Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] problem ze stukami
Autor Wiadomość
MIchał89 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-11-2012, 19:31   [EA5A/W 2.5] problem ze stukami

posiadam następujący problem. pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu, (mocowanie amortyzatora tył przerdzewiało) zostało to zrobione, później wymieniłem łączniki stabilizatora wraz z gumami, stuki są dalej, na stacji diagnostycznej nie widzą żadnych luzów które mogłyby powodować stuki. Zauważyłem, że w momencie gdy nacisne delikatnie hamulec równocześnie trzymając gaz stuki ustają. Również dziwnie zachowują się hamulce z tyłu podczas mocnego hamowania. Czy ktoś miał coś podobnego, może wie co to jest. Będę wdzięczny za jakieś sugestie
_________________
michał
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-11-2012, 20:10   

MIchał89 napisał/a:
Również dziwnie zachowują się hamulce z tyłu podczas mocnego hamowania
A dokładniej?
 
 
MIchał89 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-11-2012, 20:54   

ciężko troche to opisać, tak jakby takie przerywane hamowanie, odczuwalne tylko z tej jednej strony, takie przerywane stłumione szarpanie, nie ma metalicznych stuków
_________________
michał
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-11-2012, 21:04   

1. Poluzowane śruby mocujace jarzma zacisków do zwrotnicy. Ewentualnie oberwane gwinty.
2. Przekręcone śruby prowadzące zacisków, lub kompletnie zapieczone.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
MIchał89 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-11-2012, 21:10   

tak właśnie mówili mi mechanicy, żeby szukać przy hamulcach, ale czy to by powodowało takie mocne stuki? po równej drodze jest ok, ale na polnej, albo bruku jest strasznie
_________________
michał
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-11-2012, 22:28   

MIchał89 napisał/a:
...ale czy to by powodowało takie mocne stuki? po równej drodze jest ok, ale na polnej, albo bruku jest strasznie

dokładnie tak, powinny zmniejszać się lub znikać w momencie wciśnięcia hamulca
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
MIchał89 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012
Posty: 19
Skąd: Suwałki
Wysłany: 08-11-2012, 22:37   

i tak właśnie jest, sprawdze to, dziękuje za pomoc
_________________
michał
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.