Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 v6 vs 2.0 v6
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2012, 13:45   

Już pisałem, najlepszy możliwy to silnik z FTO. Masz 200KM koni na start.
 
 
bluecard88 
Mitsumaniak


Auto: Galant EA2W
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 20 Lis 2011
Posty: 272
Skąd: Kopenhaga
Wysłany: 31-10-2012, 16:27   

Od FTO drogo sobie krzyczą:
http://moto.allegro.pl/si...2728146663.html
I do tego bez osprzętu.
Bierz odrazu całego ;D
http://otomoto.pl/mitsubi...-C26351309.html
_________________
Mitsubishi Galant EA2W- 98r
Nissan Almera N15- 99r
Kawasaki ZR7S- 02r
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 31-10-2012, 21:00   

no tak wszytko pieknie tylko az takich funduszy nie mam chce kupic całe auto do 5tys max tylko ze wiadomo silnik kupie chodzby ze skrzynia biegów i co dalej komputer dalsza elektryka okablowanie wiec odpada tylko całe auto rozbite,anglik myslałem nad fordem 2.5v6 ale naczytałem sie ze nie zadobre silniki to sa oczywiscie musi byc przedni naped
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 31-10-2012, 21:50   

Poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki...hlight=#1102576
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 31-10-2012, 22:19   

i tak mivec wydaje mi sie bezsensu dojze czesci ciezko to koszty juz wiadomo cena auta itp takze mivec odpada tak jak mowie mam zadko spotykany model mitsubishi mirage coupe i potrzebuje jakis swap zrobic tam ok 200km min z elektryka skrzynia silnik poprostu całosc biore z innego auta i wkładam tu a ze to sie wiaze z duzymi przerobkami to juz moja sprawa:P tyko chce was sie poradzic jaki silnik radzicie mi tak zebym kupił auto do ok 5tys wiem ze to moze głupie tak sobie mozecie myslec tylko ze sprawa taka ze juz w mirage wpakowałem kupe kasy i to moj 1 samochod i chce zeby on został
Ostatnio zmieniony przez Danielox 31-10-2012, 22:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Dzik 
Mitsumaniak


Auto: CB4W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 245
Skąd: W-wa
Wysłany: 31-10-2012, 22:42   

zacznij używać znaków interpunkcyjnych bo się nie chce czytać tego co piszesz.
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 31-10-2012, 22:55   

Tam masz podane na tacy jak z silnika 2.0 V6 zrobić MIVECa, poszukaj gratów, przekalkuluj dokładnie. Przy samym swapie wskazane jest rozebrać zakupiony motor i sprawdzić jego stan, także robota i tak by była. Nie wiem czy wiesz, ale w Mirage pakowali:
Cytat:
4G93T DOHC 16 Valve Turbo
Multi-Point Injection (MPI) with TD04 turbocharger
Total Displacement - 1834cc
Bore - 81.0mm
Stroke - 89.0mm
Compression Ratio - 8.5:1 (Upgraded to 9.1:1 in 1994)
Maximum Output - 143 kW (194 PS; 192 bhp) @ 6,000 rpm (Upgraded to 151 kW (205 PS; 202 bhp) in 1994, and again to 158 kW (215 PS; 212 bhp) in 1995)
Maximum Torque - 270 N·m (200 ft·lbf) @ 3,000 rpm (Upgraded to 275 N·m (203 ft·lbf) in 1994, and again to 284 N·m (209 ft·lbf) in 1995)
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 31-10-2012, 23:36   

Do poczytania: http://forum.mitsumaniaki...der=asc&start=0

Myślę, że za 5k można wyrwać fto w wersji angielskiej.
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 01-11-2012, 10:44   

no tak 200km fajnie tylko nie zapominajmy ze to ma tylko 200 Nm najlepszym wyborem to silnik od 3000gt
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 01-11-2012, 13:45   

to z evo 7 silnik powinien w miarę pasować w końcu to 4g63 więc wymiary do łap chyba takie same. Do tego 340-383 Nm/3500 obr/min i 270- 280 KM. Nic piękniejszego nie znajdziesz.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.