Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wszyc Garage
Autor Wiadomość
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
  Wysłany: 05-02-2013, 22:09   Wszyc Garage

Postanowiłem pozamykać wszystkie tematy w naszych nie miśkach i założyć jeden wspólny bo dzieje się dużo u mnie kwestiach motoryzacyjnych :)

Będzie kontrowersyjnie będzie zabawnie będzie ciekawie :P

Lecz najpierw chciałbym zaznaczyć jedną rzecz :P

Metody/sposoby przedstawione w powyższym temacie mogą być kontrowersyjne przeczyć ogólnie przyjętym standardom oraz budzić u niektórych mieszane uczucia jeżeli nie potrafisz wyluzować zaleca się nie czytanie tego tematu ponad to autor nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszczerbki na zdrowiu lub zniszczenie mienia osób próbujących go naśladować ... to tyle :D

No projekt mojego motoru cb500 czy troche historii Toyotki Corolli Andrzej jest wam znany więc nie będę tutaj przetaczał wszystkiego od początku ciekawych odsyłam do starych tematów:

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68912 - Toyota

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=76684 - Honda CB500

Przejdźmy do nowości dawny dobry kumpel z czasów piaskownicy naoglądał się zbytnio mnie dłubiącego przy Galancie i postanowił zrobić własny projekt tego typu :)

Kupił Mercedesa 190tke troche podłubał po czym stwierdził że kupi Civica sobie na codzień do upalania powiedział że jedzie zobaczyć parę aut a ja zadeklarowałem się że mu pomogę z jego nowym nabytkiem :)

No i pojechał.....


.... i wrócił ze strupiałym Golfem mk. 1 :doubt: ...



.. powiedział że okazja bo zdrowy ma zdrową podłogę... jak się później miało okazać tylko podłogę ma zdrową

Zaczął mi opowiadać o tym samochodzie a ja patrzyłem na niego jak na wariata ma merca chciał kupić Civica a skończyło się że kupił tą zardzewiałą taczkę która kiedyś była zielona później chyba czerwona a na koniec ktoś poleciał go chyba srebrzanką... :|

Poprzedni właściciel już go całego spawał tylne nadkola nowe przednie słupki, podszybie, progi, podłogę przednie nadkola, przednie błotniki bo auto znikało w oczach do tego poprzedni właściciel spadł na niego z drzewa i wgniótł dach...

Było co raz gorzej:


Ja: Daniel a co tam za silnik siedzi

Daniel: 1.5 diesel

Ja: :tard: ... poziom mojego zażenowania sięgnął dna..

Daniel rozpoczął swój ambitny projekt zrobienia z niego cuda kupił Golfa II 1.8 na dawce silnika do Golfa I i zaczęła się walka:




Daniel odezwał się do mnie o pomoc w wyciągnięciu silnika z golfa lecz nie było to najprostsze ze względu na brak jakich kol wiek wyciągarek żurawi itp. na szczęście mam doświadczenie w takich operacjach :D



Pierwszy pomysł wytargać go z boku auta :P



Niestety nie powiodło się prawie się Gulf przewrócił więc wpadłem na inny pomysł :D po prostu za przód i do góry z nim :P ( w przypadku Galanta średnio to wychodzi krowa waży swoje z gulfem poszło łatwo )



Wesoło było a ja zmieniłem podejście do projektu może i mi auto nie leży ale jest przynajmniej zabawnie :)

Kolega próbował swoich sił w blacharce lecz ostatecznie ja przejąłem temat i Golf będzie od początku do końca moim projektem blacharskim ze względu że koledze ten temat jeszcze nie wychodzi :P

Zaczęło się wielkie cięcie golfa :P pas przedni został wycięty prawe nadkole praktycznie też i zacząłem się bawić z nim :)



Nowy pas przedni trafił na miejsce:



A właściciel zajął się zdrapywaniem gum/lakieru i innych rzeczy wspomagających rozwój raka oraz pylicy płuc :P ( na fotce nadkole jeszcze przed wycięciem)



To tyle na dziś... masa innych mniejszych/większych projektów się szykuje o każdym będę tu relacjonował nadkole w golfie dziś skończyłem ale fotki w późniejszym czasie :)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 05-02-2013, 22:32   

zaczyna się dobrze. ale mężczyznę poznaje się po tym jak kończy, a nie jak zaczyna, więc... poproszę więcej ;-)

ps. może chcesz oblacharnić moją Tigrę ? :P
_________________
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2013, 22:39   

Obecnie nie mam czasu na nic nawet by zrobić sobie ciepły posiłek... ciągle po za domem...
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 05-02-2013, 22:40   

Wszyc napisał/a:
A właściciel zajął się zdrapywaniem gum/lakieru i innych rzeczy wspomagających rozwój raka oraz pylicy płuc

Maska p.pyłowa kilka złotych kosztuje :P
Ciekawie się zapowiada.

sruba napisał/a:
ps. może chcesz oblacharnić moją Tigrę ?

Daję Gala jak Tigra sruby wyjedzie o własnych siłach :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 05-02-2013, 22:55   

Nie mam lepszej jakości fot teraz

To nadkole dziś:





Na dniach zrobię aparatem fotę ;) zero szpachli zero cyny na fotce tylko zabezpieczone z pędzla farbą by wytrzymało do czasu oddania do lakiernika
Sory za wielkość ale przestawiła mi sie jakość w komórce :(

tego rantu na górze nie dogiąłem nie mam takiego sprzętu to jest dospawane
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 05-02-2013, 23:32   

Wszycu dajesz rade. A ja jakos lubie ogadac taki blacharsko lakiernicze renowacje :D
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3547
Skąd: Gniezno
Wysłany: 05-02-2013, 23:57   

Wszyc, powodzenia w reanimacji, i coś na zachętę mój były mk1:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
 
 
 
sruba 
m3m&mitsumaniak
football is a drug

Auto: Toyota Auris II TS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 5702
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
Wysłany: 06-02-2013, 00:12   

śliczny. co miał pod maską ?
_________________
 
 
wojtas 
Mitsumaniak


Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3547
Skąd: Gniezno
Wysłany: 06-02-2013, 00:17   

Nie zgadłbyś, oryginalnie miał 1.3B, jak go kupowałem w 1999r. był wstawiony 1.5D, niestety nie opłacało się go remontować. Więc wstawiłem po kapitalnym remoncie 1.6D. Z powodów czysto ekonomicznych, jedyną benzyną jaką jeździłem przed golfem był fiat 126p :wink: , więc i tak przyrost mocy dość znaczny. :mrgreen:
_________________
..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15']
Ostatnio zmieniony przez wojtas 07-02-2013, 22:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-02-2013, 22:11   

Trochę więcej fotek z cięcia nadkola :P



Stwierdziłem że kij raz się żyje nie będę bawił się w pół środki i wyciąłem wszystko co mi sie nie podobało i wstawiłem customowe wzmocnienie w postaci blachy 1,5mm od wewnątrz nadkola upewniając się że wejdzie amortyzator



Przyszedł czas by to w końcu połatać więc zacząłem walczyć



Tam gdzie brzydsze "smarki" to nie chciało się oczyścić dobrze :P ale od tej strony nie musi wyglądać musi się trzymać



Z drugiej strony już zadbałem by nie było źle :)





Pójdzie masa uszczelniająca na spawy i na wyrównanie właściciel będzie szpachlował ja tam w Galancie będę cynował a nie szpachlował ale nasz klient nasz pannnn :P


Rekonstrukcja tego błotnika to nie była prosta sprawa trochę dużo łatek poszło ale tak łatwiej było mi odwzorować kształt... powinienem iść na ASP na kierunek rzeźba :D z drugiej strony gładziutko :)



wiem na górze jest zrypana ta krawędź już poprawione :? jak mówił śruba liczy się jak skończę więc cierpliwości poprawie takie rzeczy :P
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-02-2013, 00:38   

Wszyc napisał/a:
Rekonstrukcja tego błotnika to nie była prosta sprawa trochę dużo łatek poszło

tu to pojechałes , mega frankenstein... :mrgreen:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-02-2013, 07:25   

Niestety lepszego wyjścia nie miałem za mało osprzętu mam jeszcze :P

- mogłem jeszcze zrobić to z jednego elementu ale musiał bym mieć jakieś kowadła, metalowe kule i inne rzeczy na których mógłbym formować kształt i zajęło by mi to cały dzień bo trzeba by było na ciepło

- albo zrobić więcej nacięć w celu redukcji naprężeń bo jak materiał jest już pogięty w 2 miejscach to pod innym kątem już nie chce dać się wygiąć a bezsensowne łupanie młotkiem spowoduje utworzenie się takiej brzydkiej górki/załamania

Nie jestem jeszcze na tyle doświadczony by ryzykować to taki pierwszy większy projekt prócz mojego Galanta :P spokojnie uczę się ;) jak skończę tu blacharkę i u siebie to będzie inna jakość ;)
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
fj_mike 
Mitsumaniak


Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 6516
Skąd: Gdynia/Aagotnes
Wysłany: 08-02-2013, 11:24   

Wszyc napisał/a:
Nie jestem jeszcze na tyle doświadczony by ryzykować to taki pierwszy większy projekt prócz mojego Galanta spokojnie uczę się jak skończę tu blacharkę i u siebie to będzie inna jakość

Strategia dobra. Trochę praktyki na Golfie a Gala zrobisz już porządnie :mrgreen:
_________________
Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike

Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły
by Owczar

 
 
 
 
Wszyc 
Mitsumaniak


Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 4156
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-02-2013, 15:25   

Trzeba trenować do galanta pospawać klatkę trzeba ;) w Golfie na problem jest taki że ogranicza mnie czas Galanta moge spawać jeszcze 3 lata i nic sie nie stanie nie spieszy się
_________________
Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97

By mjsystem;

papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala

mjsystem: Czyli dookoła rdza. :mrgreen:
 
 
rosomak1983 
Mitsumaniak
werbalny terrorysta


Auto: Lancer GTi 2.0 Eclips 4x4 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 7852
Skąd: Łańcut
Wysłany: 08-02-2013, 17:17   

Wszyc, to moze w przyszłosci sie blacharka zajmiesz ? Bo chyba to lubisz. :wink:
_________________
Dzis jest pierwszy dzień reszty Twojego życia... Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. Działaj!!!
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Life is 2 short to drive boring cars ;)
6 bolt only...
Najczesciej o trolowanie oskarzaja same Trole gdy brakuje im argumentów do trolowania :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.