Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Cos piszczy w kole
Autor Wiadomość
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 07-02-2013, 15:39   

WreX napisał/a:
może te zaciski w środku ?

Najprawdopodobniej szczęka ociera - może wystarczy sama regulacja, może linka się zaciera w pancerzu.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-02-2013, 18:06   

komarsnk napisał/a:
reX napisał/a: może te zaciski w środku ?

Najprawdopodobniej szczęka ociera - może wystarczy sama regulacja, może linka się zaciera w pancerzu.


Szczeki raczej nie bedą na tyle ocierać , ja obstawiam korozje na blaszkach na prowadzeniu klocka , lub nie odbijajacy tłoczek zacisku . Najłatwiej to sprawdzic odkrecajac sam zacisk nie ruszając klocków , jesli nadal wystepuje opór toczenia to wina po stronie klocków i wszystkie prowadnice do wyczyszczenia jak i blaszki od prowadzenia klocków .
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 07-02-2013, 20:13   

deejay napisał/a:
komarsnk napisał/a:
reX napisał/a: może te zaciski w środku ?

Najprawdopodobniej szczęka ociera - może wystarczy sama regulacja, może linka się zaciera w pancerzu.


Szczeki raczej nie bedą na tyle ocierać , ja obstawiam korozje na blaszkach na prowadzeniu klocka , lub nie odbijajacy tłoczek zacisku . Najłatwiej to sprawdzic odkrecajac sam zacisk nie ruszając klocków , jesli nadal wystepuje opór toczenia to wina po stronie klocków i wszystkie prowadnice do wyczyszczenia jak i blaszki od prowadzenia klocków .


Dokładnie, okazało się, ze lewy tłoczek nie odbijał i starł i przepalił cały klocek z tyłu, gdzie z prawej strony była jakaś połowa jeszcze. Nasmarowaliśmy rozruszaliśmy nowe klocki założone. 50km zrobione i jest w miarę cacy. Zastanawiam się czy znów mi się nie zapiecze, prawy chodzi jak nowy bo był chyba w renowacji albo wymieniany.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6103
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-02-2013, 20:39   

WreX napisał/a:
Dokładnie, okazało się, ze lewy tłoczek nie odbijał i starł i przepalił cały klocek z tyłu, gdzie z prawej strony była jakaś połowa jeszcze. Nasmarowaliśmy rozruszaliśmy nowe klocki założone. 50km zrobione i jest w miarę cacy. Zastanawiam się czy znów mi się nie zapiecze, prawy chodzi jak nowy bo był chyba w renowacji albo wymieniany.


Kup zestaw naprawczy zacisku , bo za jakis czas przypomni o sobie :wink:
 
 
ogon56 
Mitsumaniak
Cheerish your life


Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 134
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 18-02-2013, 16:15   

O ile w Galancie nie miałem problemów z hamulcami to we wcześniejszym aucie (Primera 93') cierpiało ono na straszną dolegliwość jaką jest zaciskanie się klocków na tarczy. Walczyłem dzielnie z konserwacją zacisków, wymieniłem przewody hamulcowe i klocki...nic nie pomagało. Samochód po paru hamowaniach, nie chciał jechać i palił klocki i tarcze. Ostatecznie wymieniłem wszystkie zaciski i to był lek na cały ból. Jeśli czyszczenie nie pomoże, może w Galancie też będzie to rozwiązanie.
_________________
Historia mojego autka

Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977

Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 
 
 
Funny_igor 
Mitsumaniak


Auto: Galant '99
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 45
Skąd: Uniejów
Wysłany: 18-02-2013, 19:17   

ogon56, ma już trzeciego galanta i nie było jeszcze większych problemów z zaciskami. Poczyść i będzie gites.
_________________
Szczyt pijaństwa:Upić ślimaka tak, by nie trafił do domu :partyman:
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2013, 20:09   

ogon56 napisał/a:
Jeśli czyszczenie nie pomoże, może w Galancie też będzie to rozwiązanie
Nie trzeba wymieniać całych zacisków. W Galu wystarczy regeneracja polegająca na wymianie wszystkich uszczelnień.
 
 
jules 
Forumowicz


Auto: Galant EA5A + LPG
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 39
Skąd: Wiesbaden
Wysłany: 18-02-2013, 20:33   

czy nie do końca odbijające zaciski mogą mieć też wpływ na to, że przy skręcaniu coś w kołach hałasuje? jest to dźwięk jakby coś o tarcze ocierało.

mam tak jednak tylko podczas wchodzenia w zakręt z większa prędkością, bo jak wolno to nie ma problemu. co myślicie?
_________________
satynowa Godzilla :P
 
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21955
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 18-02-2013, 21:12   

jules napisał/a:
mam tak jednak tylko podczas wchodzenia w zakręt z większa prędkością, bo jak wolno to nie ma problemu. co myślicie?
Łożysko koła do wymiany.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-02-2013, 21:38   

A do tego przygięta do tarczy osłona.
 
 
m6riano 
Mitsumaniak
Użytkownik zbanowany


Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 7356
Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
Wysłany: 19-02-2013, 13:07   

Ja u siebie kupiłem drugie zaciski używki..dałem do malowania piecowego potem kompletna regeneracja i jest gitara....teraz tak samo zrobie z tyłem..
_________________
Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 
 
Macenty 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Space Star 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2010
Posty: 37
Skąd: PL
Wysłany: 19-02-2013, 21:48   Szuranie w tylnim kole a to beben właśnie

U mnie też raczej szurało albo tarło w tylnim kole , zepsuł się samoregulator w bębnie hamulcowym a później wymienili cylinderek hamulcowy bo nie pracował na jedną strone i szczęki hamowały w bębnie nierówno. Koniecznie zajrzyj do hamulców.

WreX napisał/a:
Sprawdziłem każde koło na lewarku, o dziwo przód był cichutki.

Za to tył... :twisted:
Lewe kolo piszczy tak jak mówiłem i ma spory opór, nie wiem czy tak powinno być dzisiaj jadę do mojego mechanika na wstępne oględziny. Prawa strona cicha i sporo lżejszy opór toczenia koła. Ale i tak sporawy wg mnie...

Jakieś propozycje wstępne cóż to może być ?

Wiem, że tam są tarczo bębny.. może te zaciski w środku ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.