Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Witam nowa ma pytanie???
Autor Wiadomość
Eskapada 
Forumowicz

Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-10-2012, 12:28   

żadne tam łożyska nie kładą koła, jak dwa łożyska na piaście miałby położyć koło to wszystko tak napier.... i wyło, że było to do zdiagnozowania w 3 sekundy.

Dziewczyna ma do dooopy ustawioną zbieżność lub kont pochylenia koła. A ów kont może być również spowodowany bezmyślną regulacją drązków skrętnych. Należy wyregulować drążki skrętne, podnieść auto na żądną wysokość i kont wyregulować podkładkami montowanymi między wahacz a ramę.

Koniec kropka.

:mrgreen
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 18-10-2012, 17:06   

Eskapada napisał/a:
żadne tam łożyska nie kładą koła, jak dwa łożyska na piaście miałby położyć koło to wszystko tak napier.... i wyło, że było to do zdiagnozowania w 3 sekundy.

Dziewczyna ma do dooopy ustawioną zbieżność lub kont pochylenia koła. A ów kont może być również spowodowany bezmyślną regulacją drązków skrętnych. Należy wyregulować drążki skrętne, podnieść auto na żądną wysokość i kont wyregulować podkładkami montowanymi między wahacz a ramę.

Koniec kropka.

:mrgreen

może inaczej niech jedzie sprawdzić kąty na geometrię
a w międzyczasie przygotuje swoje konto na wydatki
niedokęcone łożysko położy koło na tyle ,że na geometri nie zmiesci się w normie
sprawdzone przed i po dokręceniu :wink:
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 19-10-2012, 09:33   

Ale łożyska to nie jest taki straszny wydatek chyba.
Jeśli są luzy to albo dokręcić albo wymiana i po problemie ja też mam luzy i dałem na razie do dokręcenia zobaczę czy nie bedą wyły jak będą to wymiana jak nie to mam spokój :-) .
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
elwirkak1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Paź 2012
Posty: 9
Skąd: Płock
Wysłany: 22-10-2012, 08:09   

A więc dzięki aktywności miłych kolegów najpierw potrzebny jest w tym temacie dobry diagnosta?
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 22-10-2012, 14:25   

Cytat:
A więc dzięki aktywności miłych kolegów najpierw potrzebny jest w tym temacie dobry diagnosta?
przez internet to wzmożona aktywność, na odległość jest ciężko ale i też nie niemożliwe :) Dobry diagnosta i dobry mechanik to ze świecą szukać a potem tylko chuchać i dbać o Niego :mrgreen:
Nie obędzie się bez podniesienia przodu do góry i "ruszaniem" wszystkim co jest związane z zawieszeniem-->>> jeśli nie pokażą się żadne luzy ???? to zbieżność się kłania --->>> ot i cały przepis. Czy po zmianie łożysk byłaś, po +/- dwóch tygodniach (to zależy od ilości przejechanych kilometrów) na sprawdzeniu ich ?? czy były dociągane ?? A może masz krzywą felgę na tym dartej oponie --->>> warsztat wulkanizacyjny. No ciekawe komu z "aktywnych" wystawisz najwyższą ocenę :wink:

[ Dodano: 22-10-2012, 14:27 ]
banderas40 napisał/a:
Ale łożyska to nie jest taki straszny wydatek chyba.
niby nie duży ale jak jedne są "usztywnione" to zaraz lecą następne.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-11-2012, 09:45   

lukas 78 napisał/a:
wahacz górny mocowany jest na przestrzał dwoma śrubami
a odpowiedni kąt ustalasz podkładkami oznaczonymi na schemacia nr 40812
które są dostępne w różnej grubości
tu powinno być widać o co chodzi :
http://mitsubishi-motors....sub_group%3D050


Koledzy
Kto wie jaki powinien być prawidłowy kąt pochylenia zwrotnicy ?
Pozdr.
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 02-11-2012, 11:39   

0st40´±30´
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 03-11-2012, 13:07   

lukas 78 napisał/a:
0st40´±30´


Lukas
z całym szacunkiem napisz po ludzku .......... :lol:
Bo nie mogę rozszyfrować co napisałeś

pozdr.
_________________
Artur
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 03-11-2012, 19:41   

Przecież napisał po ludzku - zero stopni czterdzieści minut plus minus trzydzieści minut.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-11-2012, 06:49   

Tak Masz rację
Zerknąłem na szybko i zasugerowałem się moim wydrukiem ze stacji jedno koło 15 stopni na plusie 2 koło 30 na minusie

Koledzy podpowiedzcie zatem jeszcze czy jesli ktoś kręcił drążkami i nie zrobił tego poprawnie mogł się zmienić kont pochylenia zwrotnicy ?

I jak prawidłowo ustawić przód na drążkach jeśli tak ?

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 06-11-2012, 09:32   

tak kąt się zmieni nie wiem czy kont też :lol:
http://www.fotosik.pl/pok...876d73debe.html
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-11-2012, 07:09   

Lukas
Dzięki za podpowiedź
W sprawie literówki również :p
Skąd masz takie materiały ? To jakiś manual ?
Gdzie można ewentualnie znaleźć takie materiały?
Chętnie bym sobie poczytał więcej

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 07-11-2012, 10:39   

Ściągnij sobie serwisówkę. Jest na forum w dziale Download. Tam jest wszystko i jeszcze więcej.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-11-2012, 08:22   

lukas 78 napisał/a:
tak kąt się zmieni nie wiem czy kont też :lol:
http://www.fotosik.pl/pok...876d73debe.html


Panowie
chciałbym jeszcze potwierdzić swój tok rozumowania japońskich inżynierów
zanim się za to zabiorę..... :mrgreen:
Opis jest zrozumiały i prosty - ustawiamy w zależności od wagi Miśka.
Ale wygląda na to że mają odwrotnie niż Europa, czyli ich lewa strona to nasza prawa
Patrzą z przodu na auto i tak określają strony


Pozdr.
_________________
Artur
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 12-11-2012, 22:21   

U-96 napisał/a:
Patrzą z przodu na auto i tak określają strony
wierz mi, jeśli w ten sposób określaliby strony prawa/lewa to raczej nie byliby inżynierami... :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.