2.5 v6 vs 2.0 v6 |
Autor |
Wiadomość |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 31-10-2012, 13:45
|
|
|
Już pisałem, najlepszy możliwy to silnik z FTO. Masz 200KM koni na start. |
|
|
|
 |
bluecard88
Mitsumaniak

Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011 Posty: 272 Skąd: Kopenhaga
|
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2012, 21:00
|
|
|
no tak wszytko pieknie tylko az takich funduszy nie mam chce kupic całe auto do 5tys max tylko ze wiadomo silnik kupie chodzby ze skrzynia biegów i co dalej komputer dalsza elektryka okablowanie wiec odpada tylko całe auto rozbite,anglik myslałem nad fordem 2.5v6 ale naczytałem sie ze nie zadobre silniki to sa oczywiscie musi byc przedni naped |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 31-10-2012, 22:19
|
|
|
i tak mivec wydaje mi sie bezsensu dojze czesci ciezko to koszty juz wiadomo cena auta itp takze mivec odpada tak jak mowie mam zadko spotykany model mitsubishi mirage coupe i potrzebuje jakis swap zrobic tam ok 200km min z elektryka skrzynia silnik poprostu całosc biore z innego auta i wkładam tu a ze to sie wiaze z duzymi przerobkami to juz moja sprawa:P tyko chce was sie poradzic jaki silnik radzicie mi tak zebym kupił auto do ok 5tys wiem ze to moze głupie tak sobie mozecie myslec tylko ze sprawa taka ze juz w mirage wpakowałem kupe kasy i to moj 1 samochod i chce zeby on został |
Ostatnio zmieniony przez Danielox 31-10-2012, 22:43, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Dzik
Mitsumaniak

Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010 Posty: 245 Skąd: W-wa
|
Wysłany: 31-10-2012, 22:42
|
|
|
zacznij używać znaków interpunkcyjnych bo się nie chce czytać tego co piszesz. |
|
|
|
 |
i9i
Mitsumaniak Szary Obywatel

Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy Dołączył: 19 Sie 2010 Posty: 2219 Skąd: Kerkrade
|
Wysłany: 31-10-2012, 22:55
|
|
|
Tam masz podane na tacy jak z silnika 2.0 V6 zrobić MIVECa, poszukaj gratów, przekalkuluj dokładnie. Przy samym swapie wskazane jest rozebrać zakupiony motor i sprawdzić jego stan, także robota i tak by była. Nie wiem czy wiesz, ale w Mirage pakowali:
Cytat: | 4G93T DOHC 16 Valve Turbo
Multi-Point Injection (MPI) with TD04 turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 8.5:1 (Upgraded to 9.1:1 in 1994)
Maximum Output - 143 kW (194 PS; 192 bhp) @ 6,000 rpm (Upgraded to 151 kW (205 PS; 202 bhp) in 1994, and again to 158 kW (215 PS; 212 bhp) in 1995)
Maximum Torque - 270 N·m (200 ft·lbf) @ 3,000 rpm (Upgraded to 275 N·m (203 ft·lbf) in 1994, and again to 284 N·m (209 ft·lbf) in 1995) |
|
_________________ Pozdrawiam
Adrian
Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
Danielox
Forumowicz
Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012 Posty: 53 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 01-11-2012, 10:44
|
|
|
no tak 200km fajnie tylko nie zapominajmy ze to ma tylko 200 Nm najlepszym wyborem to silnik od 3000gt |
|
|
|
 |
Kamil_Ziomek
Mitsumaniak
Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 648 Skąd: Żyraków
|
Wysłany: 01-11-2012, 13:45
|
|
|
to z evo 7 silnik powinien w miarę pasować w końcu to 4g63 więc wymiary do łap chyba takie same. Do tego 340-383 Nm/3500 obr/min i 270- 280 KM. Nic piękniejszego nie znajdziesz. |
_________________ Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 |
|
|
|
 |
|