Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Światła do jazdy dziennej NIE LED
Autor Wiadomość
Jackall 
Mitsumaniak


Auto: EA5W, Actros 1841
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 1244
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-10-2012, 22:56   

Chyba się przekonałem :mrgreen:
_________________
Prawo jazdy to nie dowód osobisty - nie każdy musi je posiadać;)

Renault Megane RXT 1.6 '99 - jest Myszki
Mitsubishi Galant 2.5 '98 - jest
Suzuki Swift 1.3 GS mk3 '94 - był
Opel Omega A 2.0 GL '91 - był
Fiat 125p 1.5C ' 86 - był NAJLEPSIEJSZY :D


Nie ma ciemnej strony księżyca, w rzeczywistości jest cały ciemny
 
 
 
mouseman 
Mitsumaniak
Krzyś :)

Auto: Z16A; C62A; C68A; CX4A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Sie 2006
Posty: 801
Skąd: Legnica
Wysłany: 16-10-2012, 06:52   

Mega rozwiązanie choćby dla wersji elegance, jestem na tak, prosimy o rozwiązania montażowo-podłączeniowe 8)
_________________
-=Galeria=-
W rodzinie:3000GT VR4 99 Italia edition, LANCER C68A 1.8 GTi, LANCER C62A 1.5 8v, LANCER Sportback Ralliart CX4A
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 16-10-2012, 08:31   

Marcino napisał/a:
Sampler , a co to za fgalant ze starym zderzakiem?


moj poprzedni prelift, sprzedany aktualnie jezdzi w Jastrzebiu Zdroju i ma sie calkiem dobrze :)

[ Dodano: 16-10-2012, 09:11 ]
Uklad zastosowalem taki SD-2 z allegro. Tutaj zlozony w z dorobionym uchwytem



Trzeba dodatkowo dac przekaźnik ktory odcina przewod "+" czerwono/niebieski od zarowek swiatel dlugich tak zeby przełączał +12 V ktore idzie na całą lampę na napięcie obniżone PWM do 30%. Bezposrednie wpiecie spowoduje ze zaswieci sie cala lampa i silniczek regulacji bedzie buczal. Powodem jest to ze orginalnie w galancie sterowanie swiatlami jest poprzez przewód "-"
Zatem przekaźnik przełącza na żarówkach od długich +12V na napiecie obniżone o 30%.

Podłączenie samego SD-2 jest proste. Kabel czarny do klemy "-" akumulatora. Kable niebieskie poprzez przekaźnik styk NO dwutorowo do kostek żarówek od długich. Kabel brązowy - wyłączenie swiateł dziennych - pod bezpiecznik 10A swiateł postojowych w puszcze obok akumulatora (wlaczenie postojowek spowoduje wylaczenie swiatel dziennych). Kabel czerwony podlączylem poprzez dodatkowy bezpiecznik bezposrednio z akumulatora.

W Galancie z uwagi na sterowanie masą żeby normalnie dzienne świeciły trzeba przestawić dzwignię swiateł w pozycji dlugie tak żeby zarówki miały cały czas masę do normalnej pracy

schemat swiatel w galancie:

http://www.diakom.ru/CAR/...GRAMS/13190.pdf
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10733
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 16-10-2012, 09:55   

Sampler,
Piekny opis chyba sie skuszę na pierwszą modyfikację galanta.
Masz pifko odemnie jak bede pod koniec miesiąca w Lubinie..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
mszolc 
Forumowicz

Auto: Białe EA5W '97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Gru 2010
Posty: 116
Skąd: Gliwice
Wysłany: 19-11-2012, 21:16   

Wymieniałem dzisiaj spaloną żarówkę H7 (na parkingu, prawie po ciemku bo latarka się gdzieś 'posiała'). Poprzednio (w styczniu) robiłem to z latarką, ale za to przy -22 stopniach więc też raczej miło nie było.
W trakcie zacząłem poważnie myśleć o światłach do jazdy dziennej co by latem dać żaróweczkom trochę odetchnąć.
Jednak średnio mi się uśmiecha krojenie zderzaka pod LEDy, więc raczej skłaniam się ku rozwiązaniu z PWMem na zwykłych żarówkach.
Tylko przyszło mi to do głowy takie coś - czy zastosowanie takiego modułu nie do świateł długich, a do halogenów wchodziło by w rachubę?
Pomijam tutaj kwestię rozwiązania technicznego, chodzi mi wyłącznie o to, jak to wygląda z prawnego punktu widzenia.


W międzyczasie trochę poszperałem i widzę, że było to omawiane w innym temacie: http://forum.mitsumaniaki...r=asc&start=105.
No to kiepsko...
Ostatnio zmieniony przez mszolc 19-11-2012, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-11-2012, 21:41   

Jeśli na halogenach nie masz oznaczenia RL to według przepisów tych świateł nie można używać jako dziennych.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.