Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
GDI gaśnie po dodaniu gazu.
Autor Wiadomość
JarzynaOsw 
Mitsumaniak
Jarzyna


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 99
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 29-11-2012, 20:35   GDI gaśnie po dodaniu gazu.

Carisma GDI przed liftem pali za 3-4-tym razem, po odpaleniu silnik pracuje lecz po dodaniu gazu strzela w filtr powietrza i obroty spadają do zera, może to być pompa wysokiego ciśnienia czy coś innego ??? Proszę o pomoc.
_________________
GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 29-11-2012, 21:00   

Jak strzela w filtr powietrza to coś nie tak z zapłonem, moze uszkodziła się przepływka od tych wystrzałów
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 29-11-2012, 21:38   

A czy zapala się pomarańczowa kontrolka silnika informująca o błędach?
Ten silnik dla sprawdzenia problemu najlepiej podłączyć pod komputer lub jeśli są, wymrugać błędy.
Tu masz instrukcję jak samemu w kilka minut odczytać błędy: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981
a tu temat o kabelku i programie do diagnozy tego silnika: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Tu masz jeszcze temat o pomiarze ciśnienia paliwa: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 
 
JarzynaOsw 
Mitsumaniak
Jarzyna


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 99
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 30-11-2012, 19:35   

Wywala błąd pompy wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze, zmienię to i dam znać co i jak...
_________________
GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 30-11-2012, 20:56   

Może lepiej na początku sprawdź ciśnienie paliwa, możliwe, że trzeba rozruszać tylko regulator ciśnienia bądź wymienić filtry paliwa. Jeden powinieneś mieć chyba pod maską gdzieś na przewodzie oraz chyba dwa w samej pompie wysokiego ciśnienia. Może też nie domagać pompa w baku, warto by ją też sprawdzić ciśnienie jakie wytwarza lub ile napompuje w określonym czasie. W tym silniku warto najpierw wszystko dobrze sprawdzić bo można wymienić niepotrzebnie dużo rzeczy.
 
 
Arek_75 
Forumowicz


Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 50
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-12-2012, 15:21   

Proponuję na początek zajrzeć do pompy paliwa - znajdziesz na necie jak się do niej dobrać ;) . Ewentualnie filtr paliwa zabudowany w tej pompie. Druga sprawa to przepustnica - kiedy ją czyściłeś? Nie zapomniej o adaptacji komputera po czyszczeniu. Sprawdź świece.
_________________
Pozdrawiam
Arek

Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8
 
 
JarzynaOsw 
Mitsumaniak
Jarzyna


Auto: Mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 99
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 06-12-2012, 06:47   

Filter jest nówka wsadzony. Dziś przychodzi mi silnik także przełożę pompę i wtedy zobaczymy.
_________________
GAZ mam w podłodze a nie w bagażniku...
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem...
 
 
 
Arek_75 
Forumowicz


Auto: Lancer 2,0 155 KM USA 2007/8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 50
Skąd: Gdynia
Wysłany: 06-12-2012, 17:28   

Czasami wymiana filtra nie pomaga, bo jak zbiornik jest dość mocno zabrudzony to filtr za chwilę się zapycha. Proponuję zajrzeć do przepustnicy. Kiedy ostatnio była czyszczona? Wszelkie tego typu problemy rozwiązuje się po czyszczeniu przepustnicy, ewentualnie kolektora ssącego.
_________________
Pozdrawiam
Arek

Lancer 2,0 ES 155 KM USA 2007/8
 
 
cezare 
Forumowicz

Auto: B5FL 162KM 400nm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: kraków
Wysłany: 05-02-2014, 17:27   

no i co to było ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.