Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Colt 1.3 Turbo 98r problem!
Autor Wiadomość
p4trol 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 Turbo 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Lublin
  Wysłany: 20-10-2012, 13:44   Colt 1.3 Turbo 98r problem!

Witam, jestem posiadaczem Mitsubishi Colt 1.3 Turbo 93r i mam kilka pytań/problemów.

1. Jak jadę to od czasu do czasu gdy dodaje gazu samochód tak jak by tracił moc na parę sekund i zamiast przyśpieszać to zwalnia tak jak bym zdjął nogę z z gazu, a po chwili wystrzela jak strzała do przodu. Czym to jest spowodowane? Co jest nie tak?

2. Kolejne pytanie jest odnośnie wskaźnika paliwa na desce. Jak tankuje np. za 50zł wskazówka podnosi mi się tylko do pierwszej kreski (zaraz nad czerwoną) i bardzo szybko zapala się "żebrak" wcześniej podnosiła się chyba do 4 z tego co pamiętam i teraz pytanko muszę wymieniać wskaźnik w baku czy mógł się tylko zapchać i da się to jakoś przeczyścić? Ile jedna kreska ma litrów?

3. Jak sprawdzić ile moja Turbina dodaje mi koni?
 
 
KlaudiuszBdg 
Mitsumaniak


Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 200
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 20-10-2012, 14:47   

Pokaż fotkę pod maską, bo nie chce mi się wierzyć że masz takie cudo ;)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-10-2012, 02:48   

Jak masz colta turbo, to powiedz co jest namodzone, żebyśmy mogli cokolwiek diagnozować.
Może TPS się zepsuł.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
p4trol 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 Turbo 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 21-10-2012, 16:45   

Fotki wstawię dziś wieczorem a co do tego namodzenia to sam nie jestem wstanie dokładnie powiedzieć kupiłem go nie dawno i wiem tylko że ma turbine
 
 
SPAM 
Forumowicz


Auto: CJ4A SE był, Jest mx5 Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Lip 2012
Posty: 81
Skąd: Okolice Łodzi
Wysłany: 26-10-2012, 21:22   

p4trol napisał/a:
Fotki wstawię dziś wieczorem a co do tego namodzenia to sam nie jestem wstanie dokładnie powiedzieć kupiłem go nie dawno i wiem tylko że ma turbine

Nieźle mieć coś i nie wiedzieć co :P
Zobacz obrazek u mnie pod postem czy tak wygląda mniej-więcej??
Czemu ktoś uturbiał 1,3 a nie 1,6 jak to CJ??

Daj to foto silnika
_________________
Był colt CJ4A Sport Edition
Jest Turbo Retro Miata
 
 
adamovicius
[Usunięty]

Wysłany: 27-10-2012, 17:25   

Myśle ,że to ten opisywany w tym temacie http://coltmania.pl/auta/cj0-1-3-turbo-t92296.html
 
 
p4trol 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 Turbo 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 03-11-2012, 20:53   

Nie wiem co dokładnie mam pod maską bo koleś który mi sprzedawał powiedział że Colt ma Turbine i oko 100 koni a sam się za bardzo nie znam to mój pierwszy samochód :D Dałem za niego 4000zł ktoś może mi powiedzieć czy dobra cena? Czy przepłaciłem? Czy zrobiłem złoty interes w co wątpię ;p Fotki poniżej:


















 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-11-2012, 23:08   

Jak buda nie zgnita i podłużnice jeszcze istnieją to spoko cena. Co do tego nie jechania to może sonda lambda, albo dodatkowe wtryski coś dają ciała ? Ewentualnie sterowanie.
Powiedz jeszcze kiedy mu się to dzieje ? Przy wciśniętym na maxa pedale gazu czy przy normalnej jeździe ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
FTOrek 
Forumowicz

Auto: COLT CJ5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Gru 2010
Posty: 668
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 04-11-2012, 08:58   

Ciekawy samochodzik,ale tylko wówczas gdy sprawny.Jeśli się na tym nie znasz,jest to Twój pierwszy samochód to kasę zjedzą Ci mechanicy.Miejmy nadzieję że zepsuła się jakaś drobnostka.Powodzenia i dużo cierpliwości.
_________________
161261
 
 
p4trol 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 Turbo 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 05-11-2012, 13:18   

Dzieje sie tak przy normalnej jeździe a jak wcisnę pedał na maxa to się odblokowuje i zaczyna normalnie przyśpieszać.
 
 
KlaudiuszBdg 
Mitsumaniak


Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 200
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 05-11-2012, 18:30   

Po pierwsze zwracam honor, to chyba jedyny colt 1.3T na Polske ;)

Co do wątku, to z tego co pamiętam to przy wciśnięciu gazu na maksa komputer przestaje brać lambdę pod uwagę i leje pełną dawkę; masz zainstalowany wskaźnik AFR ?

W ogóle to ciężkie auto sobie wybrałeś na pierwsze; te silniki są kapryśne już w normalnej wersji, a tu jeszcze namodzone ;)
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 05-11-2012, 21:43   

To faktycznie wygląda jakby sonda lambda padała.
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
KlaudiuszBdg 
Mitsumaniak


Auto: Colt '00
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2010
Posty: 200
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 06-11-2012, 16:45   

Tylko nie wymieniaj w ciemno, podepnij pod komputer lub oscyloskop i sprawdź zanim wejdziesz w koszty
 
 
p4trol 
Nowy Forumowicz

Auto: Colt 1.3 Turbo 98r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2012
Posty: 5
Skąd: Lublin
Wysłany: 06-11-2012, 19:02   

Nie posiadam wskaźnika AFR, co on pokazuje? opłaca się zainstalować taki wskaźnik? jeśli tak to czy trudno jest samemu to zrobić? Niestety ale moja wersja ma jedynie wskaźniki od prędkości, temperatury i paliwa bo widziałem takie co mają jeszcze obrotomierz itp.

Możliwe, że ciężkie jak na pierwszy samochód ;p ale nie zastanawiałem się jak go kupowałem bo w jeden dzień wybrałem się żeby pojeździć za samochodem i ten mi się spodobał to go kupiłem ;D

Istnieje jakiś sposób prócz hamowni na sprawdzenie ile moja turbina dodaje koni bo koleś, który mi go sprzedawał powiedział że ma oko 100 ale wolał bym się dowiedzieć ile dokładnie :D wiem że pewnie przez te lata parę koni zjadło ale i tak wolał bym się dowiedzieć a szkoda mi kasy na hamownie.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 06-11-2012, 23:22   

Bez hamowni nie da rady określić przyrostu mocy, chyba że wymienisz wszystkie mody silnika i jakich komponentów użyto do nich, to pi razy drzwi koledzy podpowiedzą ile co by dało. Jedź na tą hamownię na sprawdzenie, niech podepną analizator spalin, oscyloskop i stwierdzą co dolega, wydasz te parę stówek ale będziesz wiedział na czym stoisz. A tak to zaczniesz wymieniać wszystko po kolei i jak FTOrek napisał: mechanicy Cię zjedzą. Stówka za to, dwie za tamto za coś innego pięć i tak wszyscy będą gdybać i szarpać po kolei.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.