Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5W 2.5] Szarpanie, cewka, fajki, filtr paliwa
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24342
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 27-01-2013, 23:31   

major napisał/a:
Po wymianie kopułki i cewki wszystko wróciło do normy?
no właśnie nie do końca - zdarzały się jeszcze szarpania np. tydzień temu, ale nie ciągłe (np. kilka x podczas jazdy) no i w ogóle dało się auto odpalić...
możliwe, że u mnie była to kwestia trefnego paliwa - auto postało w garażu przez ten tydzień, potem zatankowałem sprawdzonej 98 z Auchan i obecnie 95 z tej samej stacji i ostatnio nie szarpie
ale zaraz po wymianie aparatu to nawet zdarzyło mu się zgasnąć - jednak odpalił i dalej jeździł już w miarę normalnie
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 28-01-2013, 19:50   

Panowie a to szarpanie podczas przyspieszania , nie równa praca występuje u was na rozgrzanym silniku u mnie na zimnym idzie jak złoto a jak się rozgrzeje na maxa to szarpie nie miłosiernie do 3 tysięcy
pozostała mi tylko cewka do wymiany ewentualnie cały aparat zapłonowy
tylko jeśli to nie bedzie to to wtopie pare stówek w błoto i się zdenerwuje a tego nie chce
macie jeszcze jakiś pomysł na to szarpanie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-01-2013, 17:16   

pawik napisał/a:
cewka do wymiany


na 99%
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 31-01-2013, 15:19   

witam podmieniłem aparat zapłonowy kupiony na allegro i chyba żle trafiłem ze sprawnością tego aparatu jest lekka poprawa już tak mocno nie szarpie ale jednak jutro jeszcze podmieniam kompa od lpg może w nim tkwi problem bo występuje szarpanie szczególnie na lpg na pb prawie nie czuć tego szarpania . czasy wtrysków na lpg i pb są takie same jest taka możliwość że zle dawkuje lpg choć pokazuje te same czasy wtrysków w sekwencji jest jakiś modulator wtrysków czy coś takiego
 
 
major 
Mitsumaniak
Major


Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 29 Wrz 2006
Posty: 678
Skąd: kalisz i wrocław
Wysłany: 31-01-2013, 15:34   

Jakie masz wtryski LPG?
_________________
Moje autka:

Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 :)
 
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 31-01-2013, 15:38   

hana czarne mam przelatane 35 tysi na lpg i zero problemów do tej pory chyba że komputer od lpg szwankuje albo ciągle wina leży po stronie cewki
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-02-2013, 13:27   

pawik napisał/a:
hana czarne mam przelatane 35 tysi na lpg i zero problemów do tej pory chyba że komputer


A reduktor? Hana czarne w V6 nie zdają egzaminu.

Jakie masz świece?
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 01-02-2013, 18:21   

dzisiaj byłem u gazownika podmieniliśmy kompy i sprawdziliśmy instalke i wszystko ok z instalacją , swiece ngk platynki . przewody ngk kopułka nowa stara była wypalona zapłon też podmieniłam ale może też jest felerny problem występuje u mnie tylko na rozgrzanym silniku na pb lekko szrpie prawie nie odczuwalnie a na lpg szaleje może cewka nie daje rady na lpg już nie mam pomysłu czy ryzykować i nową cewke kupować
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 01-02-2013, 18:45   

pawik, używaj jakiś znaków przestankowych bo czytać się tego nie da...
Skoro już wszystko jest wykluczone to tylko aparat do regeneracji i tyle.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14379
Skąd: Pruszków
Wysłany: 01-02-2013, 21:56   

Ale aparat podmieniony przecież i jest to samo. Możliwe że też trefny... Zrób jeszcze analize spalin na LPG i PB.
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 01-02-2013, 23:34   

ten aparat co kupiłem podmieniłem też miał całkowicie wypalony grafit tak jak było w moim wiec możliwe że też jest z nim coś nie tak tylko dziwne to że na zimnym silniku jest ok zarówno na pb jak i lpg
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 01-02-2013, 23:47   

pawik napisał/a:
dziwne to że na zimnym silniku jest ok zarówno na pb jak i lpg


Podstawowy parametr jakim jest ciś. sprężania sprawdziłeś ?
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 01-02-2013, 23:55   

a sprawdziłem 200 psi czyli jakieś 14 barów na wszystkich równo
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2013, 00:06   

Swiece ok :?: nowe nie znaczy dobre :wink: , moze mają jakieś przebicia itp , bedzie widoczne na porcelance w postaci czarnych mikro nalotów . Trzeba zacząć eliminować pierwszych podejrzanych , a nie odrazu aparat wymieniać .
 
 
pawik 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 LPG 99r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Gru 2009
Posty: 67
Skąd: Oborniki
Wysłany: 02-02-2013, 00:14   

zacząłem od świece ngk patynki nowe przewody też nowe kopułka nowa stara miała wypalony grafit tak jak szarpał na rozgrzanym tak szarpie po tych wszystkich wymianach ale jakaś tam różnica jest miedzy tymi dwoma aparatami szarpią w innym zakresie obrotów
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.