 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA6A/W 2.0TD] Problem z płynem chłodniczym, za duży stan |
Autor |
Wiadomość |
Cinek082
Nowy Forumowicz
Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-10-2012, 10:48
|
|
|
Owczar niestety strzeliła
Po zdjęciu, głowica powędrowała do warsztatu na sprawdzenie i do ogólnej regeneracji.
Ucieszyłem się bardzo jak gościu powiedział że nie jest pęknięta i nie była nigdy spawana.
Następnie nowa uszczelka nowe śruby Ajusa i próba generalna.
No i wielkie rozczarowanie, przed naprawą musiał dostać solidnie po garach żeby się w zbiorniczku gotowało, a po zrobieniu od razu po odpaleniu gejzer z chłodnicy.
No więc głowica znowu zwalona i do sprawdzenia, tym razem u mnie w Siedlcach.
i wyszło pęknięcie na pierwszym cylindrze w komorze wtryskowej.
Dodam jeszcze że trafiły mi się śruby z ciasta bo gołym okiem widać jak się wyciągnęły
Trochę się rozpisałem, ale kończąc dodam że głowica pospawana, nowa uszczelka na starych śrubach i jak za razie nic złego się nie dzieje |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 09-10-2012, 11:04
|
|
|
Głowica jako część eksploatacyjna
U mnie też była pęknięta na pierwszym cylindrze i tak samo jak u Ciebie, za pierwszym razem źle sprawdzili. Potem zawiozłem do sprawdzonego warsztatu, który przy pierwszej awarii był niestety nieczynny przed świętami. No i tutaj rzetelnie wykonany test wykrył co jest nie tak. Aczkolwiek u mnie po pierwszej naprawie było chwilę dobrze.
Moją spawali w Grójcu. Silnik złożony na oryginalnych uszczelkach, nowych szpilkach, ale nie wiem jak się spisuje, bo kungfumiszcz nie zagląda na forum. Praca warsztatu wyglądała bardzo solidnie, a vectra tds śmigała z pospawaną u nich głowicą przez kilka lat
Cinek082 napisał/a: | Dodam jeszcze że trafiły mi się śruby z ciasta |
Mi 3 nowe-oryginalne też się wyciągały. A stare bez problemu dociągnęły. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 09-10-2012, 15:09
|
|
|
Cinek082 napisał/a: | Następnie nowa uszczelka nowe śruby Ajusa i próba generalna. |
bo Ajusa to syf...;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Cinek082
Nowy Forumowicz
Auto: E57A - 94; EA6W - 99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2012 Posty: 11 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 09-10-2012, 16:31
|
|
|
Teraz też tak uważam, z drugiej strony czy to reinz, ajusa, czy erling to i tak pewnie jeden i ten sam chińczyk z drutu to klepie |
|
|
|
 |
|
|