Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C10] Mało popularny colt :-(
Autor Wiadomość
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 17-01-2007, 21:32   [C10] Mało popularny colt :-(

Czesc,
Witam wszystkich, jestem Piotrek.
Od niedawna jestem wlascicielem Colta C10 z 88r. Przeszukuje net i stwierdzam, ze strasznie jest trudno znalezc cos konkretnego na temat tego modelu. Wiem, ze autko jest stare, ale mialem nadzieje, ze znajde cokolwiek, co pozwoli mi naprawic to autko.
Kolejna rzecz- ja mam silnik 1,3 benzyna, ale w specyfikacji tego modelu nigdzie nie widz, zeby taki silnik byl montowany, jak to jest :roll:

Mam sporo do zrobieni przy colciku, ale nie moge nawet zdobyc instrukcji z danymi technicznymi, a przy remoncie silnika by sie przydalo cos o nim wiedziec.
Bede wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez grossb 25-01-2007, 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17-01-2007, 21:52   

LINK

Po niemiecku ale może coś wykumasz :)
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 18-01-2007, 23:33   

uuuu z takim colcikiem bedzie ci cieszko trudno dostepne czesci i wogole remont niwiem czy opłacalny lepiej dopłacic i kupic nowszy model chyba ze zalerzy ci konkretnie na tym colciku kturego masz to czesci mozna znalesc na allegro jest ich mało ale sa http://www.allegro.pl/ite...88r_czesci.html
 
 
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2007, 17:49   

Dzieki,
jednak troche sie podlamalem. Jest to bardzo malo popularny samochod :roll: ale juz go mam, wiec mimo wszystko chce go reanimowac. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie informacje na temat tego modelu!!!
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-2007, 19:48   

damianrally, no offence ale z takim podejsciem powinienes sobie kupic nowego OPLA.

grossb, instrukcja naprawcza jest do pobrania z linka ktorego dal josie. Silnik pewnie masz 1,3 ale blad jestw dokumentach jak podejrzewam.
http://www.mitsubishi-gra...topic.php?t=167 - poczytaj.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2007, 22:17   

Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac?

PS: Skrzynia 4 biegowa jesli to cos moze powiedziec o silniku.
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2007, 23:01   

Majster silnik albo 1.3 albo 1.5:)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 19-01-2007, 23:04   

grossb napisał/a:
Silnik jest maly wiec pewnie to 1,2; a moze 1,5? Po czym moge poznac?


Odczytaj z dowodu, albo z bloku silnika pierwsze 4 znaki numeru
 
 
Bastek
[Usunięty]

Wysłany: 19-01-2007, 23:04   

p.s. jak nie jest zjedzony przez rdzę, zawsze warto naprawiać, napewno znajdziesz jakies używki, albo zamienniki na necie:)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-01-2007, 01:27   

Bastek, :roll:
C10 mial silnik 1,2 l o symbolu 4G16...

Nie poprawiaj Kolegi i mnie rowniez jezeli nie wiesz. A niestety nie wiesz.

Do skrzyni 4 biegowej to bedzie raczej 1,2.
Czy mozeszzamiescic fotki silnika i samochodu?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 20-01-2007, 09:10   

dzis bede go transportowal do mojego "malego warszatu" w garazu to i zrobie zdjecia i Wam pokaze co mam :-)
A tak pozatym, to autko dostalem za darmo!!! najwiekszym minusem oprocz slabego stanu silnika i pogietej blachy jest fakt ze dowod rejestracyjny zostal zabrany przez policje (dymienie z ukaldu wydechowego). Jak go zrobie (oby) to odbiore dowodzik i juz :-)

dziekuje Wam za pomoc, widze ze bede mial w Was oparcie, jak juz zaczne walke z colcikiem

[ Dodano: 21-01-2007, 21:58 ]
Autko jest juz u mnie :-)
Oto ono: (zdjecia z komorki)
Moze rozgryziecie co to za silnik.

 
 
ewald
[Usunięty]

Wysłany: 21-01-2007, 22:39   

witaj,wg.mnie to 1200 z groszem,jeśli ma skrzynie 4 b. a tak nawiasem miałem podobnego lancera 1500 z 1985r.(pare dobrych lat),stwierdzam że był to bardzo dopracowany,absurdalnie niezawodny samochód!W sumie gdyby nie rdza to śmigałby do dzisiaj.Jeśli mogę Ci doradzić bo miałem problem z spalaniem oleju,wymień tylko uszczelniacze zaworowe i jeśli silnik jest suchy to powinno zniknąć.Co do części mechanicznych nie ma praktycznie problemu,jeśli jest pytaj o hyunday pony to identyczny mechanicznie brat colta,pozdrawiam.
 
 
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 18:23   

Dzieki za wartosciowe informacje. Jakby udalo sie zlikwidowac dymienie, to moglbym odebrac dowod i byloby mi duzo latwiej. Powiedz tylko jak sie zabrac do wymiany tych uszczelniaczy?
Dzieki
PS Zastanawiam sie, czy jest mozliwosc bez przerobek zamontowac w nim silnik 1,5 (ze skrzynią biegow). Oba silniki wygladaja bardzo podobnie, ale zdaje sobie sprawe ze moga byc roznice ktorych nie widac "na oko"
Ostatnio zmieniony przez grossb 23-01-2007, 19:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23-01-2007, 18:41   

Ja przed wymianą uszczelniaczy sprawdziłbym ciśnienie sprężania w cylindrach.
Jak małe to próba olejowa - powie dużo o stanie pierścieni i gładzi.
 
 
grossb
[Usunięty]

Wysłany: 23-01-2007, 19:24   

Caly problem polega na tym, ze nie mam tego cholernego dowodu rej. i nie moge nigdzie samochodem podjechac (warszatat) i zrobic proby olejowej.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.