Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Przy ostrym przyśpieszaniu i na wyższych obrota
Autor Wiadomość
wartychy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 r.2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: M. Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 10:13   

robertdg
a masz namiarek kto to "poprawia technologicznie"?
_________________
WarTychy
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-12-2012, 10:15   

www.midparts.pl :)
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2012, 11:09   

A czy czasami po II lifcie, po 2000 r. nie były poprawione te konwertery i już się nie ukrecały?
 
 
wartychy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 r.2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: M. Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 11:56   

Hugo
Właśnie wyczytałem że niby od grudnia 2000 czy 2001.
Ale kto to wie..
Jako pierwsze co robię w tym celu to jak mi się uda w weekend spotkać z kolegą poznanym na forum okazało się że jest z mojej wsi i ma większe pojęcie niż ja w temacie galanta.
Może on posłucha doradzi a przy okazji obejrzę bratniego miśka z mojej okolicy też będę miał do czego porównać..
Dam znać co mi lub mnie dmucha jak się dowiem :lol: Midparts dzwoniłem 600 regeneracja konwertera i 250 wałek(-zniżki klubowe) więc nie jest tragicznie w kosztach :p
Chyba będę jeździł póki nie padnie jeśli coś jest w ogóle popsute.
Bo z Miśkami mam tak że zawsze robią mnie za debila...mimo że jeździłem już autami z wszystkimi bajerami i niby wiem co gdzie to w miśku sam z siebie się smieje.
Colt prosiłem znajomych o ustawianie ręczne lusterek i sam ustawiałem swoje na chama palcami a po 1,5 roku znalazłem przycisk do tego koło ręcznego :) .
W Galu myślałem że mam popsuty tempomat a po prostu nie wiedziałem jak go włączyć...
Nie zdziwię się jak to będzie coś o czym znowu nie mam pojęcia..(chciałbym:)
_________________
WarTychy
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 19-12-2012, 13:04   

wartychy napisał/a:
Midparts dzwoniłem 600 regeneracja konwertera i 250 wałek(-zniżki klubowe) więc nie jest tragicznie w kosztach
I do tego olej z filtrem trzeba wymienić, więc + min. 700 zł.
 
 
wartychy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 r.2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: M. Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 14:13   

ok a atak ogólnie jak nie mam innych objawów oprócz dźwięku...cichego i trudnego do wychwycenia .Jeździć normalnie póki nie padnie?????????????????????????????bo skrzynia chodzi perfekcyjnie jak całe autko żadnych objawów...
Bo myślę w kwietniu dopiero rozkopać całe autko i sprawdzić bo chciałbym pewnie do Chorwacji dojechać.. w wakacje w związku że to nie tuzinkowy model nie liczę na tanią pomoc tam... i lepiej wszystko tu zrobić na tip top.W tym roku już płaciłem tam za regenerację alternatora tam 250 eu. w polsce 200zł regeneracja 500zł nowy :D W popularnym samochodzie do którego części wszędzie pełno.
_________________
WarTychy
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 14:25   

wartychy, spotkqajmy sie na miescie, zobaczymy co masz z dolotem powietrza, bo wydaje mi sie ze ktos wlozyl stozek;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-12-2012, 14:56   

Hugo napisał/a:
A czy czasami po II lifcie, po 2000 r. nie były poprawione te konwertery i już się nie ukrecały?


Nie znalazłem nigdzie potwierdzenia tego stwierdzenia. A szukałem długo.

Możliwe, że to nie skrzynia, ale ja bym zaprowadził do mechanika który sprawdzi co jest nie tak. Jazda z tymi dźwiękami to jak jazda bombą zegarową... Będziesz wyprzedzał tira, padnie skrzynia i może nie być co zbierać.
 
 
wartychy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 r.2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: M. Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 15:09   

Dread87 jasne daj znac tylko kiedy :lol:
Owczar dzięki na razie jeżdzę trochę jak dziadek po to mi automat był wyszalałem się już manualem po 1mln km za kółkiem znudziło mi się wajhowanie i szybka jazda.
Jeżdze coraz rzadziej i mniej wiec staram się tym delektować ;)
ale muszę dojść do tego co to. Nie lubię jak mi coś nie działa... a fakt taka awaria w takiej sytuacji to .....Pozdro
_________________
WarTychy
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 19-12-2012, 21:33   

Dzis mialem przyjemnosc poznac wartychy, stwierdzam, ze to rowny gosc:D
Jego samochod, przy najmniej dla mnie, to piekny model w najlepszym jego wydaniu:D silnik dziala prawidlowo, popychacze nie stukaja, silnik dziala jak nalezy i skrzynia jak na moje oko rowniez sprawna, kickdown dziala jak nalezy a ten szum, to wg mnie rolka w rozrzadzie. Dzwiek slychac tylko przy wyzszych obrotach silnika, jest to jakby szum powietrza. Wg mnie to nie skrzynia.
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
wartychy 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2,5v6 r.2000
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Gru 2012
Posty: 19
Skąd: M. Tychy
Wysłany: 20-12-2012, 09:58   

Ja wczoraj miałem przyjemność spotkać 1 Mitsumaniaków !!
Bo za nickiem Dread87 Kryje się przesympatyczna Parka zakochana w Miśku.Kasia też ma tu konto ale nie wiem pod jakim nickiem.
Mam nadzieje że to nie 1 i nie ostatnie spotkanie.
Widziałem Gala Diesla na którego Dread87 trochę narzeka wg mnie wszystko pięknie gra jak na klekota przystało.
No ale uszczelka pod głowicą może wyprowadzić z równowagi jak dzieje się to więcej niż raz.
Dalej nie wiem co mi szumi..postaram się to jakoś utrwalić i upublicznić.
Może wtedy będzie można coś stwierdzić...
A między czasie odwiedzę paru zaprzyjaźnionych mechaników ale nie specjalistów od Miśka i automata.
Jak coś będę wiedział dam znać póki co dzięki wszystkim za pomoc i pozdro dla Parki z Tychów i wszystkich Mitsumaniaków.

[ Dodano: 21-12-2012, 08:48 ]
Witam
wczoraj byłem u kolegi mechanika który który nie jest specjalistą od miśków ale v6 z automatem miał około 4.
Po krótkiej przejażdżce powiedział.
Że to normalny dzwięk v6 szczególnie z automatem miał to w każdym aucie każdej marki i mam się nie przejmować tym tylko lać i jeździć.
Więc już sam nie wiem :idea:
_________________
WarTychy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.