Otwarty przez: swinks_UK 19-06-2009, 00:12 |
[EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast |
Autor |
Wiadomość |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 09-11-2012, 21:24
|
|
|
Hugo napisał/a: | Wy tez na to zwracacie uwagę czy po prostu wsiadacie i odpalacie? | Ja zawsze czekam aż się podświetlą zegary.
Hugo napisał/a: | Jesli tak to nie zdarzylo sie Wam mrugniecie podswietlenia w momencie gdy silnik odpali? | U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu. |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21953 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 09-11-2012, 22:03
|
|
|
Jackall napisał/a: | U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu | Nie przygasa tylko mruga. |
|
|
|
 |
Jackall
Mitsumaniak

Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Kwi 2010 Posty: 1244 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2012, 11:01
|
|
|
Nic też nie mruga. Po prostu świeci się cały czas ale jak jest zimno to słabiej tylko to normalne zjawisko w jarzeniówkach |
_________________ Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)
Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY
Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 |
|
|
|
 |
diabelll
Forumowicz
Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011 Posty: 150 Skąd: Krk
|
Wysłany: 24-11-2012, 01:43
|
|
|
Panowie jako ze moje zegary dalej swieci nie chca czy ktos wie jak w domowych warunkach sprawdzic czy dziala podswietlenie ? prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ? |
|
|
|
 |
sveno
Mitsumaniak

Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy Dołączył: 20 Paź 2010 Posty: 5141 Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
|
Wysłany: 24-11-2012, 12:20
|
|
|
diabelll napisał/a: | prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ? | chyba 9c
sprawdź miernikiem jaki tam jest opór (między 4a a 9c) |
_________________ Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 29-11-2012, 13:54
|
|
|
Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 29-11-2012, 14:24
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.
|
Zaklejanie literki to typowe w UK.
Co do zegarów:
1. Predkościomierz, komunikuje się z ecu, najczęściej z tyłu za wtyczkami do zegarów (trzeba wyciągać całą deskę rozdzielczą) bywa wpinany konwerter km/h>mph, do tego wycinany kabel sygnałowy delimitera.
2. Sygnał obrotomierza brany jest z IFS (na przednim banku, koło korka wlewu oleju).
Możesz podmienić z zegarami HC z 2.5V6 n/a, by zobaczyć czy wskazówki ożyją. Jak nie to masz zwarcie na liniach sygnałowych:
- wtyczki
- wpięcie konwertera
- wejście na ecu
- ifs padnięty, lub zgubił masę.
Naraeszcie założyłeś temat techniczny w dziale technicznym. Brawo! |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 29-11-2012, 17:47
|
|
|
swinks_UK, Przed chwilą byłem jeszcze w garażu żeby podłubać przy tych zegarach.Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-11-2012, 18:23
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne. | Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 29-11-2012, 18:41
|
|
|
robertdg napisał/a: | piotrkor1 napisał/a: | Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne. | Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej |
Jak to naprawić?Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna. |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-11-2012, 18:48
|
|
|
Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 29-11-2012, 20:41
|
|
|
robertdg napisał/a: | Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik |
Gdzie znajdę w/w środek?Cz w sklepie motoryzacyjnym mają coś takiego? |
_________________
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 29-11-2012, 20:54
|
|
|
W sklepach elektronicznych |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 30-11-2012, 01:00
|
|
|
piotrkor1 napisał/a: | Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna. |
i masz juz odpowiedź..wszystkie musza być dokręcone żeby sie wszystko dobrze świeciło.. |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
mackbeth
Mitsumaniak

Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 16 Lip 2010 Posty: 686 Skąd: Wrocław/Łęknica
|
Wysłany: 30-11-2012, 06:32
|
|
|
Śrubki z tyłu zegarów nie tylko skręcaja je ale też łaczą elektornicznie folie z obwodem z resztą:)
Więc ja kwszystkie subki będą to powinno działąc:) |
_________________ 三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 |
|
|
|
 |
|