2.5 v6 vs 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 29-10-2012, 11:22 2.5 v6 vs 2.0 v6
|
|
|
ktory silnik doradzacie mi na swap do nietypowego mitsubishi mirage coupe ktory bardziej jest usterkowy tez chciałbym wiedziec duzo sie naczytałem to wiem ze zawory lubia klekotac(popychacze)nic pozatym nie słyszałem chodzi mi głównie o szybsza jazde ale czy to ma sens jak 163vs 150km mała roznica bardzo w nm juz wieksza |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
danino88
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Sty 2007 Posty: 1315 Skąd: Częstochowa/Wrocław
|
Wysłany: 29-10-2012, 16:09
|
|
|
tylko i wyłącznie 2.5v6 bedziesz zadowolony |
_________________ Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365
Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562 |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 29-10-2012, 16:19
|
|
|
dzieki za odpowiedzi:) czyli 2,5 wiecej roboty ale cuz |
|
|
|
 |
balcik
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1998r 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: Iłża
|
Wysłany: 29-10-2012, 16:59
|
|
|
ja rowniez polecam tylko i wylącznie 2.5 v6 nic wiecej |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 29-10-2012, 22:58
|
|
|
mam 2.0v6 do kupienia oraz 2,5v6 tylko wiecej roboty bedzie przy 2,5 ale od czego jest zima hehe bo silnik orinalnie w mirage był pod rugiej stronie tak jak w mitsubihi galancie 2.0 v6:) z lat 92-96 a tu bd małe schody ale cuz |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 29-10-2012, 23:21
|
|
|
Albo 2.0V6 mivec z FTO. |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 30-10-2012, 15:32
|
|
|
Owczar napisał/a: | Albo 2.0V6 mivec z FTO. |
200 kuca..;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 30-10-2012, 21:02
|
|
|
no tak tylko z fto dojze tych aut niema to potem duze problemy z czesciami wole 2.5 v6 z galanta w najgorszym przypadku 2.0 v6 z galanta 150km |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 30-10-2012, 22:23
|
|
|
2.5 v6 nie podejdzie przez rozrząd z drugiej strony. |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2012, 08:53
|
|
|
wiem własnie dlatego chciąłem zapytac czy opłaca sie tak przerabiac zeby 2.5 v6 umiescic zamiast 2.0 v6 skoro roboty jest troche czy warty jest ten silnik tyle przeróbek bo z tego co słyszałem to 2.0 v6 dobrze jada i nawet do sie podkrecic do prawie 200km oczywiscie z małymi przerobkami |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-10-2012, 09:18
|
|
|
Danielox napisał/a: | oczywiscie z małymi przerobkami |
Małymi? Pierwsze słyszę... |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 31-10-2012, 10:45
|
|
|
1. nie, nie opłaca się
2. 200 koni w n/a wymaga ogromnego nakładu finansowego |
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2012, 12:07
|
|
|
aha kurde to w takim razie jestem w kropce bo chciałbym szczerze mowiac cos mocniejszego niz 150-160km i ok 220nm cos koło 200km bym chciał bo na codzien jezdze scorpio 2.9l wiec niechce na wolniejszego sie przesiadac co mi doradzacie do tego mirage coupe silniczka ze skrzynia biegów, wsadzic jaki silnik mam duze mozliwosci i pomoc takze zalezy mi zebym jakiegos dziadostwa nie wsadził np od fiata i bede nazekał |
|
|
|
 |
|