Witam nowa ma pytanie??? |
Autor |
Wiadomość |
Eskapada
Forumowicz
Auto: Pajero L040
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Sie 2012 Posty: 58 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18-10-2012, 12:28
|
|
|
żadne tam łożyska nie kładą koła, jak dwa łożyska na piaście miałby położyć koło to wszystko tak napier.... i wyło, że było to do zdiagnozowania w 3 sekundy.
Dziewczyna ma do dooopy ustawioną zbieżność lub kont pochylenia koła. A ów kont może być również spowodowany bezmyślną regulacją drązków skrętnych. Należy wyregulować drążki skrętne, podnieść auto na żądną wysokość i kont wyregulować podkładkami montowanymi między wahacz a ramę.
Koniec kropka.
:mrgreen |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 18-10-2012, 17:06
|
|
|
Eskapada napisał/a: | żadne tam łożyska nie kładą koła, jak dwa łożyska na piaście miałby położyć koło to wszystko tak napier.... i wyło, że było to do zdiagnozowania w 3 sekundy.
Dziewczyna ma do dooopy ustawioną zbieżność lub kont pochylenia koła. A ów kont może być również spowodowany bezmyślną regulacją drązków skrętnych. Należy wyregulować drążki skrętne, podnieść auto na żądną wysokość i kont wyregulować podkładkami montowanymi między wahacz a ramę.
Koniec kropka.
:mrgreen |
może inaczej niech jedzie sprawdzić kąty na geometrię
a w międzyczasie przygotuje swoje konto na wydatki
niedokęcone łożysko położy koło na tyle ,że na geometri nie zmiesci się w normie
sprawdzone przed i po dokręceniu |
|
|
|
 |
banderas40
Mitsumaniak

Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Kwi 2011 Posty: 314 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 19-10-2012, 09:33
|
|
|
Ale łożyska to nie jest taki straszny wydatek chyba.
Jeśli są luzy to albo dokręcić albo wymiana i po problemie ja też mam luzy i dałem na razie do dokręcenia zobaczę czy nie bedą wyły jak będą to wymiana jak nie to mam spokój . |
_________________ Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem
 |
|
|
|
 |
elwirkak1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 15 Paź 2012 Posty: 9 Skąd: Płock
|
Wysłany: 22-10-2012, 08:09
|
|
|
A więc dzięki aktywności miłych kolegów najpierw potrzebny jest w tym temacie dobry diagnosta? |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 22-10-2012, 14:25
|
|
|
Cytat: | A więc dzięki aktywności miłych kolegów najpierw potrzebny jest w tym temacie dobry diagnosta? | przez internet to wzmożona aktywność, na odległość jest ciężko ale i też nie niemożliwe Dobry diagnosta i dobry mechanik to ze świecą szukać a potem tylko chuchać i dbać o Niego
Nie obędzie się bez podniesienia przodu do góry i "ruszaniem" wszystkim co jest związane z zawieszeniem-->>> jeśli nie pokażą się żadne luzy ???? to zbieżność się kłania --->>> ot i cały przepis. Czy po zmianie łożysk byłaś, po +/- dwóch tygodniach (to zależy od ilości przejechanych kilometrów) na sprawdzeniu ich ?? czy były dociągane ?? A może masz krzywą felgę na tym dartej oponie --->>> warsztat wulkanizacyjny. No ciekawe komu z "aktywnych" wystawisz najwyższą ocenę
[ Dodano: 22-10-2012, 14:27 ]
banderas40 napisał/a: | Ale łożyska to nie jest taki straszny wydatek chyba. | niby nie duży ale jak jedne są "usztywnione" to zaraz lecą następne. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 02-11-2012, 09:45
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | wahacz górny mocowany jest na przestrzał dwoma śrubami
a odpowiedni kąt ustalasz podkładkami oznaczonymi na schemacia nr 40812
które są dostępne w różnej grubości
tu powinno być widać o co chodzi :
http://mitsubishi-motors....sub_group%3D050 |
Koledzy
Kto wie jaki powinien być prawidłowy kąt pochylenia zwrotnicy ?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 02-11-2012, 11:39
|
|
|
0st40´±30´ |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 03-11-2012, 13:07
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | 0st40´±30´ |
Lukas
z całym szacunkiem napisz po ludzku ..........
Bo nie mogę rozszyfrować co napisałeś
pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 03-11-2012, 19:41
|
|
|
Przecież napisał po ludzku - zero stopni czterdzieści minut plus minus trzydzieści minut. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 06-11-2012, 06:49
|
|
|
Tak Masz rację
Zerknąłem na szybko i zasugerowałem się moim wydrukiem ze stacji jedno koło 15 stopni na plusie 2 koło 30 na minusie
Koledzy podpowiedzcie zatem jeszcze czy jesli ktoś kręcił drążkami i nie zrobił tego poprawnie mogł się zmienić kont pochylenia zwrotnicy ?
I jak prawidłowo ustawić przód na drążkach jeśli tak ?
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 07-11-2012, 07:09
|
|
|
Lukas
Dzięki za podpowiedź
W sprawie literówki również
Skąd masz takie materiały ? To jakiś manual ?
Gdzie można ewentualnie znaleźć takie materiały?
Chętnie bym sobie poczytał więcej
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-11-2012, 10:39
|
|
|
Ściągnij sobie serwisówkę. Jest na forum w dziale Download. Tam jest wszystko i jeszcze więcej. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
U-96
Forumowicz
Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 260 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 12-11-2012, 08:22
|
|
|
Panowie
chciałbym jeszcze potwierdzić swój tok rozumowania japońskich inżynierów
zanim się za to zabiorę.....
Opis jest zrozumiały i prosty - ustawiamy w zależności od wagi Miśka.
Ale wygląda na to że mają odwrotnie niż Europa, czyli ich lewa strona to nasza prawa
Patrzą z przodu na auto i tak określają strony
Pozdr. |
_________________ Artur |
|
|
|
 |
rico.1
Forumowicz
Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 07 Lip 2008 Posty: 480 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 12-11-2012, 22:21
|
|
|
U-96 napisał/a: | Patrzą z przodu na auto i tak określają strony | wierz mi, jeśli w ten sposób określaliby strony prawa/lewa to raczej nie byliby inżynierami... |
|
|
|
 |
|