Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Pompa paliwa/pompa wysokiego ciśnienia??
Autor Wiadomość
beret 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI EXE 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: małopolskie
Wysłany: 23-11-2012, 16:35   [Cari 1.8 GDI] Pompa paliwa/pompa wysokiego ciśnienia??

Cześć, mam problem. Od tygodnia auto stoi u mechanika.

Któregoś ranka auto po prostu nie odpaliło (dzień wcześniej jeździłem, nie było żadnych problemów). Myślałem, że akumulator (był mróz).

Diagnoza mechaników: pompa paliwa (ta przy baku). Kupiłem używaną na allegro, dzisiaj dotarła, wydawało się, że jest ok, auto pali. Problem w tym, że po przejechaniu ok. 1km zaczyna przerywać, aż wreszcie gaśnie. Kiedy się je przegazuje w warsztacie, wszystko wraca do normy, znów przejażdżka, kilometr i auto zaczyna gasnąć. Za każdym razem wygląda to tak, jakby kończyło się paliwo.

Nowa diagnoza mechaników: pompa ale wysokiego ciśnienia (przy silniku). Ta jest już sporo droższa, nie chciałbym kupować niepotrzebnie... Poza tym wydaje mi się, że szukają trochę po omacku. Macie jakieś pomysły?
 
 
trolu81 
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: białystok
Wysłany: 23-11-2012, 18:26   

Proponuje sprawdzić czy pompa paliwa nie zasysa powietrza lewego .
Miałem takie objawy okazało sie ze przewód jest zbyt słabo zaciśnięty
i pompa sała powietrze z odrobina paliwa szła sama piana .
 
 
rysiul 
Mitsumaniak


Auto: wstyd powiedzieć
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 244
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-11-2012, 19:05   

trolu81 napisał/a:
pompa sała powietrze

Masz na myśli pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku? Ten za słabo zaciśnięty przewód w Twoim przypadku w którym miejscu się znajdował?
Pytam bo jakiś czas temu kolega miał problem z Carismą - zbyt niskie ciśnienie na pomcie WC. Po prawie 2 tyg. poszukiwań nie udało się odnaleść problemu i auto poszło na części. A problemy zaczeły się po tym jak kolega wyjeździł paliwo w zbiorniku.
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-11-2012, 19:08   

Jeśli chodzi o pompę WC, to zacznij od tego tematu:

http://forum.mitsumaniaki...t=45213&start=0

Ogólnie to ja zacząłbym na Twoim miejscu jednak od zakupu kabelka oraz EvoScana:

http://forum.mitsumaniaki...t=40568&start=0

Niestety mało jest mechaników, którzy znają się na GDI i dlatego lepiej samemu diagnozować to auto. Co do Twoich problemów to może być pompa WC, może być przepustnica, może być filtr paliwa itp. Bez sprawdzenia logów nie ma czego się "uczepić".
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
trolu81 
Mitsumaniak

Auto: Carisma II 1.6 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sie 2012
Posty: 42
Skąd: białystok
Wysłany: 23-11-2012, 19:23   

[quote="rysiul"]
trolu81 napisał/a:
pompa sała powietrze

Masz na myśli pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku?

Nie chodzi mi o zewnetrzną pompę przy zbiorniku
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21949
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 23-11-2012, 20:27   

trolu81 napisał/a:
Masz na myśli pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku?

Nie chodzi mi o zewnetrzną pompę przy zbiorniku
Mówicie o tym samym :mrgreen:
 
 
beret 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI EXE 1999
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: małopolskie
Wysłany: 24-11-2012, 12:41   

Wymieniony filtr paliwa, pompa przy zbiorniku paliwa i nadal to samo. Komputer pokazuje błąd: ciśnienie paliwa...
 
 
xluki 
Mitsumaniak


Auto: Mercedes SLK
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 813
Skąd: Słupsk
Wysłany: 24-11-2012, 12:59   

Sprawdź ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia tak jak jest to opisane w temacie 1'wszym podanym przez volve.
_________________
02483/KMM
Była: Carisma 1.8GDI 98' LX
Była: Carisma 1.8GDI 12.04' Motion PLUS
Była: Honda Civic VIII 2.2 i-CTDI
Była: Honda Civic IV 1.6 16v
Jest: Mercedes-Benz SŁK 2.3 Kompressor
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.