Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Pompowtryskiwacze do wymiany ?
Autor Wiadomość
asus87 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 2
Skąd: Zabrze
Wysłany: 13-11-2012, 20:38   [II 2.0 DID] Pompowtryskiwacze do wymiany ?

Witam wszystkich mitsumaniaków!
Coś nie tak dzieje się z moim 2 litrowym Outlanderem i chciałem zasięgnąć porady czy ktoś spotkał się z takim problemem. Spalanie w mieście 12l, brak mocy, wyskakiwanie i samoczynne znikanie pomarańczowych kontrolek. Auto było sprawdzanie i na komputerze pokazał się błąd doładowania turbiny, ale przed chwilą wróciłem od mechanika i Pan powiedział, że turbina jest sprawna i wszystkie przewody dochodzące do turbiny też. Byłem u kolegi ( w serwisie skody ) na ogólnym przeglądzie auta i tam też miałem czyszczoną przepławkę. Jutro dzwonie do serwisu mitsubishi w celu umówienia się na sprawdzenie pompowtryskiwaczy, ale obawiam się, że wynik będzie pozytywny i pozostanie tylko usiąść i płakać... dodam, że auto ma przejechane od nowości 92 500 km. Jakie są wasze sugestie, co jeszcze można sprawdzić? Z góry dzieki za pomoc

[ Dodano: 13-11-2012, 20:56 ]
Właśnie doczytałem, że Panowie na forum mieli problem ze spadającym wężem turbiny. Ja jak pojechałem do serwisu (skody) to okazało się, że kuny przegryzły mi jakieś przewody od turbiny... oczywiście usterka została usunięta i błąd skasowany, ale wróciła po jakiś 100-150km, a w komputerze ponownie pojawił się błąd doładowania turbiny... turbina dziś sprawdzania i co tu myśleć..? tytuł postu taki a nie inny, ale rozumiecie jak wraca sie od mechanika, a Pan sugeruje, żeby sprawdzić wtryski to zaraz człowieka nachodzą czarne myśli. Jeszcze raz dzięki za Wasze opinie :wink:
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-11-2012, 21:54   

Spokojnie kolego, jako mający dużo doświadczenia z usterkami pompowtrysków w Passacie 2.0 TDI (silnik BKP), mogę cię pocieszyć - awarie elektroniki pompowtrysków (najczęściej zdarzająca się usterka) objawia się zupełnie inaczej - silnik po prostu staje :)

Opisane przez ciebie objawy mogą wynikać wielu różnych przyczyn, ktoś mający praktykę w silniach TDI powinien dać sobie radę.

bonito
 
 
KowaliK 
Mitsumaniak
01339/KMM

Auto: JDM's
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 990
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-11-2012, 22:32   

Zawór EGR?
_________________
 
 
asus87 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 2
Skąd: Zabrze
Wysłany: 14-11-2012, 07:22   

zawór egr czyszczony i jeszcze wymieniłem filtr paliwa.
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 15-11-2012, 19:10   

tester mut, nagranie z jazdy i nie powinno być problemów z diagnostyką

Masz chipa? jak tak, to odłącz go
 
 
jmgmotocykle 
Forumowicz
marcin78

Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 353
Skąd: oleśnica
Wysłany: 15-11-2012, 21:08   

mój brat 2 tyg. temu miał w fordzie galaxy podobny problem... silnik 2.0 138 km - czyli bliźniaczy - też zwierze mu weszło i pocharatało przewody od turbo - kilka wymienili , błąd usuneli i niby dobrze , ale po 50 km auto znowu osłabło.... pojechał na reklamację i ... wszystko ok. a auto nie jedzie... z racji że teść ma podnośnik to wprosiliśmy się do niego i na podniesionym aucie i zapalonym silniku brat dodawał gazu a ja po autkiem z lampką... okazało się że jest jeszcze jedna dziura w rurach , ale ujawnia sie dopiero jak turbo na max pompuje ciśnienie - wizualnie na postoju nic nie było widać , przy lekkim dodawaniu gazu też było git , ale przy wciśnieciu gazu na max "otwierała" się dziurka i uciekało ciśnienie - może u ciebie podobnie... :wink:
_________________
Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców
 
 
 
jaceksu79 
Forumowicz


Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 850
Skąd: Augustów
Wysłany: 15-11-2012, 21:48   

jmgmotocykle napisał/a:
"otwierała" się dziurka



no to wszystko jasne :mrgreen:


bonito napisał/a:
jako mający dużo doświadczenia z usterkami pompowtrysków w Passacie 2.0 TDI (silnik BKP)


aż tak tragicznie było? :idea:
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15-11-2012, 22:43   

jaceksu79 napisał/a:
aż tak tragicznie było? :idea:


Zaraz tam tragicznie - po prostu dwa razy autko stanęło, potem laweta i raz-dwa do serwisu Volkswagena - na szczęście za każdym razem za darmo - raz wymiana w ramach "akcji dobrej woli", drugi raz w ramach akcji serwisowej (w przeciwnym razie byłoby 16 tysięcy do tyłu;4 tys. za sztukę).

Wniosek dla mnie na przyszłość - moje przyszłe autko na pewno będzie miało silnik benzynowy (w miarę możliwości nie turbo i nie produkcji Volkswagena :wink: )

bonito
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 16-11-2012, 09:33   

bonito napisał/a:
ako mający dużo doświadczenia z usterkami pompowtrysków w Passacie 2.0 TDI (silnik BKP), mogę cię pocieszyć - awarie elektroniki pompowtrysków (najczęściej zdarzająca się usterka)
tam są inne pompowtryski - piezoelektryczne Siemensa, które jak pisałeś były wymieniane w ramach akcji serwisowej nawet po gwarancji. Outek ma Boscha, które zazwyczaj nie sprawiają kłopotów.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 16-11-2012, 16:30   

rezon napisał/a:
tam są inne pompowtryski - piezoelektryczne Siemensa, które jak pisałeś były wymieniane w ramach akcji serwisowej nawet po gwarancji.
Ten rodzaj wtryskow jest niestety nienaprawialny i jedynym wyjsciem jest tylko ich wymiana.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 16-11-2012, 17:30   

W OII 2.0 DID turbina jest skierowana do dołu i często do gruszki dostaje się brud. To może powodować jej nieprawidłową pracę, dalej do sprawdzenia jest zespolony zawór turbiny i egr-u, a później vaccum pompa. U mnie vaccum pompa na postoju pompowała 0,8 ale jak używałem hamulców to już nie domagała i dawała tylko 0,4. Także nie zawsze diagnoza na postoju coś wykaże.
Map sensor możesz przeczyścić jakimś preparatem na spirytusie do czyszczenia elektroniki np.: air sensor cleaner bo czasami jest zaolejony albo jakiś syf wpadnie.

A co do pompowtrysków to jest to model z literką G najmniej awaryjny można powiedzieć że bezawaryjny jak się jeździ na normalnej ropie.
 
 
leszek044 
Forumowicz


Auto: M.Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 44
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-10-2015, 21:21   

bonito napisał/a:
Spokojnie kolego, jako mający dużo doświadczenia z usterkami pompowtrysków w Passacie 2.0 TDI (silnik BKP), mogę cię pocieszyć - awarie elektroniki pompowtrysków (najczęściej zdarzająca się usterka) objawia się zupełnie inaczej - silnik po prostu staje :)

Opisane przez ciebie objawy mogą wynikać wielu różnych przyczyn, ktoś mający praktykę w silniach TDI powinien dać sobie radę.

bonito




Witam a co sądzicie o takim błędzie?

P0607 - uszkodzony moduł sterowania szyny paliwowej


od czego zacząć poszukiwania?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-10-2015, 13:01   

leszek044 pisałem Ci wczoraj -> http://forum.mitsumaniaki...1426339#1426339
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.