[EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24342 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 27-01-2013, 23:31
|
|
|
major napisał/a: | Po wymianie kopułki i cewki wszystko wróciło do normy? | no właśnie nie do końca - zdarzały się jeszcze szarpania np. tydzień temu, ale nie ciągłe (np. kilka x podczas jazdy) no i w ogóle dało się auto odpalić...
możliwe, że u mnie była to kwestia trefnego paliwa - auto postało w garażu przez ten tydzień, potem zatankowałem sprawdzonej 98 z Auchan i obecnie 95 z tej samej stacji i ostatnio nie szarpie
ale zaraz po wymianie aparatu to nawet zdarzyło mu się zgasnąć - jednak odpalił i dalej jeździł już w miarę normalnie |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 28-01-2013, 19:50
|
|
|
Panowie a to szarpanie podczas przyspieszania , nie równa praca występuje u was na rozgrzanym silniku u mnie na zimnym idzie jak złoto a jak się rozgrzeje na maxa to szarpie nie miłosiernie do 3 tysięcy
pozostała mi tylko cewka do wymiany ewentualnie cały aparat zapłonowy
tylko jeśli to nie bedzie to to wtopie pare stówek w błoto i się zdenerwuje a tego nie chce
macie jeszcze jakiś pomysł na to szarpanie |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 29-01-2013, 17:16
|
|
|
pawik napisał/a: | cewka do wymiany |
na 99% |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 31-01-2013, 15:19
|
|
|
witam podmieniłem aparat zapłonowy kupiony na allegro i chyba żle trafiłem ze sprawnością tego aparatu jest lekka poprawa już tak mocno nie szarpie ale jednak jutro jeszcze podmieniam kompa od lpg może w nim tkwi problem bo występuje szarpanie szczególnie na lpg na pb prawie nie czuć tego szarpania . czasy wtrysków na lpg i pb są takie same jest taka możliwość że zle dawkuje lpg choć pokazuje te same czasy wtrysków w sekwencji jest jakiś modulator wtrysków czy coś takiego |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 31-01-2013, 15:34
|
|
|
Jakie masz wtryski LPG? |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 31-01-2013, 15:38
|
|
|
hana czarne mam przelatane 35 tysi na lpg i zero problemów do tej pory chyba że komputer od lpg szwankuje albo ciągle wina leży po stronie cewki |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-02-2013, 13:27
|
|
|
pawik napisał/a: | hana czarne mam przelatane 35 tysi na lpg i zero problemów do tej pory chyba że komputer |
A reduktor? Hana czarne w V6 nie zdają egzaminu.
Jakie masz świece? |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 01-02-2013, 18:21
|
|
|
dzisiaj byłem u gazownika podmieniliśmy kompy i sprawdziliśmy instalke i wszystko ok z instalacją , swiece ngk platynki . przewody ngk kopułka nowa stara była wypalona zapłon też podmieniłam ale może też jest felerny problem występuje u mnie tylko na rozgrzanym silniku na pb lekko szrpie prawie nie odczuwalnie a na lpg szaleje może cewka nie daje rady na lpg już nie mam pomysłu czy ryzykować i nową cewke kupować |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 01-02-2013, 18:45
|
|
|
pawik, używaj jakiś znaków przestankowych bo czytać się tego nie da...
Skoro już wszystko jest wykluczone to tylko aparat do regeneracji i tyle. |
_________________ Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14379 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 01-02-2013, 21:56
|
|
|
Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny... Zrób jeszcze analize spalin na LPG i PB. |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 01-02-2013, 23:34
|
|
|
ten aparat co kupiłem podmieniłem też miał całkowicie wypalony grafit tak jak było w moim wiec możliwe że też jest z nim coś nie tak tylko dziwne to że na zimnym silniku jest ok zarówno na pb jak i lpg |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2013, 23:47
|
|
|
pawik napisał/a: | dziwne to że na zimnym silniku jest ok zarówno na pb jak i lpg |
Podstawowy parametr jakim jest ciś. sprężania sprawdziłeś ? |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 01-02-2013, 23:55
|
|
|
a sprawdziłem 200 psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich równo |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6103 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2013, 00:06
|
|
|
Swiece ok nowe nie znaczy dobre , moze mają jakieś przebicia itp , bedzie widoczne na porcelance w postaci czarnych mikro nalotów . Trzeba zacząć eliminować pierwszych podejrzanych , a nie odrazu aparat wymieniać . |
|
|
|
 |
pawik
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009 Posty: 67 Skąd: Oborniki
|
Wysłany: 02-02-2013, 00:14
|
|
|
zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit tak jak szarpał na rozgrzanym tak szarpie po tych wszystkich wymianach ale jakaś tam różnica jest miedzy tymi dwoma aparatami szarpią w innym zakresie obrotów |
|
|
|
 |
|