Czasami muli powyżej 2000 tys obr. |
Autor |
Wiadomość |
meinteil07
Forumowicz
Auto: Honda Accord VI 1.8 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24-09-2012, 14:46 Czasami muli powyżej 2000 tys obr.
|
|
|
Witam wszystkich.
Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat takich objawów. Auto od pewnego czasu jeździ w kratkę. Raz pięknie ciągnie od 1800-2000 tys a po zatrzymaniu się na światłach piękno znika Obroty dochodzą do 2000 i czuć że coś go muli (słychać turbo) wciskam gaz i nie ma reakcji. Podczas tej zamuły zaobserwowałem ciekawe zachowanie padału gazu..Gdy delikatnie puszcze pedał i ponownie wcisnę auto już jest mocniejsze.
I teraz coś co jest chyba mega głupotą ale napiszę Zaobserwowałem ze gdy mam włączony nawiew objawy się nasilają, ale to może przewrażliwienie
Auto nie kopci, nie zapala się check, chyba trochę spalanie wzrosło bo po mieście zawsze miałem 7,2 a teraz jest 8,3.
Co obstawiacie? Ja czuję że może to być egr lub przepływka.
Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi. |
|
|
|
 |
karol2865
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011 Posty: 13 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 25-09-2012, 07:41
|
|
|
Witam.Ja miałem też takie objawy,tylko u mnie jeszcze do tego słabo palił na ciepłym silniku,wymieniony wtrysk,zawór na pompie,czujniki temperatury i położenia wału i nic.
Pomogła dopiero wymiana pompy WC |
|
|
|
 |
meinteil07
Forumowicz
Auto: Honda Accord VI 1.8 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Cze 2011 Posty: 70 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 25-09-2012, 21:09
|
|
|
Chodzi o pompę wysokiego ciśnienia ? Przy ostatnim tankowaniu dolałem formułę do diesla STP która czyści układ paliwowy i od wczoraj mu się poprawiło. Mam nadzieję że już będzie ok |
|
|
|
 |
boomboomboom
Nowy Forumowicz
Auto: 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Wrz 2009 Posty: 5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13-11-2014, 11:03
|
|
|
Hej,
Mam pytanko do autora jak ostatecznie udało się rozwiązać problem?
Objawy mam podobne, wszystko fajnie ale raz na jakiś czas dodaję gazu a turbo jakby się nie załącza. Czasem przy ruszaniu, ostatnio niestety też zdarzyło się przy wyprzedzaniu:| Po chwili znów działa. Częściej się to dzieje kiedy mam włączoną klimę.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Xad
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi cari lift 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 20 Skąd: Sulęcin
|
Wysłany: 23-06-2015, 10:27 EGR
|
|
|
U mnie przy podobnych objawach winny był egr. czyszczenie wymiana średnio pomaga, najlepiej zaślepić. |
_________________ Adam |
|
|
|
 |
Centosz
Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD '00r.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Kwi 2009 Posty: 426 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 23-06-2015, 18:42
|
|
|
A są jakieś negatywne skutki zaślepienia EGR? |
|
|
|
 |
Xad
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi cari lift 1.9 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2015 Posty: 20 Skąd: Sulęcin
|
Wysłany: 24-06-2015, 11:44
|
|
|
Negatywne to np "ukręcenie" turbosprężarki w głębinach internetów dotarłem do info, że tych DCI francuskiej mysli technologicznej nie stabilna praca EGR może ukręcić turbosprężarke, ma to związek z za wysokim ciśnieniem(mialem gdzies ten post ale neichce mi sie szukac a sens jest ten sam) U mnie prawdopodobnie to nastąpiło, gdyż mimo, że miałem wstawiona uzywana to przez te ciagle blokowanie sie pedalu gazu i nagle odblokowania za ktoryms razem jak sie tak odblokowalo po duszeniu gazu z uporem maniaka wirnik sie poluznil tak ze zaczal obcierac o obudowe metaliczny dzwiek etc no i juz w tym stanie dlugo nie pojedzil , wiec pewnie wszystko do kupy sie zlozylo, warto tez przeczyscic gniazdo egr zasniedziale styki etc. A tak to same pozytywne silnik lzej chodzi lepsza reakcja na gaz itp. zreszta to 12-10 letni silnik wiec jakies proekologiczne "gowno" i ponowe spalanie spalin etc napewno mu nie pomaga moim i nie tylko skromnym zdaniem ;p |
_________________ Adam |
|
|
|
 |
|