Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 v6 vs 2.0 v6
Autor Wiadomość
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 29-10-2012, 11:22   2.5 v6 vs 2.0 v6

ktory silnik doradzacie mi na swap do nietypowego mitsubishi mirage coupe ktory bardziej jest usterkowy tez chciałbym wiedziec duzo sie naczytałem to wiem ze zawory lubia klekotac(popychacze)nic pozatym nie słyszałem chodzi mi głównie o szybsza jazde ale czy to ma sens jak 163vs 150km mała roznica bardzo w nm juz wieksza
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-10-2012, 12:41   

IMHO 2,5 - w razie czego wiecej czesci dostepnych, no i moment obrotowy sluszniejszy
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 29-10-2012, 16:09   

tylko i wyłącznie 2.5v6 bedziesz zadowolony ;)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 29-10-2012, 16:19   

dzieki za odpowiedzi:) czyli 2,5 wiecej roboty ale cuz
 
 
balcik 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 1998r 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: Iłża
Wysłany: 29-10-2012, 16:59   

ja rowniez polecam tylko i wylącznie 2.5 v6 nic wiecej :)
_________________

 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 29-10-2012, 21:18   

Danielox, jak masz 2 takie silniki na swapa wraz z osprzetem, to podjade i mi tez swapniesz ok?;P
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 29-10-2012, 22:58   

mam 2.0v6 do kupienia oraz 2,5v6 tylko wiecej roboty bedzie przy 2,5 ale od czego jest zima hehe bo silnik orinalnie w mirage był pod rugiej stronie tak jak w mitsubihi galancie 2.0 v6:) z lat 92-96 a tu bd małe schody ale cuz
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 29-10-2012, 23:21   

Albo 2.0V6 mivec z FTO.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 30-10-2012, 15:32   

Owczar napisał/a:
Albo 2.0V6 mivec z FTO.

200 kuca..;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 30-10-2012, 21:02   

no tak tylko z fto dojze tych aut niema to potem duze problemy z czesciami wole 2.5 v6 z galanta w najgorszym przypadku 2.0 v6 :) z galanta 150km
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 30-10-2012, 22:23   

2.5 v6 nie podejdzie przez rozrząd z drugiej strony.
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 31-10-2012, 08:53   

wiem własnie dlatego chciąłem zapytac czy opłaca sie tak przerabiac zeby 2.5 v6 umiescic zamiast 2.0 v6 skoro roboty jest troche czy warty jest ten silnik tyle przeróbek bo z tego co słyszałem to 2.0 v6 dobrze jada i nawet do sie podkrecic do prawie 200km oczywiscie z małymi przerobkami
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2012, 09:18   

Danielox napisał/a:
oczywiscie z małymi przerobkami


Małymi? Pierwsze słyszę...
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 31-10-2012, 10:45   

1. nie, nie opłaca się
2. 200 koni w n/a wymaga ogromnego nakładu finansowego
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 31-10-2012, 12:07   

aha kurde to w takim razie jestem w kropce bo chciałbym szczerze mowiac cos mocniejszego niz 150-160km i ok 220nm cos koło 200km bym chciał bo na codzien jezdze scorpio 2.9l wiec niechce na wolniejszego sie przesiadac co mi doradzacie do tego mirage coupe silniczka ze skrzynia biegów, wsadzic jaki silnik mam duze mozliwosci i pomoc takze zalezy mi zebym jakiegos dziadostwa nie wsadził np od fiata i bede nazekał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.