz

Auto: 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 5
Skąd: Toruń
Wysłany: 13-11-2014, 11:03   

Hej,
Mam pytanko do autora jak ostatecznie udało się rozwiązać problem?
Objawy mam podobne, wszystko fajnie ale raz na jakiś czas dodaję gazu a turbo jakby się nie załącza. Czasem przy ruszaniu, ostatnio niestety też zdarzyło się przy wyprzedzaniu:| Po chwili znów działa. Częściej się to dzieje kiedy mam włączoną klimę.

Pozdrawiam
 
 
Xad 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi cari lift 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 20
Skąd: Sulęcin
Wysłany: 23-06-2015, 10:27   EGR

U mnie przy podobnych objawach winny był egr. czyszczenie wymiana średnio pomaga, najlepiej zaślepić.
_________________
Adam
 
 
Centosz 
Forumowicz

Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Kwi 2009
Posty: 426
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-06-2015, 18:42   

A są jakieś negatywne skutki zaślepienia EGR?
 
 
 
Xad 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi cari lift 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 20
Skąd: Sulęcin
Wysłany: 24-06-2015, 11:44   

Negatywne to np "ukręcenie" turbosprężarki w głębinach internetów dotarłem do info, że tych DCI francuskiej mysli technologicznej ;) nie stabilna praca EGR może ukręcić turbosprężarke, ma to związek z za wysokim ciśnieniem(mialem gdzies ten post ale neichce mi sie szukac a sens jest ten sam) U mnie prawdopodobnie to nastąpiło, gdyż mimo, że miałem wstawiona uzywana to przez te ciagle blokowanie sie pedalu gazu i nagle odblokowania za ktoryms razem jak sie tak odblokowalo po duszeniu gazu z uporem maniaka wirnik sie poluznil tak ze zaczal obcierac o obudowe metaliczny dzwiek etc no i juz w tym stanie dlugo nie pojedzil :D , wiec pewnie wszystko do kupy sie zlozylo, warto tez przeczyscic gniazdo egr zasniedziale styki etc. A tak to same pozytywne silnik lzej chodzi lepsza reakcja na gaz itp. zreszta to 12-10 letni silnik wiec jakies proekologiczne "gowno" i ponowe spalanie spalin etc napewno mu nie pomaga moim i nie tylko skromnym zdaniem ;p
_________________
Adam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.