Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] 1998rok tracila moc i dziwnie przerywala na z
Autor Wiadomość
klimek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 34
Skąd: Zagórzany
Wysłany: 19-12-2012, 07:03   [Cari 1.8 GDI] 1998rok tracila moc i dziwnie przerywala na z

Witam mam problem z carisma 1,8 gdi 1998rok tracila moc i dziwnie przerywala na zimnym silniku auto jezdzilo normalnie krecilo sie na obroty bez problemu mialo moc natoiast po porzejechaniu jakis 20km nie chcialo wkrecic sie powyzej 3 tys obrotow brak sily, czasami przerywalo jak by gasl silnik ponizej 3 tysiecy na rozgrzanym silniku chodzil norlamnie, na luzie silnik wkrecal sie normalnie do konca problem pojawial sie tylko podczas jazdy, komputer zarejestrowal blad od wtryskow, wtryski zostaly wczoraj wymienione i okazuje sie ze teraz samochod wogole juz nie chce jechac na zimnym silniku przez 2 km ok, pozniej 1,5tys max i szarpie jak by gasl nie chce sie wkrecic, w czym moze tkwic problem? czy po wymianie wtryskow trzeba cos zrobic? czy moze to byc wina pompy wc? tylko czy na zimnym silniku bylo by ok? prosze o pomoc gdzie szukac co moze byc przyczyna takiego zachowania?
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 28-12-2012, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-12-2012, 22:19   

pompa lub przepustnica.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-12-2012, 22:39   

Na pewno jest coś nie tak w układzie paliwowym, tu masz temat który chyba ogarnia wszystko w tym temacie http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
Zainteresuj się też kablem i programem do diagnostyki tego silnika bo samo wymruganie błędów czasem mówi bardzo mało dopiero podłączenie pod komputer i podejżenie parametrów pracy daje dokładniejszy obraz problemów. Tu masz o diagnostyce http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 
 
piotrek91911 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Garwolin
Wysłany: 21-12-2012, 12:03   

klimek ja mam to samo w swojej, elektromechanikowi opadaja rece nie wie co jest w niej juz grane, dokladnie mialem te same problemy stoi juz ponad 1.5misiaca u mechanika i nic. wymienilem czujnik cisnienia paliwa nic nie dalo, wymienilem pompe wc tez nic, cewki swiece takze nic, wtryski z listwa wtryskowa i jest ciagle to samo. jak bys zrobil ta usterke u siebie wdzieczny bym byl jak bys podpowiedzial co bylo grane u Ciebie w aucie. Pozdro.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-12-2012, 13:28   

piotrek91911, A sprawdzaliście pompę w baku i filtry paliwa? Czy sprawdzaliście ciśnienie w układzie wysokiego i niskiego ciśnienia?
 
 
piotrek91911 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 8
Skąd: Garwolin
Wysłany: 28-12-2012, 17:41   

Tak sprawdzaliśmy filtry ok, ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia jest dobre. natomiast teraz po wymianie pompy wc i wtryskow, w wysokiego nie trzyma ciśnienia, podczas jazdy autkiem z podlaczanym komputerem cisnienie przed szarpnieciem spada ponizej 1bar. zna ktos jakis zaklad albo mechanika co sprawdza pompy wysokiego cisnienia? czy te pompy mozna regenerowac
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-12-2012, 17:44   

klimek następnym razem zanim założysz temat -> http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=166
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.