[II 2.0 DID] Rozładowany akumulator |
Autor |
Wiadomość |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 29-10-2012, 17:30
|
|
|
rezon napisał/a: | krzychu napisał/a: | mitsu00 no takie objawy ma zwarta cela. | mojej żonie padł na skrzyżowaniu odcinając zasilanie wszystkiego. Nie wyświetlał nic, nie dawał oznak życia. Przy ładowaniu niemal od razu "gotował" się. Tu jednak wyświetla ASC-Off itd. więc raczej nie będzie to zwarta cela, ale po naładowaniu wszystko wyjdzie. Można jeszcze podjechać do jakiegoś mechanika na test obciążeniowy aku. | tez mialem ASC Off i po zamontowaniu nowego akku problem zniknal i komp nie zarejestrowal bledu. Sprawdzalem Lexia. Byc moze tu jest analogiczny problem. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 29-10-2012, 19:37
|
|
|
Aku wymieniony na nowy i wszystko ok. Co więcej , autko kupiłem w sierpniu i od początku użytkowania przed odpaleniem samochodu oprócz innych kontrolek w prawym górnym rogu zapalało się małe asc off. Myślałem , że tak ma być / spr kontrolki itd/ ale jaki mi sie aku rozładował to dopiero sprawdziłem w instrukcji że ta kontrolka zapala się między innymi wtedy jak aku nie jest doładowany.
Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala. Z jedne strony to ciekawy wskaźnik na przyszłe problemy z akumulatorem |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 29-10-2012, 20:38
|
|
|
kaammyyk napisał/a: | Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala. | A nie mowilem...? |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 30-10-2012, 07:28
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | kaammyyk napisał/a: | Teraz po włożeniu nowego ona się nie zapala. | A nie mowilem...? |
Nie przesadzaj. Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach... Ale oczywiście mógł to być akumulator. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 30-10-2012, 10:40
|
|
|
krzychu napisał/a: | Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach... | który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
maxpoll
Nowy Forumowicz maxpoll
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Wrocek
|
Wysłany: 30-10-2012, 20:14
|
|
|
Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy. |
_________________ Mój poprzedni Outlander to fantastyczny wehikuł
 |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 31-10-2012, 08:49
|
|
|
maxpoll napisał/a: | Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy. |
Cytat: | Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy.
_________________ |
Ja bym zakupił o tych samych parametrach co miałeś ori tylko dowolnej firmy jaka by mi pasowała. 5 lat, myślę ze się wysłużył i czas na zmianę. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 31-10-2012, 08:52
|
|
|
maxpoll napisał/a: | Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca |
To po 5 latach czy poniżej 1 miesiąca? Czy to w innym samochodzie? |
|
|
|
 |
kaammyyk
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Wrz 2009 Posty: 67 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 31-10-2012, 16:56
|
|
|
maxpoll napisał/a: | Dzisiaj ponownie aku po 5 latach odmówił mi posłuszeństwa, to już 2 raz w ciągu mieciąca. Czy któryś z forumowiczów zna parametry jaki to powinien być akumulator, chodzi o typ bądz jakieś wymiary i amperaż. Najchetniej zakupiłbym jakiś akumulator Varty lub podobny dobrej klasy. |
http://www.iparts.pl/auto...491-100042.html
[ Dodano: 31-10-2012, 17:14 ]
rezon napisał/a: | krzychu napisał/a: | Jak jest problem z ładowaniem to problem powróci po paru dniach... | który chciałem wykluczyć przed zakupem nowego aku. W przypadku ciągłego świecenia kontrolki - przyczyną mógł być oczywiście akumulator, ale równie dobrze ślizgający się pasek wieloklinowy. Naprawy powinno się zacząć od diagnozy przyczyn, a nie wymiany drogiego elementu, jakim jest akumulator - to jest znacznie prostsze. |
Źle sie wyraziłem w poście o nie doładowaniu , w instrukcji jest napisane że w czasie uruchomienia silnika może się pojawić asc off jeżeli nastąpił krótki spadek napięcia w akumulatorze a nie , że jest niedoładowany. |
|
|
|
 |
|