[EA6A/W 2.0TD] Przy rozgrzanym silniku dymi |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-02-2013, 21:50
|
|
|
Owczar napisał/a: | O jakim graniu zaworów piszesz? |
To chyba proste jak EGR zostanie odłączony a przepustnica nie to skąd powietrze dostanie się do silnika nastepuje zdławienie , przed przepustnicą powstanie podciśnienie to chyba logiczne mam wskaznik doładowania i wszystko widać teraz na wolnych obrotach jak silnik gorący podcisnienie wynos -0,1 bara pisze jak mam u siebie |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2013, 21:54
|
|
|
No ok to wiem, ale to zdławienie nie zabije ani nie uszkodzi silnika, ani nie spowoduje dzwonienia zaworów. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-02-2013, 21:56
|
|
|
Uwierz mi przeszłem to aż sam się zdziwiłem było takie zaklekotanie i to bardzo głośne obroty momentalnie w dół poszły |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2013, 21:57
|
|
|
No sęk w tym, że ja często to odłączałem i nie widzę logicznego wytłumaczenia czemu podciśnienie mogło spowodować zadzwonienie zaworów... Zresztą mniejsza z tym. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-02-2013, 22:07
|
|
|
Owczar napisał/a: | Zresztą mniejsza z tym |
Turbina czy uszczelniacze zaworowe jak dymi na niebiesko? |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 17-02-2013, 22:09
|
|
|
Jak sprawdzi dolot to będzie wiadomo coś więcej. Jeśli dolot czysty to zostają tylko uszczelniacze.
[ Dodano: 17-02-2013, 22:09 ]
Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-02-2013, 22:15
|
|
|
Owczar napisał/a: | Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe. |
Tez możliwe... ale na zimnym też by dymił na niebiesko i olej ubywał by i to szybko |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 25-02-2013, 20:49
|
|
|
Dread87, jak się sprawy mają? Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą, ale chyba się nie zdecyduję jeżeli po wymianie mogą się pojawić takie cuda jak niebieski dym.
Wolę swój stary czarny:) |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 25-02-2013, 21:31
|
|
|
yam1530 napisał/a: | Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą |
jakiś problem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 25-02-2013, 21:42
|
|
|
milo, nie no problem z Galem? żadnego:) Widać małe wycieki z pod uszczelki głowicy i przy osłonie rozrządu. Płynu troszkę znika(standardowo). Ale spalanie paliwa w normie 8-6,7. Więc jeżdżę i nie narzekam. |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 28-02-2013, 14:08
|
|
|
Wiec tak:
- oleju nie ubylo ani grama
- uszczelniacze wymieniane przy okazji wymiany uszczelki glowicy
- pierscienie olejowe nie zapiekły się
Pozostało:
dolot zawalony olejem z odmy;) - i tu jest odpowiedz na moj problem;)
Wyczyszczone, przestało dymić:) |
_________________
Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 28-02-2013, 14:52
|
|
|
Dread87 odma na zewnątrz do pojemnika a nie do silnika chyba że znowu chcesz czyścić |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
Dread87
Mitsumaniak

Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 21 Maj 2011 Posty: 915 Skąd: Tychy
|
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 01-03-2013, 16:27
|
|
|
Tak żeby silnik nie ciągnął oparów oleju wody i całego syfu ,chyba jasno się wyraziłem |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 13-03-2013, 20:21
|
|
|
Od czego zacząć remont silnika 4D68?
Sprawdzenie stopnia sprężania? Czy wynik poda nam odpowiedź co remontować?
Nie chciałbym ruszać tłoków pierścieni zaworów- wymieniać na nowe. |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
|