Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Płyn do wspomagnia kierownicy
Autor Wiadomość
Torp12 
Mitsumaniak


Auto: Galant Elegance 2.0 Sedan 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 2448
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-02-2012, 09:38   

wonsz napisał/a:
A czy firma oleju ma znaczenie?


Ma takie samo znaczenie jak wlanie w siebie piwa za 1 złoty lub za złotych 4 :]
_________________
Mój Rekin

Escort 1.6 1987r 07.2013 -
Galant 2.0 2001r 12.2010 -
Daewoo Espero 1.5 1996r 07.2005-12.2010 sprzedany
 
 
 
Pieraś 
Mitsumaniak


Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 1203
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 08-02-2012, 15:52   

:) Nie ma, bo sama ta nazwa oleju wiaze sie z parametrami technicznymi, ktore musza byc spelnione. U mnie w FOTA jest za 22, 28 i 35zl jakos w zaleznosci od firmy, ale wezme to za 22 biorac pod uwage kwestie tych paramsow technicznych, o ktorych mowil sprzedawca
_________________
Szybki Lopez.
 
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-09-2012, 23:49   

Po wymianie w oleju w automacie został mi 1 litr (Castrol Transmaz Z). Czy to dobry pomysł żeby wykorzystać go na wymianę w układzie wspomagania?
 
 
SnowDevil 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5 V6 Kombi Avance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2005
Posty: 459
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-09-2012, 21:55   

Pieraś napisał/a:
... da się jakoś ulepszyć wspomaganie?
By lżej się kręciło?

Da się. U mnie wystarczy zimówki założyć ;) 15" łatwiej się obraca niż 17" i pompa lżej pracuje
_________________
Mitsu SnowDevil
- Galant 2.5 V6 Avance Kombi 2001 r (od 05.2011)
- Lancer Wagon 1.6 16V 113 KM 1994 (od 2005r - 19.09.2011) - sprzedany
po lewej - 2005 rok, po prawej - 2011 ;)
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 28-09-2012, 22:55   

Zolar napisał/a:
Po wymianie w oleju w automacie został mi 1 litr (Castrol Transmaz Z). Czy to dobry pomysł żeby wykorzystać go na wymianę w układzie wspomagania?

Może być.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-11-2012, 10:21   

Czy można uzupełnić poziom płynem Castrol Transmax Z (Dexron III) ? Wcześniej był jasny chyba jeszcze fabryczny jakiś Dexron II. Pytam bo obydwa różnią się kolorem, ale w zasadzie na etykiecie Transmax jest napisane że jest mieszalny z wcześniejszymi.
 
 
zloty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-11-2012, 11:56   

Czy to możliwe, że w niespełna pół roku ubyło mi płynu od wspomagania?? Miałem zalane po max na wskaźniku, a teraz jest ledwo minimum... Czy możliwe, że układ jest nieszczelny??
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 07-11-2012, 13:49   

zloty, jaja sobie robisz czy to poważne pytania?
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 07-11-2012, 15:14   

zloty, a nie miales zapowietrzonego ukladu?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-11-2012, 06:00   

zloty, jak miałem nieszczelności na łączeniu rurek przy belce do chłodniczki płynu wspomagania to mi spierniczało nawet litr w ciągu jednej nocy...;-)
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
zloty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Sie 2011
Posty: 59
Skąd: Kielce
Wysłany: 08-11-2012, 11:03   

Pytanie jak najbardziej poważne. Nie jestem jakimś mechanikiem, żeby się na tym znać. Układ raczej nie był zapowietrzony, znaczy kręci się tak samo jak wcześniej... Nie mam kanału w garażu, żeby sprawdzić wycieki pod autem. Z góry nic nie widać (chociaż ta bańka, co w niej płyn jest, wygląda na "spoconą" delikatnie, ale miałem problem z olejem i myślałem że to od tego...)
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 08-11-2012, 11:12   

zloty, dolej do max i obserwuj.
zloty napisał/a:
Nie mam kanału w garażu, żeby sprawdzić wycieki pod autem.

Podjedź do mechanika, niech obejrzy układ.
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 08-11-2012, 17:52   

zloty, ty masz 4g63(r4) czy 6a13(v6)?
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 09-11-2012, 09:48   

Po zmianie płynu wspomagania na Transmax Z wspomaganie chodzi ciężej :( Czy ktoś wie jaka może być przyczyna?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21022
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 09-11-2012, 09:58   

A odpowietrzyłeś układ :?: .
Odkręć korek zbiorniczka i na zapalonym silniku pokręć parę razy kierą prawo, lewo do oporu.
EDIT:
Tak tylko spytam czy Transmax Z nie jest czasem do przekładni a ty powinieneś czasem zalać: ATF DEXRON lub DEXRON II :?:
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.