Uszczelka pod pokrywę pompy oleju |
Autor |
Wiadomość |
lewiasty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 41 Skąd: Przedbórz
|
Wysłany: 16-11-2012, 18:34 Uszczelka pod pokrywę pompy oleju
|
|
|
Hej, w poprzednim temacie nie uzyskałem odpowiedzi na to pytanie, więc zadaje je jeszcze raz- czy konieczna jest uszczelka pod pokrywę pompy oleju, czy też mogę założyć nowy uszczelniacz i zastosować uszczelkę w płynie? |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 17-11-2012, 19:44
|
|
|
W płynie ??? No wiesz ja bym nie kombinował, po piewsze zebys nie zatkał/przytkał po drugie zebys nie musiał zaraz sciagac bo bedzie lało... |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-11-2012, 22:57
|
|
|
od siebie mogę dodać, że jeśli ta uszczelka to będzie zamiennik, to ja bym wolał pastę dirco zastosować - akurat te uszczelki są z takiego kartonu zrobione i po zdjęciu pompy powierzchnie do których przylegają nie mają już kształtu jak z fabryki; dochodzą rysy po usuwaniu starej uszczelki itp.
lepiej dać coś pewnego |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 18-11-2012, 01:08
|
|
|
Krzyzak, a moze uszczelka nasaczona np Loctite albo cienko przesmarowana z obu stron silikonem ? |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 18-11-2012, 09:14
|
|
|
dirco jest odporny na temperatury i olej - wolałbym sam dirco; potem - w razie czego - fajnie się usuwa |
|
|
|
 |
lewiasty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 41 Skąd: Przedbórz
|
Wysłany: 20-11-2012, 14:02
|
|
|
A powiedzcie mi jeszcze czy wiecie może, gdzie kupić pojedynczą uszczelkę pod tą pokrywę pompy? Poza topendpower raczej nie mogę odnaleźć źródła. |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-11-2012, 15:38
|
|
|
Pytaj o komplet uszczelek na dół silnika. Albo moze Japaneze by sprzedał pojedyncza czasem rozpakowuje zestawy. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
lewiasty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 41 Skąd: Przedbórz
|
Wysłany: 20-11-2012, 16:15
|
|
|
w kompletach nie zawsze ta uszczelka występuje i to jest problem. Najprościej byłoby to skleić, jednak mam pewne obawy... Radźcie coś, moi drodzy |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 20-11-2012, 16:40
|
|
|
lewiasty, Japaneze Ci skombinuje sama uszczelke badz komplet na dół ja zawierajacy. |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-11-2012, 17:43
|
|
|
Hipol może mieć. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
rosomak1983
Mitsumaniak werbalny terrorysta

Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 7852 Skąd: Łańcut
|
Wysłany: 21-11-2012, 13:31
|
|
|
Maretzky85 napisał/a: | Hipol może mieć. |
co to /kto to |
_________________ Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Life is 2 short to drive boring cars
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania
 |
|
|
|
 |
lewiasty
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Eclipse 1G 1992
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2011 Posty: 41 Skąd: Przedbórz
|
Wysłany: 21-11-2012, 14:02
|
|
|
Ok, dzięki Wam wielkie, Panowie Mam jeszcze jedną sprawę- macie może namiar do japaneze albo hipola? Bo coś nie mogę się skontaktować... I tak przy okazji- uszczelniacze NOK są pakowane w tekturę z Corteco? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-11-2012, 21:49
|
|
|
lewiasty, tak
http://hipol.pl/ |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|