Zakup w zachodnipomorskim. |
Autor |
Wiadomość |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 11-02-2013, 15:52
|
|
|
Zabudowa całkiem przyjemna.
Wciagarka pewnie z czasem też bedzie zamontowana.
Ten z Koszalina odpisał mi, że lift z tyłu zrobiony jest na sprężynach od Patrola a z przodu ma na maxa wykrecone drążki. Do tego buda podniesiona na dodatkowych dystansach gumowych, oryginalnych do Pajero
Poinformował jeszcze, że dwa amory wymagaja wymiany. |
|
|
|
 |
masonry
Forumowicz
Auto: Pajero long 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 65 Skąd: Nowe Warpno
|
Wysłany: 11-02-2013, 15:59
|
|
|
Kolego, jesteś z Dobrej koło Szczeciną?
Jeżeli tak to ja mam nie daleko do ciebie.
Jak będziesz na miejscu to daj znać, mogę podjechać, pokażę ci swoje autko, pokażę na co zwrócić uwagę.
Jeżeli będziesz chciał.
Co do ogłoszeń to nigdy nikt ci prawdy nie powie, ja pierwsze auto terenowe szukałem 8 miesięcy zjeździłem pół polski zanim znalazłem. Była to frontera, po roku sprzedałem i następne pół roku szukałem miśka.
Ten bordowy z Koszalina zastanawia mnie co ma na dachu, jak kończą się tylne drzwi na dachu ma jakąś kreskę i nie wiem co to jest. |
Ostatnio zmieniony przez masonry 11-02-2013, 16:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
igor
Mitsumaniak Rzeźbiarz okrętowy

Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Lut 2013 Posty: 90 Skąd: Dobra, dobra...
|
Wysłany: 11-02-2013, 16:04
|
|
|
Tak to koło Szczecina.
Po moim powrocie się ugadamy. |
_________________ Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania |
|
|
|
 |
masonry
Forumowicz
Auto: Pajero long 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 65 Skąd: Nowe Warpno
|
Wysłany: 11-02-2013, 16:07
|
|
|
Nie ma sprawy, w takim razie czekam na znak. |
|
|
|
 |
Alberts
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 auto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 9 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: 11-02-2013, 22:18
|
|
|
Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione. |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 11-02-2013, 22:34
|
|
|
Alberts napisał/a: | Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione. |
Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
- skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów
- skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
Alberts
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,8 auto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Mar 2012 Posty: 9 Skąd: Glasgow
|
Wysłany: 11-02-2013, 22:57
|
|
|
Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety? |
|
|
|
 |
Rander
Forumowicz
Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 04 Lis 2011 Posty: 372 Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
|
Wysłany: 11-02-2013, 23:28
|
|
|
Alberts napisał/a: | Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety? |
Mój (fotki poniżej) jest o ile mi wiadomo od urodzenia w wersji europejskiej
Tyle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!!
Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet |
_________________ Pozdrawiam.
Adam. |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 12-02-2013, 01:00
|
|
|
Pajero z linku ma ciekawe linie na błotnikach wychodzące z dołu tylnych bocznych szyb, wyglądają jak przetłoczenia.
Były Pajero II z takimi błotnikami?
Można pomyśleć nad tym autem.
Ciekaw jestem jak wygląda wnętrze tego Pajero za przednimi fotelami.
Linia na dachu i to coś z tyłu tegoż dachu to chyba jakieś pozostałości po wersji ciężarowej. |
_________________ Jest dobrze |
Ostatnio zmieniony przez Mirek1275 12-02-2013, 06:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-02-2013, 02:34
|
|
|
w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak |
|
|
|
 |
Marcus65
Forumowicz

Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Sty 2010 Posty: 139 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12-02-2013, 03:12
|
|
|
Rander napisał/a: | Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet |
To możesz uważać się za szczęśliwca, skoro to jedyny problem...
Pozdro
Marcus |
_________________ Pojara V6 3500 '94, długa i szybka |
|
|
|
 |
Mirek1275
Forumowicz Mirek1275

Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 08 Paź 2010 Posty: 142 Skąd: Świdwin
|
Wysłany: 12-02-2013, 07:25
|
|
|
lukas 78 napisał/a: | w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak |
Były ciężarówki takie jak moja, która różni się od osobowej wersji jedynie brakiem ostatnich foteli.
Wszystkie inne rzeczy są zamontowane i nie było żadnych innych modyfikacji pod ciężarówkę.
Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie.
Dodatkowo wnętrze bywało dość inwazyjnie dostosowane do przewozu towarów.
Trochę jest za słaba rozdzielczość zdjęć abym mógł coś powiedzieć o postępach rudej i przychylić się lub nie do zdania "lukasa 78". |
_________________ Jest dobrze |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 12-02-2013, 08:23
|
|
|
Rander napisał/a: | yle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!! | co Ty na śliskim, nawet po deszczu, to jak na łyżwach się jeździ. MT typowe terenowe zastosowania Mirek1275 napisał/a: |
Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie. | to holenderski wymóg odnośnie kubatury przestrzeni ładunkowej dla "ciężarówek" W naszym drugim Miśku 2,5 krótki są takie dziwne nadstawki na dachu i dziwna nadstawka na tylnych drzwiach. |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
Bushey
Mitsumaniak

Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Kwi 2010 Posty: 129 Skąd: UK
|
Wysłany: 12-02-2013, 10:12
|
|
|
PiotrKw napisał/a: | Czy ten ostatni nie ma czasami przebiegu w milach ?? bo wtedy to byłoby pod 400 tyś .km |
Oryginalne Pajero (w tym moje) ma licznik prędkości w milach i kilometrach na godzinę a odometr w kilometrach.
[ Dodano: 12-02-2013, 09:18 ]
Rander napisał/a: | Alberts napisał/a: | Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione. |
Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
- skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów
- skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor |
W kwestiach formalnych: to nie przeróbki zostawione po angliku tylko właśnie oryginalnie nikt tego nie przerabiał. To auto to oryginalne Pajero bo w Japonii gdzie to auto było produkowane jest ruch lewostronny. Natomiast wszystkie Shoguny i późniejsze Pajero są robione na rynek europejski to jakieś przeróbki |
|
|
|
 |
lukas 78
Forumowicz

Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 18 Lis 2010 Posty: 814 Skąd: Szepietowo/Hamburg
|
Wysłany: 12-02-2013, 12:41
|
|
|
angol to angol w Polsce tym się jeździć nie da a wartość rynkowa to cena części
co do aut zmotanych nigdy bym takiego nie kupił bo nie wiadomo jaką fantazję miał właściciel
może jakbym znał samochód i jego historię to może
Waldek Coopery STT to dobre kapcie takie pomiędzy AT a MT . |
|
|
|
 |
|