Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Rozładowany akumulator
Autor Wiadomość
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 29-10-2012, 17:30   

rezon napisał/a:
krzychu napisał/a:
mitsu00 no takie objawy ma zwarta cela.
mojej żonie padł na skrzyżowaniu odcinając zasilanie wszystkiego. Nie wyświetlał nic, nie dawał oznak życia. Przy ładowaniu niemal od razu "gotował" się. Tu jednak wyświetla ASC-Off itd. więc raczej nie będzie to zwarta cela, ale po naładowaniu wszystko wyjdzie. Można jeszcze podjechać do jakiegoś mechanika na test obciążeniowy aku.
tez mialem ASC Off i po zamontowaniu nowego akku problem zniknal i komp nie zarejestrowal bledu. Sprawdzalem Lexia. Byc moze tu jest analogiczny problem.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29-10-2012, 19:37   

Aku wymieniony na nowy i wszystko ok. Co więcej , autko kupiłem w sierpniu i od początku użytkowania przed odpaleniem samochodu oprócz innych kontrolek w prawym górnym rogu zapalało się małe asc off. Myślałem , że tak ma być / spr kontrolki itd/ ale jaki mi sie aku rozładował to dopiero :oops: sprawdziłem w instrukcji że ta kontrolka zapala się między innymi wtedy jak aku nie jest doładowany.
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala. Z jedne strony to ciekawy wskaźnik na przyszłe problemy z akumulatorem :P
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 29-10-2012, 20:38   

kaammyyk napisał/a:
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala.
A nie mowilem...? :wink:
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-10-2012, 07:28   

mitsu00 napisał/a:
kaammyyk napisał/a:
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala.
A nie mowilem...? :wink:


Nie przesadzaj. Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach... :P Ale oczywiście mógł to być akumulator.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 30-10-2012, 10:40   

krzychu napisał/a:
Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach...
który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
maxpoll 
Nowy Forumowicz
maxpoll

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Wrocek
Wysłany: 30-10-2012, 20:14   

Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
_________________
Mój poprzedni Outlander to fantastyczny wehikuł
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 31-10-2012, 08:49   

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
Cytat:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
_________________


Ja bym zakupił o tych samych parametrach co miałeś ori tylko dowolnej firmy jaka by mi pasowała. 5 lat, myślę ze się wysłużył i czas na zmianę.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-10-2012, 08:52   

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca


To po 5 latach czy poniżej 1 miesiąca? Czy to w innym samochodzie?
 
 
kaammyyk 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 67
Skąd: Gdynia
Wysłany: 31-10-2012, 16:56   

maxpoll napisał/a:
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.


http://www.iparts.pl/auto...491-100042.html

[ Dodano: 31-10-2012, 17:14 ]
rezon napisał/a:
krzychu napisał/a:
Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach...
który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze.


Źle sie wyraziłem w poście o nie doładowaniu , w instrukcji jest napisane że w czasie uruchomienia silnika może się pojawić asc off jeżeli nastąpił krótki spadek napięcia w akumulatorze a nie , że jest niedoładowany.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.