Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni
Autor Wiadomość
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
  Wysłany: 24-02-2013, 23:09   [EA5A/W 2.5] Problem z odpaleniem po swapie skrzyni

Witam
Przełożyłem skrzynie z automata (tiptronic) na manual przed liftem komplet,czyli pedała ,hydraulikę sprzęgła,linki z lewarkiem zmiany biegów. Nie wymieniłem rozrusznika choc go mam,ale nie widzę potrzeby zmiany i licznika.zrobiłem zwore na kostce tak,aby był na P i nic. rozrusznik nie kręci. Czy może mi pomóc ktoś kto zgryzł ten temat, co jeszcze zmienić,przeprogramować kompa itp,itd.??ZA WSZELKĄ POMOC STOKROTNE DZIĘKI
POZDRO
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-02-2013, 00:37   

Na pewno zwarłeś dobre piny? Z którego roku masz auto?

[ Dodano: 25-02-2013, 00:42 ]
Zwarłeś do +12V czy do masy?

Po drugim lifcie musisz zewrzeć pin 67 do masy, a przed liftem 91 do masy.
 
 
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
Wysłany: 26-02-2013, 11:04   

ja zwierałem metodą prób i błędów w kostce która idzie z instalacji do skrzyni tę przy wybieraku automata. gdzie mam złączyć pin 67,w której kostce,bo u mnie nie ma numeracji??

[ Dodano: 26-02-2013, 11:05 ]
mój Gal jest z roku 2000,czyli po lifcie ,4 sondy lambda...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2013, 11:16   

Ściągnij service manual z dziąłu download.

Potem SUPPLEMENT>FUEL i tam znajdziesz rozpiskę pinów w komputerze silnika. Tam trzeba znaleźć pin 67 i zewrzeć go do masy.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 26-02-2013, 11:41   

paweeeel234, a ECU też przełożyłes?
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
Wysłany: 26-02-2013, 18:37   

ECU nie przekładałem,trzeba koniecznie ,nie da rady przeprogramować??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2013, 18:44   

Zrób mostek tak jak napisałem. Pozwoli Ci to odpalić auto. Jeśli chodzi o zachowanie ECU to ciężko powiedzieć co się będzie działo jeśli nie będzie dostawało informacji do zmiany biegu... PO odpaleniu się okaże.
 
 
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
Wysłany: 26-02-2013, 20:39   

w komputerze silnika,czyli w tym który mieści się w środkowej grodzi deski rozdzielczej na dole,pytam ,bo juz zgłupiałem,,,nie mogę nigdzie znaleźć tego schematu z legendą pinów...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 26-02-2013, 20:41   

Tak w tym komputerze. Ściągnąłeś service manual?
 
 
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
Wysłany: 26-02-2013, 20:44   

znalazłem idę do garazu

[ Dodano: 26-02-2013, 22:24 ]
zwarłem do masy czyli do budy pin 67 gal nie pali zgasły zegary na zapłonie wywaliło główny bezpiecznik od imo.....co dalej??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2013, 23:20   

Dobrze policzyłeś piny?

Musiałeś zewrzeć zły pin...
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14371
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-02-2013, 23:32   

Zrób inaczej.

Pod maską powinna zostać kostka, która była podłączona do skrzyni automatycznej.
Wygląda jak na schemacie poniżej. Byłą podłączona do przełącznika skrzyni biegów.

Zewrzyj w niej pin 10 i 9 - kable czarno żółty i czarno czerwony.

Zaizoluj kostkę by nie zewrzeć do masy.



Bezpiecznik wymieniłeś?
 
 
paweeeel234 
Nowy Forumowicz

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 8
Skąd: Wielbark
Wysłany: 27-02-2013, 23:41   

bezpiecznik wymieniłem,zegary świecą,jutro napisze,czy działa,bo juz mi się nie chce do garażu chodzić

[ Dodano: 28-02-2013, 14:45 ]
porażka,nic nie działa.prowadzę na warsztat

[ Dodano: 09-03-2013, 20:37 ]
elektronik połączył pin z komputera automata do jakiejś kostki za radiem,czyli niestety to nie był pin 67 z ECU...tak bywa nie każdy wie wszystko...POZDRAWIAM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.