Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup w zachodnipomorskim.
Autor Wiadomość
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 11-02-2013, 15:52   

Zabudowa całkiem przyjemna.
Wciagarka pewnie z czasem też bedzie zamontowana.
Ten z Koszalina odpisał mi, że lift z tyłu zrobiony jest na sprężynach od Patrola a z przodu ma na maxa wykrecone drążki. Do tego buda podniesiona na dodatkowych dystansach gumowych, oryginalnych do Pajero
Poinformował jeszcze, że dwa amory wymagaja wymiany.
 
 
masonry 
Forumowicz

Auto: Pajero long 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Nowe Warpno
Wysłany: 11-02-2013, 15:59   

Kolego, jesteś z Dobrej koło Szczeciną?
Jeżeli tak to ja mam nie daleko do ciebie.
Jak będziesz na miejscu to daj znać, mogę podjechać, pokażę ci swoje autko, pokażę na co zwrócić uwagę.
Jeżeli będziesz chciał. :lol:
Co do ogłoszeń to nigdy nikt ci prawdy nie powie, ja pierwsze auto terenowe szukałem 8 miesięcy zjeździłem pół polski zanim znalazłem. Była to frontera, po roku sprzedałem i następne pół roku szukałem miśka.
Ten bordowy z Koszalina zastanawia mnie co ma na dachu, jak kończą się tylne drzwi na dachu ma jakąś kreskę i nie wiem co to jest.
Ostatnio zmieniony przez masonry 11-02-2013, 16:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
igor 
Mitsumaniak
Rzeźbiarz okrętowy


Auto: Pajero IV 3.2 DiD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lut 2013
Posty: 90
Skąd: Dobra, dobra...
Wysłany: 11-02-2013, 16:04   

Tak to koło Szczecina.
Po moim powrocie się ugadamy.
_________________
Pajero I 3.0 V6 - sprzedany, gryzie błoto ze złodziejami na pokładzie
Pajero III 3.2 DiD "Srebrzanka Plamista" - sprzedany
Pajero IV 3.2 DiD 2007
Pajero Iv 3.2 DiD 2011
...to już jakaś mania ;)
 
 
masonry 
Forumowicz

Auto: Pajero long 2.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 65
Skąd: Nowe Warpno
Wysłany: 11-02-2013, 16:07   

Nie ma sprawy, w takim razie czekam na znak.
 
 
Alberts 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 auto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Glasgow
Wysłany: 11-02-2013, 22:18   

Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 11-02-2013, 22:34   

Alberts napisał/a:
Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.


Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
    - skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów

    - skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Alberts 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,8 auto
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Mar 2012
Posty: 9
Skąd: Glasgow
Wysłany: 11-02-2013, 22:57   

Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety?
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 11-02-2013, 23:28   

Alberts napisał/a:
Chyba faktycznie się mylę. W kraju gdzie mieszkam oryginalne Pajero, czyli import z Japonii nie mają świateł w tylnym zderzaku i nie mają dzielonych tylnych szyb bocznych. Tak mają tylko Shoguny. Ale jak tak teraz patrzę po ogłoszeniach w Polsce to prawie wszystkie w Polsce mają i jedno i drugie więc może wszystkie exportowe miały takie gadżety?


Mój (fotki poniżej) jest o ile mi wiadomo od urodzenia w wersji europejskiej :)





Tyle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!!

Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet :(
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 12-02-2013, 01:00   

igor napisał/a:

Pajero Koszalin


Pajero z linku ma ciekawe linie na błotnikach wychodzące z dołu tylnych bocznych szyb, wyglądają jak przetłoczenia.
Były Pajero II z takimi błotnikami?
Można pomyśleć nad tym autem.
Ciekaw jestem jak wygląda wnętrze tego Pajero za przednimi fotelami.
Linia na dachu i to coś z tyłu tegoż dachu to chyba jakieś pozostałości po wersji ciężarowej.
_________________
Jest dobrze :)
Ostatnio zmieniony przez Mirek1275 12-02-2013, 06:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 12-02-2013, 02:34   

w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak
 
 
Marcus65 
Forumowicz


Auto: Pajero II, 3.5, long, '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Sty 2010
Posty: 139
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12-02-2013, 03:12   

Rander napisał/a:
Problem z nim tylko taki, że snorkela do niego niet :(

To możesz uważać się za szczęśliwca, skoro to jedyny problem...

Pozdro
Marcus
_________________
Pojara V6 3500 '94, długa i szybka
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 12-02-2013, 07:25   

lukas 78 napisał/a:
w opisie jest ,że ciężarówka
wydaje mi się ,że na zdjęciu widać próg i kupę strupów pod farbą
jeśli tak jest to progów pod plastikami brak


Były ciężarówki takie jak moja, która różni się od osobowej wersji jedynie brakiem ostatnich foteli.
Wszystkie inne rzeczy są zamontowane i nie było żadnych innych modyfikacji pod ciężarówkę.

Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie.
Dodatkowo wnętrze bywało dość inwazyjnie dostosowane do przewozu towarów.

Trochę jest za słaba rozdzielczość zdjęć abym mógł coś powiedzieć o postępach rudej i przychylić się lub nie do zdania "lukasa 78".
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 12-02-2013, 08:23   

Rander napisał/a:
yle, że teraz jeździ na oponkach zimowych. I to nawet lepszych, niż ma Waldek w swoim WaldkoWozie!!!
co Ty na śliskim, nawet po deszczu, to jak na łyżwach się jeździ. MT typowe terenowe zastosowania
Mirek1275 napisał/a:

Można też spotkać ciężarówki z powiększoną przestrzenią bagażową w dachu oraz tylnej klapie.
to holenderski wymóg odnośnie kubatury przestrzeni ładunkowej dla "ciężarówek" W naszym drugim Miśku 2,5 krótki są takie dziwne :shock: nadstawki na dachu i dziwna nadstawka :shock: na tylnych drzwiach.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Bushey 
Mitsumaniak


Auto: Pajero II 3.0 V6 auto 1991
Kraj/Country: UK
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 129
Skąd: UK
Wysłany: 12-02-2013, 10:12   

PiotrKw napisał/a:
Czy ten ostatni nie ma czasami przebiegu w milach ?? bo wtedy to byłoby pod 400 tyś .km :wink:


Oryginalne Pajero (w tym moje) ma licznik prędkości w milach i kilometrach na godzinę a odometr w kilometrach.

[ Dodano: 12-02-2013, 09:18 ]
Rander napisał/a:
Alberts napisał/a:
Może się mylę ale ten PII z pierwszego linku to chyba Shogun a nie Pajero. A jak Shogun to przekładka bo raczej były tylko na brytyjski rynek robione.


Wszystkie przeróbki, jakie ja widziałem, miały zostawione "po angielsku" dźwignie zmiany biegów i reduktora, czyli:
    - skrzynia ręczna: po lewej reduktor, po prawej drążek zmiany biegów

    - skrzynia automat: po lewej wajha automatu (z klawiszem blodaky po prawej) a na prawo reduktor


W kwestiach formalnych: to nie przeróbki zostawione po angliku tylko właśnie oryginalnie nikt tego nie przerabiał. To auto to oryginalne Pajero bo w Japonii gdzie to auto było produkowane jest ruch lewostronny. Natomiast wszystkie Shoguny i późniejsze Pajero są robione na rynek europejski to jakieś przeróbki :)
 
 
lukas 78 
Forumowicz


Auto: pajero 2,5 tdi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 18 Lis 2010
Posty: 814
Skąd: Szepietowo/Hamburg
Wysłany: 12-02-2013, 12:41   

angol to angol w Polsce tym się jeździć nie da a wartość rynkowa to cena części :wink:
co do aut zmotanych nigdy bym takiego nie kupił bo nie wiadomo jaką fantazję miał właściciel
może jakbym znał samochód i jego historię to może :wink:
Waldek Coopery STT to dobre kapcie takie pomiędzy AT a MT .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.