[EAxx] Tył auta ucieka na dziurach |
Autor |
Wiadomość |
radek79
Mitsumaniak
Auto: x5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 7453 Skąd: CHEŁM
|
Wysłany: 27-12-2012, 16:07
|
|
|
Cytat: |
Picakus napisał/a:
Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe |
kiedyś też walczyłem z tyłem u mnie była walnięta sprężyna z przodu |
_________________ moje http://forum.mitsumaniaki...1458294#1458294 |
|
|
|
 |
Picakus
Mitsumaniak V8 Addicted

Auto: Lexus GS430 '01
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2011 Posty: 165 Skąd: Pomiechówek
|
Wysłany: 27-12-2012, 16:16
|
|
|
radek79 napisał/a: | Cytat: |
Picakus napisał/a:
Panowie wszystko sprawdzone od A do Z. Zawieszenie wygląda na wzorowe |
kiedyś też walczyłem z tyłem u mnie była walnięta sprężyna z przodu |
Tył latał a przód szedł jak po szynach ??
U mnie właśnie tak jest. Temat wart analizy. |
|
|
|
 |
Kojec
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sie 2011 Posty: 204 Skąd: Kąty wrocławskie
|
Wysłany: 03-01-2013, 20:58
|
|
|
miałem dokładnie ten sam problem, a rozwiązaniem była wymiana opon na nowe o odpowiednim rozmiarze |
_________________
 |
|
|
|
 |
Michal4133
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6 24V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lut 2008 Posty: 75 Skąd: UK
|
Wysłany: 03-01-2013, 21:08
|
|
|
U mnie problem z lataniem tyłu było zbyt małe ciśnienie w oponach, opony 215/45 R17 miałem na 2.2 podniosłem na 2.4-2.5 bara i po problemie |
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-01-2013, 22:39
|
|
|
śruby niestety już zamówiłem w serwisie 200zeta 2 komplety masakra |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-01-2013, 15:50
|
|
|
Dołączam się do tematu. U mnie dokładnie to samo - na lodzie powyżej 40km/h dupa mi lata jak u prostytutki na L4. A w zasadzie to nie dupa tylko cały Gal. Podjechałem na stacje diagnostyczną - powiedzieli, że OK. Jak luzów nie ma - jade na zbieżność. I tam od mechanika usłyszałem EDIT- wykropkowany wulgaryzm nadal jest wulgaryzmem. I tak faktycznie było. I tu się zaczyna problem.
Aby ustawić tył należy zrobić coś ze śrubą mimośrodową 41604. 41604 jest spieczona z wahaczem 41617. Podobno nie da się tego rozdzielić. Mechanik zaproponował wymianę całego 41617 i 41604 - to w celu ustawienia zbieżności.
Znalazłem tak mi się wydaje:
41617 - http://allegro.pl/wahacz-...2910510892.html
41604 (wg schematu powinna być z 41606, 41605B, 41636 - a piszą na aukcji, że bez nakrętki) - http://allegro.pl/nowa-sr...2930512082.html
Co myślicie o tych rzeczach do kupienia? I czy wymieniać inne tuleje jak już to wymieniam (zbieżność i tak trzeba będzie zrobić)? Inny scenariusz jest taki, aby nie wymieniach 41617 tylko zamiast 41604 wpakować tuleje poliuretanowe.
Napiszcie co myślicie - auto mi stoi, a powinno zarabiać...
Uploaded with ImageShack.us |
_________________ 02830/KMM
OBEJRZYJ MOJEGO GALA:) |
Ostatnio zmieniony przez Owczar 24-01-2013, 09:27, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 23-01-2013, 16:01
|
|
|
amorki masz do wymiany miałem to samo tył latał jak dzika świnia po wymianie amorków jak ręką odjął |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-01-2013, 16:08
|
|
|
pawik napisał/a: | amorki masz do wymianył |
Amorki i sprężyny wymienione miesiąc temu. Piszę przecież że zbieżność do Gal miał przekroczoną 10-krotnie z tyłu:) |
_________________ 02830/KMM
OBEJRZYJ MOJEGO GALA:) |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23645 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 23-01-2013, 16:56
|
|
|
Albo kupić gotowe wahacze z tulejami i nowymi śrubami, albo kupić nowe tuleje do owych wahaczy wraz ze śrubami i wtedy wymiana, innego scenariusza nie ma skoro wahacze zapieczone. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
loop999 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-01-2013, 17:54
|
|
|
tylko znajdź dobrego mechanika bo z tymi wahaczami bywa prze sra ne mimośrody się zapiekają w tulejkach i ni jak nie można wybić a w tedy cała ława w dół ja sobie poradziłem brzeszczotem ale łatwo nie było i o śrubach nie zapomnij |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 23-01-2013, 18:01
|
|
|
Myślicie, że to podejdzie i pojeździ? 79zl za wachacz to śmieszna kwota... Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować? |
_________________ 02830/KMM
OBEJRZYJ MOJEGO GALA:) |
|
|
|
 |
marcinzam
Mitsumaniak
Auto: ASX 2016 1.6 did ClearTec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Paź 2009 Posty: 1192 Skąd: Dublin
|
Wysłany: 23-01-2013, 18:17
|
|
|
paul_pivo napisał/a: |
Myślicie, że to podejdzie i pojeździ? 79zl za wachacz to śmieszna kwota... Śruba bez nakrętki - czy można taką dopasować? |
Nie znam firmy Vogel ,ale w tej cenie raczej lepszego nie znajdziesz.Co do śruby to nakrętka jest do dopasowania , a podkładkę założysz starą |
|
|
|
 |
paul_pivo
Mitsumaniak 02830/KMM

Auto: Mitsubishi Galant 2.5V6 163KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2012 Posty: 75 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
|