Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dolot SAR i moim zdaniem lepiej (filmik)
Autor Wiadomość
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 17-01-2007, 15:19   Dolot SAR i moim zdaniem lepiej (filmik)

Dzisiaj zmontowalem sobie oto taki dolot ktory sam wykonalem

Troche bylo roboty bo musialem przesunac akumulator. Ale moim zdaniem oplacalo sie!!! Dla porownania wklejam filmik jak colt przyspiesza od 0-100km/h.(mozna sobie zmierzyc stoperem czas :P ) Tylko prosze bez glupich uwag itd!!! W polowie lutego bede jechal na hamownie i sie wszystko okaze!!!

filmiki do sciagniecia

http://www.sendspace.com/file/4cuq4y 2MB

http://www.sendspace.com/file/f04bnq 3MB

Do ogladniecia ze strony:

http://www.wrzuta.pl/film/mG7MPQmib1/

http://www.wrzuta.pl/film/nAF2ZcSbMX/
_________________
Ostatnio zmieniony przez Kleju 19-01-2007, 11:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 15:59   Re: Dolot SAR i moim zdaniem lepiej (filmik)

Szkoda ze nie masz filmiku 0-140km/h co do przeplywki ja bym ja umiescil przy przepustnicy pozatym wypada zrobic jakas przegrode od silnika bo na postoju pewnie lapie cieple powietrze.
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-01-2007, 16:05   

rozumiem ze obydwa filmiki sa juz po zalozonym dolocie tak?

wg moich pomiarow (na szybko komorka wiec slaba dokladnosc) to przy 4 pomiarach wychodzi mi okolo 8.2-8.4

Wiec wynik godny pozdzdroszczenia :twisted:

ps. masz jakies filmiki z przyspieszenia przed zalozeniem calego dolotu (i stozka)?
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 17-01-2007, 16:22   

mugen napisał/a:
Szkoda ze nie masz filmiku 0-140km/h co do przeplywki ja bym ja umiescil przy przepustnicy poza tym wypada zrobic jakas przegrode od silnika bo na postoju pewnie lapie cieple powietrze.


Filmik sie zrobi :-) Przegrody nie potrzeba!!! filtr jest osloniety caly!! Specjalnie mierzylem temp termometrem samochodowym (mam taki z czujnikiem na kablu) Pod maska jest temp ok 30-40st a tam gdzie jest filtr prawie temp otoczenia

Przeplywka z tego co wiem nie moze byc przy przepustnicy, musi byc przy filtrze!!! Tam jest czujnik i moim zdaniem nie dzialala by prawidlowo!

karolgt napisał/a:
rozumiem ze obydwa filmiki sa juz po zalozonym dolocie tak?

Dokladnie :)
karolgt napisał/a:
wg moich pomiarow (na szybko komorka wiec slaba dokladnosc) to przy 4 pomiarach wychodzi mi okolo 8.2-8.4

Wiec wynik godny pozdzdroszczenia

Auto z niemiec i z oryginalnym przebiegiem ponad 160tys robi swoje.
karolgt napisał/a:
ps. masz jakies filmiki z przyspieszenia przed zalozeniem calego dolotu (i stozka)?

Jedynie co mialem to pomiary g-techem!!! I na oryginalnym filtrze i dolocie wychodzilo gorzej niz na stozku ale o tym byl juz jeden dlugi post 8)
_________________
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2007, 17:01   

korzystając z watku zamieszcze swoj pomiar :)
slaby wynik bo waskie zimowe opony nie pozwalaja na dobry start ale pozniej chyba normalka :) przypominam mam totalna serie 4G92 :)
(jkosc marna bo nagrywana komorka:( )
http://media.putfile.com/0-100kmh--4G92-75
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 18:31   

nagrajcie do 1.80 wtedy porownam sobie do mojego z 3 osobami na pokladzie :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez deenbe 17-01-2007, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-01-2007, 18:36   

kurde ladne macie te wyniki ;/

moj ma 9.1 (mierzac takim samym sposobem jak wasze pomiary), chociaz zauwazam 2 roznice:

- Wy dochodzicie do ~7tys obrotow na 2,wiec macie bardzo blisko do setki na koncu 2 biegu, ja w tym co mierzylem mialem sporo dalej pod koniec 2 biegu do setki
- zawsze siedzial obok mnie pasazer

moze to dac te 0.9 sek? czy reanimowac misia ;/
 
 
 
mugen
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 18:46   

najlepsze wyjscie to stanac na kresce wtedy roznice w licznikach itp nie maja znaczenia wynik widac jak na dloni 8)
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 18:49   

Ciekawe czy można coś podkręcić w moim 75 konnym 4g13 12v:(
 
 
piotras 
Forumowicz


Auto: Nissan Pathfinder LE 2,5 dCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 392
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2007, 19:00   

czrnuch23 nieźle Ci idzie autko. Ja powiem tylko tyle że CJ0 tak nie idzie (chyba że może kiedyś spróbuje jak całkowicie zdemontuje gaz ale to i tak 23 kuce różnicy)
_________________
Colt CJ0 1.6 GLX '97
Maciek Wisławski Edition :)
sprzedany 16.06.2008 :(


Nissan Pathfinder 2,5 dCi po lekkim sofcie 210,8 KM - 467,4 Nm
 
 
 
Kleju 
Forumowicz
Mivec Power


Auto: Mitsubishi Mirage Cyborg-R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 1171
Skąd: Opole
Wysłany: 17-01-2007, 19:10   

karolgt napisał/a:
- zawsze siedzial obok mnie pasazer

moze to dac te 0.9 sek? czy reanimowac misia


zalezy ile pasazer wazy??? Bo jak ze mna jechal kumpel to wyniki byly gorsze o 0.5s!!! Powiem inaczej +70kg wiecej to jest 10% gorszy czas, gdzies tak wyczytalem :)
_________________
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-01-2007, 20:00   

Kleju no to mnie pocieszyles ;]

w dlugi weekend majowy mam ambitny plan jak bedzie cieplo (i sucho ) zeby wywalic ze srodka wsyztsko i pozadanie Colcika wyczyscic, wyszuszyc i zakonserwowac od spodu od gory i kto wie jak tam jeszcze , takze jak juz wywale wszystko to sprawdze ile bedzie wtedy do setki 8)
 
 
 
czarnuch23 
Mitsumaniak
Jaszczomp:>


Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Cze 2006
Posty: 771
Skąd: WAWA
Wysłany: 17-01-2007, 20:25   

deenbe napisał/a:
nagrajcie do 1.80 wtedy porownam sobie do mojego z 3 osobami na pokladzie :mrgreen:

u mnie masz filmik do prawie 200 mozesz porownywac.. pelen zbiornik paliwa:) i a ja sam waga okolo 90:) (oczywscie pelen bagażnik czyli kolo standard + jakies graty typu klucze podnosniki i plyny - nieodelzony sztucznie)

a zaraz dokleje jeszcze 2 z leszymi startami:) podaj linke do swojego filmiku
_________________
http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23
Ostatnio zmieniony przez czarnuch23 17-01-2007, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 20:29   

od 100 do 180 idzie podobnie , tylko ze ja mialem 3 osoby na pokladzie lacznie:P
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-01-2007, 20:57   

deenbe napisał/a:
od 100 do 180 idzie podobnie , tylko ze ja mialem 3 osoby na pokladzie lacznie:P


moze sie myle, ale Ty sie chyba jeszcze nigdy nie "chwaliles" co ten Twoj ma takiego magicznego ze tak chodzi ? :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.