Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA6A/W 2.0TD] Przy rozgrzanym silniku dymi
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 21:50   

Owczar napisał/a:
O jakim graniu zaworów piszesz?

To chyba proste jak EGR zostanie odłączony a przepustnica nie to skąd powietrze dostanie się do silnika :?: nastepuje zdławienie , przed przepustnicą powstanie podciśnienie to chyba logiczne mam wskaznik doładowania i wszystko widać teraz na wolnych obrotach jak silnik gorący podcisnienie wynos -0,1 bara pisze jak mam u siebie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2013, 21:54   

No ok to wiem, ale to zdławienie nie zabije ani nie uszkodzi silnika, ani nie spowoduje dzwonienia zaworów.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 21:56   

Uwierz mi przeszłem to aż sam się zdziwiłem było takie zaklekotanie i to bardzo głośne obroty momentalnie w dół poszły
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2013, 21:57   

No sęk w tym, że ja często to odłączałem i nie widzę logicznego wytłumaczenia czemu podciśnienie mogło spowodować zadzwonienie zaworów... Zresztą mniejsza z tym.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 22:07   

Owczar napisał/a:
Zresztą mniejsza z tym

Turbina czy uszczelniacze zaworowe jak dymi na niebiesko?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 17-02-2013, 22:09   

Jak sprawdzi dolot to będzie wiadomo coś więcej. Jeśli dolot czysty to zostają tylko uszczelniacze.

[ Dodano: 17-02-2013, 22:09 ]
Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2013, 22:15   

Owczar napisał/a:
Lub pierścienie olejowe.... Jeśli silnik został przygrzany to mogły się zapiec pierścienie olejowe.

Tez możliwe... ale na zimnym też by dymił na niebiesko i olej ubywał by i to szybko
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 25-02-2013, 20:49   

Dread87, jak się sprawy mają? Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą, ale chyba się nie zdecyduję jeżeli po wymianie mogą się pojawić takie cuda jak niebieski dym.
Wolę swój stary czarny:)
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 25-02-2013, 21:31   

yam1530 napisał/a:
Od dłuższego czasu zastanawiam się nad wymianą uszczelki pod głowicą

:?: :?: :?: jakiś problem :?:
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 25-02-2013, 21:42   

milo, nie no problem z Galem? żadnego:) Widać małe wycieki z pod uszczelki głowicy i przy osłonie rozrządu. Płynu troszkę znika(standardowo). Ale spalanie paliwa w normie 8-6,7. Więc jeżdżę i nie narzekam.
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 28-02-2013, 14:08   

Wiec tak:
- oleju nie ubylo ani grama
- uszczelniacze wymieniane przy okazji wymiany uszczelki glowicy
- pierscienie olejowe nie zapiekły się
Pozostało:
dolot zawalony olejem z odmy;) - i tu jest odpowiedz na moj problem;)
Wyczyszczone, przestało dymić:)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 28-02-2013, 14:52   

Dread87 odma na zewnątrz do pojemnika a nie do silnika chyba że znowu chcesz czyścić
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 01-03-2013, 15:53   

milo napisał/a:
a nie do silnika
chyba nie do dolotu;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-03-2013, 16:27   

Tak żeby silnik nie ciągnął oparów oleju wody i całego syfu ,chyba jasno się wyraziłem :D
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 13-03-2013, 20:21   

Od czego zacząć remont silnika 4D68?
Sprawdzenie stopnia sprężania? Czy wynik poda nam odpowiedź co remontować?
Nie chciałbym ruszać tłoków pierścieni zaworów- wymieniać na nowe.
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.