[EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni |
Autor |
Wiadomość |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 24-02-2013, 23:09 [EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni
|
|
|
Witam
Przełożyłem skrzynie z automata (tiptronic) na manual przed liftem komplet,czyli pedała ,hydraulikę sprzęgła,linki z lewarkiem zmiany biegów. Nie wymieniłem rozrusznika choc go mam,ale nie widzę potrzeby zmiany i licznika.zrobiłem zwore na kostce tak,aby był na P i nic. rozrusznik nie kręci. Czy może mi pomóc ktoś kto zgryzł ten temat, co jeszcze zmienić,przeprogramować kompa itp,itd.??ZA WSZELKĄ POMOC STOKROTNE DZIĘKI
POZDRO |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 25-02-2013, 00:37
|
|
|
Na pewno zwarłeś dobre piny? Z którego roku masz auto?
[ Dodano: 25-02-2013, 00:42 ]
Zwarłeś do +12V czy do masy?
Po drugim lifcie musisz zewrzeć pin 67 do masy, a przed liftem 91 do masy. |
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 26-02-2013, 11:04
|
|
|
ja zwierałem metodą prób i błędów w kostce która idzie z instalacji do skrzyni tę przy wybieraku automata. gdzie mam złączyć pin 67,w której kostce,bo u mnie nie ma numeracji??
[ Dodano: 26-02-2013, 11:05 ]
mój Gal jest z roku 2000,czyli po lifcie ,4 sondy lambda... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2013, 11:16
|
|
|
Ściągnij service manual z dziąłu download.
Potem SUPPLEMENT>FUEL i tam znajdziesz rozpiskę pinów w komputerze silnika. Tam trzeba znaleźć pin 67 i zewrzeć go do masy. |
|
|
|
 |
komarsnk
Mitsumaniak mocno uzależniony
Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 08 Maj 2009 Posty: 1908 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 26-02-2013, 18:37
|
|
|
ECU nie przekładałem,trzeba koniecznie ,nie da rady przeprogramować?? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2013, 18:44
|
|
|
Zrób mostek tak jak napisałem. Pozwoli Ci to odpalić auto. Jeśli chodzi o zachowanie ECU to ciężko powiedzieć co się będzie działo jeśli nie będzie dostawało informacji do zmiany biegu... PO odpaleniu się okaże. |
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 26-02-2013, 20:39
|
|
|
w komputerze silnika,czyli w tym który mieści się w środkowej grodzi deski rozdzielczej na dole,pytam ,bo juz zgłupiałem,,,nie mogę nigdzie znaleźć tego schematu z legendą pinów... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 26-02-2013, 20:41
|
|
|
Tak w tym komputerze. Ściągnąłeś service manual? |
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 26-02-2013, 20:44
|
|
|
znalazłem idę do garazu
[ Dodano: 26-02-2013, 22:24 ]
zwarłem do masy czyli do budy pin 67 gal nie pali zgasły zegary na zapłonie wywaliło główny bezpiecznik od imo.....co dalej?? |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-02-2013, 23:20
|
|
|
Dobrze policzyłeś piny?
Musiałeś zewrzeć zły pin... |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14371 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 27-02-2013, 23:32
|
|
|
Zrób inaczej.
Pod maską powinna zostać kostka, która była podłączona do skrzyni automatycznej.
Wygląda jak na schemacie poniżej. Byłą podłączona do przełącznika skrzyni biegów.
Zewrzyj w niej pin 10 i 9 - kable czarno żółty i czarno czerwony.
Zaizoluj kostkę by nie zewrzeć do masy.
Bezpiecznik wymieniłeś? |
|
|
|
 |
paweeeel234
Nowy Forumowicz
Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012 Posty: 8 Skąd: Wielbark
|
Wysłany: 27-02-2013, 23:41
|
|
|
bezpiecznik wymieniłem,zegary świecą,jutro napisze,czy działa,bo juz mi się nie chce do garażu chodzić
[ Dodano: 28-02-2013, 14:45 ]
porażka,nic nie działa.prowadzę na warsztat
[ Dodano: 09-03-2013, 20:37 ]
elektronik połączył pin z komputera automata do jakiejś kostki za radiem,czyli niestety to nie był pin 67 z ECU...tak bywa nie każdy wie wszystko...POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
|