[EA5A/W 2.5] problem ze stukami |
Autor |
Wiadomość |
MIchał89
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-11-2012, 19:31 [EA5A/W 2.5] problem ze stukami
|
|
|
posiadam następujący problem. pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu, (mocowanie amortyzatora tył przerdzewiało) zostało to zrobione, później wymieniłem łączniki stabilizatora wraz z gumami, stuki są dalej, na stacji diagnostycznej nie widzą żadnych luzów które mogłyby powodować stuki. Zauważyłem, że w momencie gdy nacisne delikatnie hamulec równocześnie trzymając gaz stuki ustają. Również dziwnie zachowują się hamulce z tyłu podczas mocnego hamowania. Czy ktoś miał coś podobnego, może wie co to jest. Będę wdzięczny za jakieś sugestie |
_________________ michał |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-11-2012, 20:10
|
|
|
MIchał89 napisał/a: | Również dziwnie zachowują się hamulce z tyłu podczas mocnego hamowania | A dokładniej? |
|
|
|
 |
MIchał89
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-11-2012, 20:54
|
|
|
ciężko troche to opisać, tak jakby takie przerywane hamowanie, odczuwalne tylko z tej jednej strony, takie przerywane stłumione szarpanie, nie ma metalicznych stuków |
_________________ michał |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-11-2012, 21:04
|
|
|
1. Poluzowane śruby mocujace jarzma zacisków do zwrotnicy. Ewentualnie oberwane gwinty.
2. Przekręcone śruby prowadzące zacisków, lub kompletnie zapieczone. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
MIchał89
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-11-2012, 21:10
|
|
|
tak właśnie mówili mi mechanicy, żeby szukać przy hamulcach, ale czy to by powodowało takie mocne stuki? po równej drodze jest ok, ale na polnej, albo bruku jest strasznie |
_________________ michał |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 08-11-2012, 22:28
|
|
|
MIchał89 napisał/a: | ...ale czy to by powodowało takie mocne stuki? po równej drodze jest ok, ale na polnej, albo bruku jest strasznie |
dokładnie tak, powinny zmniejszać się lub znikać w momencie wciśnięcia hamulca |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
MIchał89
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2,5 V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2012 Posty: 19 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 08-11-2012, 22:37
|
|
|
i tak właśnie jest, sprawdze to, dziękuje za pomoc |
_________________ michał |
|
|
|
 |
|