Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Regulacja świateł
Autor Wiadomość
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-11-2012, 22:06   

Mam pytanko potrzebuje wymienić silniczek lampy na nowy, stary prawdopodobnie uszkodzony, już wyciągnałem przekręcając w lewo patrząc od tył lampy. Czy nowy silniczek powinien mieć wysunięty trzpień na tą samą odległość co stary? Czy trzeń śruby powinień o coś zachaczyć w lustrze lampy ?
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-11-2012, 22:29   

mouseman napisał/a:
Czy trzeń śruby powinień o coś zachaczyć w lustrze lampy ?
Trzpień silniczka jest zakończony kulką, prawda? Jeśli tak to ta kulka musi wejść w otwór o takim samym kształcie w plastiku w środku lampy. Musi wskoczyć pod naciskiem.
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2012, 22:33   

Trzpień może być w innej pozycji. To zależy od tego przy jakim napięciu był wyłączony zapłon. Ale sam silniczek jest połączony z odbłyśnikiem za pomocą kulki, która dość ciężko wchodzi. Ja wyjąłem żarówkę i trzymałem odbłyśnik, ale rób to w czystej rękawiczce lub przez szmatkę aby nie potłuścić palcem odbłyśnika.
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 18-11-2012, 23:37   

Dzieki za odp widze że najbezpieczniej będzie wyciągnąć lampe. Wy też tak macie że możecie włączyć światła mijania bez obecności kluczyka w stacyjce? Zaskoczenie tym większe że w Lancerze nie ma takiej opcji. Ok w galu jest bzęczyk przypominający o tym żeby je wyłączyć przed opuszczeniem auta.
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 18-11-2012, 23:40   

Dokładnie tak, można je włączyć.
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 22-11-2012, 23:07   

Silniczek wymieniowy. Co do zakleszczenia go o odbłyśnik, należy robić to okrężnymi ruchami a trzpień sam w skoczy jak w masełko :twisted:
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
pompec 
Mitsumaniak
misiu-maniak


Auto: EA5W Avance'02 tiptronic
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2007
Posty: 698
Skąd: Warszawa [WF]
Wysłany: 16-01-2015, 11:35   

Witam, czy ktoś kiedyś spotkał się z problemem wariujących silniczków regulacji świateł? Mam ten problem w obu reflektorach. Po włączeniu świateł oba silniczki urządzają sobie zawody i na przemian chodzą to trochę w górę, to trochę w dół. Co jakiś czas światła samoistnie zjeżdżają w dół i muszę przekręcić regulację na minimum i z powrotem na max żeby powróciły do normy. Nie za bardzo mam pomysł co może być przyczyną. Może sam regulator?
_________________
Najlepsze miejsce na namiot jest zawsze trochę dalej...
 
 
KsiadzRobak 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 1029
Skąd: ecki
Wysłany: 16-01-2015, 12:40   

pompec napisał/a:
czy ktoś kiedyś spotkał się z problemem wariujących silniczków regulacji świateł?
tak - z reguły w autach z przeszłością powypadkową, kiedy ktoś źle zaizolował wiązkę;
najczęściej przyczyną jest brak masy
oczywiście pokrętło regulacji sprawdziłeś?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 16-01-2015, 17:21   

pompec, albo brak masy, albo było grzebane za dużo ręczną regulacją i silniczek napotyka opór w postaci blokującego się o coś odbłyśnika i dlatego świruje.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.