Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
a miał być kolejny vr4 ...
Autor Wiadomość
tresorex 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 2066
Skąd: Poznań
Wysłany: 08-02-2013, 00:25   

Cytat:
LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE ;-)
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)


Chyba to sobie do podpisu dodam :D typowe myślenie tych co nigdy nie mieli LPG, albo mieli I gen w wielopunktowym wtrysku :lol:
_________________


 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 00:35   

Torp12 napisał/a:
Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.


jak już rzucasz na forum że LPG się nie nadaje, a tym bardziej do auta z Turbo to chociaż wytłumacz dlaczego to Turbo tak bardzo przeszkadza, bo pisząc tak jak teraz to tylko potwierdzasz to że nie masz zielonego pojęcia o obecnych instalacjach LPG a napisałeś byle napisać jaki to jesteś fajny bo nie trawisz LPG :D

tym bardziej że jeszcze ktoś może się zasugerować Twoją opinią i nie kupi sobie fajnego auta z turbiną bo "ktoś gdzieś napisał...."
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 00:38   

danino88 napisał/a:
Dobra chłopaki ale doradźcie coś ;)


odwołaj się od wyceny :)
albo dowiedz się czy jest możliwość naprawy w jakimś warsztacie przez PZU poleconym (i w dodatku znasz ten warsztat albo chociaż ma dobre opinie) wtedy po prostu oddasz auto i mają naprawić, Ciebie nie obchodzi za ile, ma być zrobione dobrze i w stanie jak przed wypadkiem, to chyba nazywa się naprawa "bezgotówkowa" bo to PZU z tą firmą się rozlicza a nie Ty.
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 08-02-2013, 07:51   

karolgt napisał/a:
co 2 tys zmieniać świece? to co to za instalacja? z Poloneza żywcem przełożona i w dodatku bez regulacji?
Nawet w Polonezie nie trzeba zmieniać świec co 2000 km.
m6riano napisał/a:
LPG jest złe..od niego sie psują sworznie we wahaczach..ścieraja klocki...zderzak sie łamie..czasami gume sie złapie..i przede wszystkim sie TYJE
bo sie więcej jeździ jak chodzi..;-)
Otóż to!
Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle :wink:
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 08-02-2013, 10:40   

Rzuciliście się na Torp12 jak wygłodniałe psy na widok kości :mrgreen: A po prostu chodzi o to, że 6A13TT i LPG to słabo idzie w parze. Takie jest moje zdanie, Bartka, kochajj'a. Możecie jednak dalej zaklinać rzeczywistość. :wink:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 10:47   

no dobra... swinks_UK a konkrety?

chciałbym po prostu wiedzieć co takiego przeszkadza w tym silniku że nie idzie na gazie.
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 08-02-2013, 11:02   

Bartek już o tym pisał w którymś temacie. M.in. chodziło o wysokie EGT na LPG. A to na czymś ktoś jeździ to jego sprawa. Im więcej przeciwników LPG tym lepiej ;)

To nie jest temat o VR Danino88 ani o LPG więc nie zaśmiecajmy tematu...
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 08-02-2013, 11:19   

Hugo napisał/a:
Torp12, Ty masz syndrom posiadacz Galanta 2.0 i tyle

Jeden nawrócony :mrgreen:

danio co z lampami :?: :?: :?: :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 08-02-2013, 13:32   

haha, zabawne są te pogawędki.

Cytat:
Wstawiasz LPG, ok Twoja sprawa ale jak widac to i tak nie zalatwia sprawy :]

nie rozumiem zbytnio? komu nie załatwia to sprawy? Jeśli chodzi o ekonomiczność jazdy to jak najbardziej sprawa jest załatwiona. Jednak vr-a nie zamierzam wykończyć na trasie Częstochowa-Wrocław.Proste.

Cytat:
Wiesz ze Maciek u rodzicow co 2 tys musi zmieniac swiece?

Ładne bajki, no chyba że kupuje na straganie...

Cytat:
Torp12, zobacz w ilu VR4/LEGNUM w Polsce nie ma gazu..?;-)

A ile te Legnumy robią km rocznie?
Kochajjj zrobił 6tys przez ostatni rok. Jedyne Bartek i Swinks robią znacznie więcej.

Cytat:
Bo to wlasnie jest nasza mentalnosc, byle mocniej byle mocniej a zalac to wszystko LPG

Nie znasz mnie więc o czym my rozmawiamy??

Cytat:
Nie bede sie dalej wdawal w temat LPG bo to nie ma sensu. Ja nie jestem zwolennikiem tego paliwa i tyle.


Do LPG trzeba się przekonać, ale 3mam Cię za słowo, a jeśli chcesz zapraszam do Częstochowy i zobaczysz jak vr4 idzie na pb i na lpg. Kolega Wrex był w stanie się przekonać :) LPG musi być mieć dobre elementy, dobrze założone i ustawione. Aktualnie zrobione 12 tys i nie ma żadnego problemu. Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł. Jadę w 4 osoby,ładuję do bagażnika ile chce i nie martwię się o nic, szczególnie że mi koni zabraknie. Miałem 1.3, 1.6, 2.0, 2.5V6 i powiem szczerze że ten ostatni nie męczy ale tylko i wyłącznie w manualu. Galant sedan w pakiecie avance od zawsze mi się zawsze marzył ale niestety nie jest taki pojemny.
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
MKV 
Mitsumaniak
Kovalio


Auto: Ford S-Max 2.0 EcoBoost 270KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 1050
Skąd: Nadarzyn
Wysłany: 08-02-2013, 21:24   

danino88 napisał/a:
Cytat:
Ty to chyba lubisz stalówki
Ja to tylko alu i alu


To auto ma jeździć :) drugi stoi na alu zima lato 17' , a w planach 18' na lato, jeszcze jakieś ale ? :mrgreen:


Ja to do derpina pisałem :P
_________________
Galant 2.5 V6 Avance & Suzuki Swift 1.3 GTi
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 21:48   

danino88 napisał/a:
Jeśli mam chęć jeździć mocno, włączam benzynę, proste. Na dłuższe wypady LPG jak znalazł.


to coś słabo wyregulowane :) u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.

Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 08-02-2013, 21:52   

Cytat:
Ja to do derpina pisałem :P


ok :p

Cytat:
to coś słabo wyregulowane :) u mnie na LPG tylko troszkę większa moc niż na PB, ale za to dużo ładniejszy przebieg momentu na LPG w stosunku do PB.

Widzę że nie masz daleko do KRK, jakbyś chciał to pytaj na PW to Ci podeśle namiary kto tak reguluje dobrze.


ale zawsze może coś się stać nieprzewidzianego, jak wyższa temperatura spalania. Właśnie regulował mi przez AFR gość z krakowa :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 21:55   

Struna?
 
 
 
danino88 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.5V6TT & Lancer 1.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Sty 2007
Posty: 1315
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Wysłany: 08-02-2013, 22:33   

dokładnie :)
_________________
Jest :
Evo 8 - 500KM/600NM
Evo X - czerwone, niebieskie,białe
a do jazdy na codzień Outlander I Turbo 288/365

Był :
Galant EA5A VR4 2001r 2,5V6TT 2011- http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67562
 
 
 
karolgt 
moderator


Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 5645
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-02-2013, 23:07   

:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.