Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: swinks_UK
19-06-2009, 00:12
[EAxx] [FAQ] Montaż zegarów High Contrast
Autor Wiadomość
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2012, 21:24   

Hugo napisał/a:
Wy tez na to zwracacie uwagę czy po prostu wsiadacie i odpalacie?
Ja zawsze czekam aż się podświetlą zegary.
Hugo napisał/a:
Jesli tak to nie zdarzylo sie Wam mrugniecie podswietlenia w momencie gdy silnik odpali?
U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu.
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21953
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 09-11-2012, 22:03   

Jackall napisał/a:
U mnie nic nie przygasa przy odpalaniu
Nie przygasa tylko mruga.
 
 
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-11-2012, 11:01   

Nic też nie mruga. Po prostu świeci się cały czas ale jak jest zimno to słabiej tylko to normalne zjawisko w jarzeniówkach :wink:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
diabelll 
Forumowicz

Auto: Galant ;>
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 150
Skąd: Krk
Wysłany: 24-11-2012, 01:43   

Panowie jako ze moje zegary dalej swieci nie chca :( czy ktos wie jak w domowych warunkach sprawdzic czy dziala podswietlenie ? prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ?
 
 
sveno 
Mitsumaniak


Auto: Galant V6 Avance SE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 58 razy
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 5141
Skąd: Nowy Sącz/Winterthur
Wysłany: 24-11-2012, 12:20   

diabelll napisał/a:
prad dam na 4 pin a gdzie jest masa ? zeby to cholerstwo zaswiecilo ?
chyba 9c
sprawdź miernikiem jaki tam jest opór (między 4a a 9c)
_________________
Życie jest zbyt krótkie, by jeździć Dieslem :)
Gość --->"Rekińczyk"<---
"spotykając innego uzytkownika Gala to tak
jakby się kogoś znajomego spotkało - nie umiem tego wytłumaczyć
i nie doświadczyłem tego jeżdżąc innymi markami" by dzordz8

 
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 29-11-2012, 13:54   

Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.


_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 29-11-2012, 14:24   

piotrkor1 napisał/a:
Kupiłem VR-4 ale nie chodzi prędkościomierz i obrotomierz?Gdzie leży przyczyna.Zegary wyskalowane są w km/h ale widać,że to wersja japan więc ktoś wcześniej zaklejał literkę k.

Zaklejanie literki to typowe w UK.

Co do zegarów:
1. Predkościomierz, komunikuje się z ecu, najczęściej z tyłu za wtyczkami do zegarów (trzeba wyciągać całą deskę rozdzielczą) bywa wpinany konwerter km/h>mph, do tego wycinany kabel sygnałowy delimitera.
2. Sygnał obrotomierza brany jest z IFS (na przednim banku, koło korka wlewu oleju).

Możesz podmienić z zegarami HC z 2.5V6 n/a, by zobaczyć czy wskazówki ożyją. Jak nie to masz zwarcie na liniach sygnałowych:
- wtyczki
- wpięcie konwertera
- wejście na ecu
- ifs padnięty, lub zgubił masę.

Naraeszcie założyłeś temat techniczny w dziale technicznym. Brawo!
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 29-11-2012, 17:47   

swinks_UK, Przed chwilą byłem jeszcze w garażu żeby podłubać przy tych zegarach.Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-11-2012, 18:23   

piotrkor1 napisał/a:
Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 29-11-2012, 18:41   

robertdg napisał/a:
piotrkor1 napisał/a:
Mam je tylko wciśnięte na wtyczki i zauważyłem,że jak dociskam claster,bo tak to się chyba nazywa? podświetlają się wszystkie wskazówki ale nie świeci prawy kierunkowskaz i światła drogowe i taka karuzela zależy z jakiej strony się dociśnie.Obrotomierz i prekościomierz stoją w miejscu.Zabrałem zegary do domu i zaraz je rozbieram sprawdzę chociaż czy luty nie są luźne.
Złe styki pomiędzy licznikiem a kościami w desce rozdzielczej

Jak to naprawić?Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna.
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-11-2012, 18:48   

Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 29-11-2012, 20:41   

robertdg napisał/a:
Przemyj nadruk w miescu kostek izoproylem, tak samo przeczyść styki w kościach izopropylem, styki w kościach delikatnie podciagnij aby ściślej dolegały po założeniu licznika - po kilkukrotnym demontażu licznika czasami tak bywa, że styki słabo dolegają, wygląd śrubek nie ma znaczenia, ważne by dobrze dokręcały licznik

Gdzie znajdę w/w środek?Cz w sklepie motoryzacyjnym mają coś takiego?
_________________

 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-11-2012, 20:54   

W sklepach elektronicznych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 30-11-2012, 01:00   

piotrkor1 napisał/a:
Jako wyjmowałem zegary to brakowało jednej śrubki a jedna z nich była nie oryginalna.

i masz juz odpowiedź..wszystkie musza być dokręcone żeby sie wszystko dobrze świeciło..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
mackbeth 
Mitsumaniak


Auto: JK04 M9R 2.0dCI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Lip 2010
Posty: 686
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 30-11-2012, 06:32   

Śrubki z tyłu zegarów nie tylko skręcaja je ale też łaczą elektornicznie folie z obwodem z resztą:)

Więc ja kwszystkie subki będą to powinno działąc:)
_________________
三菱 ギャラント様式 スポーツエディション
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.