Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapala dopiero za drugim razem
Autor Wiadomość
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-04-2009, 14:17   

karol_alasz napisał/a:
ale jak sie wyciagnie te "proteze" z KOS-a to da rade nia uruchomic samochod?

Wkładasz "protezę" w stacyjkę i nakładasz na nią KOSa
_________________

 
 
yesko 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D Instyle
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 75
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-04-2009, 22:52   

Ostatnio problem jakby ustąpił. Paliwo jest to samo - niewiele jeździłem.
Komputer nie podaje żadnych informacji o nieprawidłowościach.
Na razie wstrzymam się z wizytą w ASO - nie chcę żeby mnie wzięli za hipochondryka ;)
pewnie doradziliby, żebym zatankował na innej stacji i przyjechał do nich jak będzie żle.

karol_alasz napisał/a:
Paliwo tez tankujesz to samo jak i na tej samej stacji?


tankowałem na tej samej stacji od początku (nawet ten sam dystrybutor)

rafaelcx napisał/a:
bo problem występuje - przynajmniej u mnie - jak mam kluczyki i telefon komórkowy w jednej kieszeni ..


też to podejrzewałem do czasu kiedy nie mając przy sobie komórki zapaliłem Miśka i "odmówił" za pierwszym razem.
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 19-02-2013, 17:02   

odświeżę temat. Mam podobna sytuacje jak kolega Yesko. Czasami po dopaleniu auto gaśnie, i muszę je ponownie odpalić i później jest ok.. Dzieje się to sporadycznie, ale zauważyłem że zawsze na ciepłym silniku. Ostatnio przydarzyło mi się to z 5 razy tego samego dnia. Nie wyświetla się żadna kontrolka. Auto jedzie ok, nic innego się nie dzieje. Serwis podłączy pod komputer, a ten nie pokazuje żadnego błędu. Zmiana stacji paliw tez nie przyniosła pozytywnego skutku. Martwi mnie to, iż za 3 tygodnie kończy mi się gwarancja. Miałem zamiar ja przedłużyć, ale po dłuższej rodzinnej naradzie chyba sobie ją odpuszczę. Jakieś sugestie, podpowiedzi?? Serwis twierdził że to może być EGR tylko że brak błędu który by to potwierdził. Przebieg 80 tys.
 
 
yesko 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D Instyle
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 75
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-02-2013, 18:51   

u mnie już się to raczej nie występuje (gaśnięcie),
jeżdżę beż awarii już ponad 4 lata, co prawda przebieg śmieszny 55k ale nic poważnego się nie dziej, trochę mnie tylko podgryza tchórzofretka czy inne takie stworzenie - oberwała mi spory kawałek tego czarnego wygłuszenia pod maską silnika
 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 19-02-2013, 22:15   

To nie problem z paliwem ani z silnikiem . raczej na pewno KOS a konkretnie immobiliser.
U mnie też to występuje ( obecnie bardo sporadycznie) i też próbowałem ustalić czy na ciepłym , czy na zimnym.... Wykonałem taki test : przy wyłączonym Kosie i pilocie poza samochodem trzeba uruchomić silnik zapasowym metalowym kluczykiem. auto odpali i zgaśnie po kilku sekundach bo działa immobiliser. Myślę że sporadycznie występuje TO w naszych autkach. Ja ten problem olałem , ale jak na gwarancji to walczyć. Ktoś już pisał wcześniej o wadliwych immo.. ale nie wiem czy w outku , czy w lancerze . powodzenia
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 20-02-2013, 06:45   

A trzymacie KOS z dala od komórek?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 20-02-2013, 12:08   

rezon napisał/a:
A trzymacie KOS z dala od komórek?


no pewnie. ale może trzeba ją trzymać w bagażniku :D . oddziaływania komórki na system wcale nie wykluczam , choć zdarzało się to też wtedy tel. zostawiłem w domu.
 
 
gajduss
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2013, 13:22   

woziłem już drugi kluczyk, próbowałem bez telefonu. Dalej to samo
 
 
yesko 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D Instyle
Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 75
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-02-2013, 20:12   

Jeżeli podchodzę do Miśka z kluczykami i komórką w tej samej kieszeni, to najczęściej nie mogę otworzyć drzwi. Dopiero gdy wyjmę kluczyki lub komórkę mogę się dostać do środka. Być może gdy jest nowa bateria w kluczyku nie ma to znaczenia ale po pewnym czasie komórka jednak "zwycięża". To jednak żadna niedogodność, przynajmniej dla mnie. Co jeszcze może powodować gaśnięcie? - szukał bym tu na forum i pytał w aso (jak trzeba to w więcej niż jednym). Może z komputera da się odczytać jakiś błąd, który to powoduje...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.