Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogrzewanie
Autor Wiadomość
dudas666 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 19
Skąd: szczawnik
Wysłany: 07-12-2012, 14:41   Ogrzewanie

Witam mam taki mały problem z ogrzewaniem otóż wymieniłem termostat układ odpowietrzyłem a w aucie jak nie było ogrzewania tak dalej nie ma. Co moze byc tego przyczyna??
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 07-12-2012, 17:13   

zapchana nagrzewnica
 
 
dudas666 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 19
Skąd: szczawnik
Wysłany: 07-12-2012, 22:15   

a duzo rozbierania jest zeby ja wymontowac ??
_________________

 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 08-12-2012, 10:42   

Pół lub więcej niż pół deski. I milion plastików do ewentualnego połamania.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
szatan666 
Forumowicz


Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 114
Skąd: Rzeszów / Amsterdam
Wysłany: 08-12-2012, 12:16   

No własnie taki sam problem mam , gdzie jest wlot powitrza do nagrzewnicy bo auto stało po drzewami i chyba lisci mi sie napchało. grzać grzeje ale słabo dmucha i słysze cykanie wentylatora jakby cos tam w srodku było. nie ma jakiegos poradnika z fotami zeby to rozebrać ? kiedys taki do galanta znalazłem.
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 08-12-2012, 12:42   

Podepnę się pod temat. Jaka jest Wasza opinia nt. http://allegro.pl/podgrze...2835505710.html
I drugie pytanie-->> czy w Miśku 2,8 z 1995 jest jeden termostat czy dwa ->drugi przed nagrzewnicą ->> może to być też pewna podpowiedź dla poprzednich wpisów :wink:
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
kdf 
Forumowicz


Auto: Pajero I '89 2.5TDI automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Maj 2010
Posty: 31
Skąd: Jarocin
Wysłany: 09-12-2012, 09:07   

Dokładnie tego modelu nie znam, ale w zamierzchłych czasach (lata 90) miałem busa Mercedesa 207 z silnikiem 240D, który raczej nie był mistrzem w odpalaniu zimą. Kwitnąca w tamtych czasach pomysłowość ludzka spłodziła grzałkę zamontowaną w zaślepkę bloku cylindrowego. Mercedes w tym silniku miał wkręcane zaślepki więc nie było żadnego problemu z montażem. Wyglądało to trochę śmiesznie bo po prostu z silnika wychodził kabel z wtyczką na 220V (w tamtych czasach tyle było).
W użyciu było niesamowicie skuteczne. Auto odpalało jak w lecie. Moc tamtej grzałki była mniejsza bo chyba 500W i ustawiałem wyłącznik czasowy na dwie godziny przed startem. Po tych dwóch godzinach grzania przy temperaturze zewnętrznej ok -5 stopni sinik miał ok +15.
Jedynym mankamentem była trwałość samej grzałki. Starczała przeważnie na jeden sezon.
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 09-12-2012, 17:26   

do twórcy tematu:
spróbuj odłączyć węże od nagrzewnicy i wlać środek do czyszczenia chłodnic lub w ostateczności ocet( smrodu kupe) do zalania specyfiku możesz uzyć strzykawy jakiejś dużej lub takiej jak do zalewania oleju do dyfra/skrzyni. Potem podlącz szlauf i przeplucz pod ciśnieniem. Moze się uda ją przepchać.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 09-12-2012, 21:12   

dudas666 napisał/a:
a duzo rozbierania jest zeby ja wymontowac ??
no co jest? nikt nie rozbierał nadmuchu?
trzeba rozebrać całą konsolę, kierownicę, budzik oraz całą środkową obudowę nadmuchu,
czyli trochę tego jest,
proponuję najpierw zrobić wszystko dookoła tego, bo mniej pracy - czyli postaraj się udrożnić nagrzewnicę przez końcówki w grodzi,
z octem itp. ostrożnie, bo łatwo przepłukać ją na wylot :mrgreen:
puść najpierw wodę z kranu potem dmuchnij, powinno swobodnie przelatywać powietrze, jak przy dmuchaniu jest jakiś opór to jeszcze nie jest to
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 09-12-2012, 22:45   

rico jesli ocet rozpuści tą nagrzewnicę to niech ją od razu wyciąga i wyrzuci.
 
 
rico.1 
Forumowicz

Auto: Pajero II 2.5TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 07 Lip 2008
Posty: 480
Skąd: pomorskie
Wysłany: 09-12-2012, 23:16   

lukas 78 napisał/a:
rico jesli ocet rozpuści tą nagrzewnicę to niech ją od razu wyciąga i wyrzuci.
no wtedy to będą już tylko dwie opcje:
1 - wymienić nagrzewnicę
2 - wywiercić w podłodze otworki odpływowe dla płynu chłodniczego :mrgreen: :wink:
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 09-12-2012, 23:22   

dobre rady zawsze w cenie szczególnie te z dziurami :wink:
 
 
kondzil 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2 z 92r silnik 4d56 tdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Radom
Wysłany: 19-12-2012, 09:01   

Miałem problem z ogrzewaniem bo ktoś uszczelniał chłodnice trocinami i pomogło wypięcie węży przy grodzi od nagrzewnicy wlanie ciepłej wody z kwaskiem cytrynowym w dużym stężeniu jakieś półgodzinne odczekanie i wyczyszczenie pod ciśnieniem ja czyściłem karcherem raz w jena raz w drugą stronę aż będzie leciała czysta woda .
 
 
dudas666 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 19
Skąd: szczawnik
Wysłany: 03-01-2013, 14:30   

w moim przypadku to był wyłącznik cieple\zimne powietrze linka zostawała na sierodku i dlatego nie było ciepłego powietrza wystarczyło ściągnąć schowek i linkę ręką naćiągnać
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.