Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Tuning Chip Różnice pomiędzy silnikiem 2.0 DiD / 2,2
Autor Wiadomość
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 01-10-2012, 07:30   

Gunner napisał/a:
W moim turbolocie benzynowym wlasnie o dobre smarowanie dba olej Millers 15w60


jakie to konkretnie auto? bo tak trochę bogato z tym olejem wybrałeś

Gunner napisał/a:
Dlatego tez - olej np.5W30 SHellix ultra extra w Niemczech kosztuje 95 E !!! Na stacji Shell.
W Polsce chyba niecale 180zeta.
W czym rzecz? Gdzie roznice?


no bo to już jest castroll nie shel :mrgreen:

[ Dodano: 01-10-2012, 07:30 ]
Gunner napisał/a:
Ty masz O2 TDI?


nie mam OII :D

[ Dodano: 01-10-2012, 07:32 ]
PiotrKw, jakie konkretnie auto? i rok
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 01-10-2012, 07:41   

Pajero III 3.2 DI-D 2005r
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 01-10-2012, 07:51   

PiotrKw, no ciekawe :D
ale co do XSS-a lub XFS-a jak najbardziej OK.
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 01-10-2012, 13:59   

jaceksu79 napisał/a:
jakie to konkretnie auto? bo tak trochę bogato z tym olejem wybrałeś


Jest na dole w moim profilu.
Koniec OT :P
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 01-10-2012, 14:24   

Gunner napisał/a:
Oleje long life -Pic polega na tym ze , w nich chodzi tylko i wylacznie o wyzszy przebieg.
nie tylko przebieg, również czasokres między wymianami jest wydłużony do dwóch lat.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 03-10-2012, 22:56   

Gunner, to tak bardzo źle dobrałeś - zniszczysz sobie motor, tam trzeba zdecydowanie mniejszą lepkość( to jest "ciasny" silnik, bo chyba nie zakułeś motoru? :D ) - już jak chciałeś hardcora to maksymalnie taki http://www.millersoils.pl...ikowe/cfs-5w30/ ale wymiana częściej, około 6-7tys km
rezon, nie wszystko co jest longlife jest dobre, piję do tzw. "dobrego oleju" :mrgreen: porażka, skutecznie osadza cały kauczuk w silniku

Jeszcze jedna ważna informacja - chipując auto nie należy nagle jak opętany zmieniać oleju na jakieś kosmicznie duże lepkości, wystarczy go częściej wymieniać, ale ważne aby był zawsze zgodny z zaleceniami producenta pojazdu
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 04-10-2012, 07:10   

jaceksu79 napisał/a:
rezon, nie wszystko co jest longlife jest dobre, piję do tzw. "dobrego oleju" porażka, skutecznie osadza cały kauczuk w silniku
Wiem, ale w Outuku po stosowaniu tych co wymieniałem silnik był w środku czysty - przynajmniej to co było widać. Do Mobila 1 nie miałem żadnych zastrzeżeń. Przy okazji wypróbuję również Millers'a, ale ja dopiero zaczynam sezon jeżdżenia, więc jeszcze chwilę mi zejdzie do przeglądu ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Gunner 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2007
Posty: 315
Skąd: 3city
Wysłany: 04-10-2012, 15:18   

jaceksu79 napisał/a:
to jest "ciasny" silnik, bo chyba nie zakułeś motoru


Jeszcze nie :wink:
Na razie w tym malym F16 wystarczy 220 kucy ...
Tak ,co do oleju ,tez sie zastanawiam nad zamiana.Jako ze to "track days" autko to widze ze cos dlugo sie nagrzewa na tym oleju.Czasami w lato potrzebowalem ok 20 min jazdy aby olej osiagnal wlasciwa temp tj 85 stopni i dopiero wtedy mozna uzyc pelnego doladowania (0.55bara).W innym przypadku specjalnie dokupiony komp przycina i nie pozwala na zbyt wczesne szalenstwa.Ale z drugiej strony olej ten swietnie trzyma temperature 95-105C nawet przy "mocnym pałowaniu" .
Myslalem o o 5W 30 -ale po konsultacjach z warsztatami tune up,okazuje sie ze najbardziej optymalnym olejem na takie pojezdzawki do turbo bedzie -10w40 lub 10w50.Oczywista CFS :mrgreen:
_________________
TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-10-2012, 15:33   

Gunner, CFS jest bardzo specyficznym olejem więc nie sugeruj się zwykłymi 5W30( na wyższych CFS-ach NT Prokop swoim WRC jeździ na MŚ - no a chyba Twojemu autku trochę daleko do tego :idea: :D )
Tylko teraz ciekawe jakie straty mogłeś zrobić silnikowi po takiej dużej lepkości...
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-10-2012, 17:17   

jaceksu79 napisał/a:
Gunner, CFS jest bardzo specyficznym olejem więc nie sugeruj się zwykłymi 5W30( na wyższych CFS-ach NT Prokop swoim WRC jeździ na MŚ - no a chyba Twojemu autku trochę daleko do tego :idea: :D )
Tylko teraz ciekawe jakie straty mogłeś zrobić silnikowi po takiej dużej lepkości...
A do poczciwego O II to jaki odnosnik Millersa proponujesz w klasie 5W30 504.507?

Pozdro z Meksyku :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-10-2012, 17:49   

Tutaj Panie http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp
:)
 
 
zibi21 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 28
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-10-2012, 19:15   

Jaceksu79 napisał : Tutaj Panie http://www.millersoils.co.uk/whichoil.asp

Na stronie piszą ,że wymiana co 15 tyś. to jaki to longlife a i ilość dziwna 5,5l i 0,3l na filtr .
Chyba że czegoś nie rozumiem.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 04-10-2012, 19:45   

widzisz chyba, ze to nie jest Polska strona? Patrz na rodzaj oleju na nic wiecej. Interwaly w krajach mogą się różnić

I nie wiem dlaczego chciałem napisać, bo przewidzieli, że będzie potrzebny na dolewkę :mrgreen:
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 19-01-2016, 11:34   

Odgrzewam temat,
poleca ktoś z Kielc okolic , świętokrzyskiego jakiegoś tunera by podnieść moc w 2,0 D ?? Drugie pytanko ile taki zabieg kosztuje (pi razy drzwi )
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 19-01-2016, 11:40   

polecam Dynosoft Katowice. Robiłem u niego swojego Outka. Nie jest tani - ok. 1800zł, ale warto. Program dopasowuje do silnika na hamowni, a nie tylko wgrywa gotowca. Niestety kilka godzin to zajmuje.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.