Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zachciało mi sie galanta:)
Autor Wiadomość
ogon56 
Mitsumaniak
Cheerish your life


Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 134
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-02-2013, 16:35   

gołąb napisał/a:
2,5 jedyny słuszny -wałkowane już wiele razy... poczytaj forum... tu znajdziesz ciekawe rzeczy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803


Ja mam 2.4GDI i jakoś cieszę się z jego posiadania. Nie lubie gazu, więc spalanie i dynamika tego auta mi odpowiadają. 2.5 pali sporo i nie ma wcale tak dużo mocy jak konkurencyjne japończyki. W wyniku prostej i starej konstrukcji łatwy jest jego serwis i to jest na plus. Dbać, dbać i jeszcze raz dbać a każdy silnik będzie wdzięczny.
_________________
Historia mojego autka

Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977

Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 
 
 
Maxiu82 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Logo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Z-ce
Wysłany: 28-02-2013, 17:41   

hugo to za spalaniem odnosilo sie do porównania wzgledem mojego obecnego auta.
No i w dalszym ciągu nikt nie udzielił odpowiedzi na moje wcześniejsze pytanie. Chyba trudne nie było? Czy ktoś może napisać datę ostatniego liftu jaki przeszedł Galant? Pozdrawiam :)
 
 
Krystian99 
Mitsumaniak


Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 01 Lut 2011
Posty: 2961
Skąd: Poznań
Wysłany: 28-02-2013, 17:46   

Maxiu82, nie szukałeś dokładnie :wink: tutaj masz większość informacji o liftach :wink:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=44560
Pozdrawiam
_________________

 
 
Maxiu82 
Nowy Forumowicz

Auto: Honda Logo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Z-ce
Wysłany: 28-02-2013, 18:04   

O to chodziło,wielkie dzięki. Nie ogarniam całego forum jeszcze dlatego przegapiłem ten temat. :)
 
 
Krzysek 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 240
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 28-02-2013, 21:20   

ogon56 napisał/a:
gołąb napisał/a:
2,5 jedyny słuszny -wałkowane już wiele razy... poczytaj forum... tu znajdziesz ciekawe rzeczy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803


Ja mam 2.4GDI i jakoś cieszę się z jego posiadania. Nie lubie gazu, więc spalanie i dynamika tego auta mi odpowiadają. 2.5 pali sporo i nie ma wcale tak dużo mocy jak konkurencyjne japończyki. W wyniku prostej i starej konstrukcji łatwy jest jego serwis i to jest na plus. Dbać, dbać i jeszcze raz dbać a każdy silnik będzie wdzięczny.


Z tym spalaniem w 2.5 to przesadziłeś , w zeszły weekend zrobiłem trasę 910 kilometrów, średnie spalanie 9,5 litra przy 120-140 km/h, aaa gazu :D w mieście srednio pali mi 13 litrów gazu.

Ps jakieś zainteresowanie sprzedażą galanta, bo chyba już trochę czasu go wystawiasz ;) .
_________________
http://honda-wm.pl/ moje drugie forum ;) :D .
 
 
 
ogon56 
Mitsumaniak
Cheerish your life


Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 134
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-03-2013, 09:39   

Krzysek napisał/a:
ogon56 napisał/a:
gołąb napisał/a:
2,5 jedyny słuszny -wałkowane już wiele razy... poczytaj forum... tu znajdziesz ciekawe rzeczy http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803


Ja mam 2.4GDI i jakoś cieszę się z jego posiadania. Nie lubie gazu, więc spalanie i dynamika tego auta mi odpowiadają. 2.5 pali sporo i nie ma wcale tak dużo mocy jak konkurencyjne japończyki. W wyniku prostej i starej konstrukcji łatwy jest jego serwis i to jest na plus. Dbać, dbać i jeszcze raz dbać a każdy silnik będzie wdzięczny.


Z tym spalaniem w 2.5 to przesadziłeś , w zeszły weekend zrobiłem trasę 910 kilometrów, średnie spalanie 9,5 litra przy 120-140 km/h, aaa gazu :D w mieście srednio pali mi 13 litrów gazu.

Ps jakieś zainteresowanie sprzedażą galanta, bo chyba już trochę czasu go wystawiasz ;) .


To jeździsz ekonomicznie. Jak sam pewnie wiesz u nas regionie jest ciężko ze sprzedażą samochodów(szczególnie zimą), klientów paru było no ale większość to zawracacze głowy(napalają się a potem twierdzą, że kasy brakuję i żebrzą o obniżkę ceny). Szczerzę powiedziawszy to zbyt intensywnie go nie wystawiam bo 3-4 razy otomoto od listopada bo mi aż tak mocno nie zależy na jego sprzedaży. Twój sarkazm jest tu nie wskazany.
_________________
Historia mojego autka

Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977

Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 
 
 
Krzysek 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A SE
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Sty 2009
Posty: 240
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 01-03-2013, 16:00   

Jeżdżę normalnie, dynamicznie. Żona za to jeździ ekonomicznie :D .

Przed wczoraj sprzedałem swoje drugie auto,primerę kombi, niecałą dobę od ogłoszenia, pytają się ostan i czy gaz jest. Przyjechali, zobaczyli i zabrali :P .

Wracając do galanta, to ja po zakupie rok czasu nic nie musiałem w nim wymieniać. Teraz po 4 latach użytkowania to już chyba wszystko wymieniłem co było możliwe w zawieszeniu, zresztą fotorelacja w mojej galerii jest, teraz znów cieszę się z jazdy nim :D .
_________________
http://honda-wm.pl/ moje drugie forum ;) :D .
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 02-03-2013, 07:05   

Z tą słabą mocą 2.5 na tle innych Japończyków z tego okresu to sięnie zgodzę. Proszę o przykłady lepszych. Czy poza Hondą Accord jest jakaś ciekawa alternatywa na mocnego sedana czy kombiaka w tej klasie? :)
 
 
 
ogon56 
Mitsumaniak
Cheerish your life


Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 134
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-03-2013, 11:39   

No to lecim:
mazda 6 (I4 2.3 165)
honda civic (I4 1.8 169), accord VII (I4 2.4 190)
subaru impreza 2 (I4 2.0 160km lub 2.5 167)


To tylko 4 przykłady samochodów (sedany także w opcji) z silnikami wolnossącymi produkowanych w okolicach 1997-2003 (każdy z nich to 4rzędówka bez turbiny), które wymieniam z pamięci. Nie każ mi zaglądać po portalach motoryzacyjnych bo z pewnością bym wymienił więcej silników tylko z wymienionych marek. 160/163 z 2.5v6 Galanta nie jest tak kompromitujące porównując do np audi z lat 90tych (no 80 z 2.6v6 miała 150km ;] ). Tak przy okazji to czytaj pilniej posty bo napisałem, że nie wypada tak dobrze a nie słabo. Silnik nie jest wyżyłowany i na pewno przekłada się to na jego żywotność.

[ Dodano: 02-03-2013, 11:48 ]
Krzysek napisał/a:


Przed wczoraj sprzedałem swoje drugie auto,primerę kombi, niecałą dobę od ogłoszenia, pytają się ostan i czy gaz jest. Przyjechali, zobaczyli i zabrali :P .



Też miałem Primere (P10) 2.0 SLX w gazie. Nawet nie wystawiałem, puściłem informację po znajomych i sprzedałem następnego dnia. Auta z gazem szybciutko schodzą :)
_________________
Historia mojego autka

Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977

Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-03-2013, 12:25   

ogon56 napisał/a:
No to lecim:
mazda 6 (I4 2.3 165)
honda civic (I4 1.8 169), accord VII (I4 2.4 190)
subaru impreza 2 (I4 2.0 160km lub 2.5 167)



mazda 6 I4 2.3 163: 207 Nm 0-100 8.7 s
honda civic I4 1.8 169: 166 Nm 0-100 8.5 s
honda accord I4 2.4 190: 230 Nm 0-100 7.7s iVTEC
subaru impreza I4 2.0 157: 186 Nm 0-100 8.5 s

Galant V6 2.5 163: 230 Nm 0-100 7.9 s

Takze jak widac mimo ze galant ma tylko 163 KM to jest tylko wolniejsze od Accorda Type-S ktory ma zmienne fazy rozrzadu. A dlaczego? Bo moc to nie wszystko liczy sie tez moment i najwazniesze przebieg momentu w funkcji obrotow a tu akurat nasza V6 na bardzo ladna charakterystyke jak na silnik bez zmian faz rozrzadu

[ Dodano: 02-03-2013, 12:28 ]
tommyc1 napisał/a:
Z tą słabą mocą 2.5 na tle innych Japończyków z tego okresu to sięnie zgodzę. Proszę o przykłady lepszych. Czy poza Hondą Accord jest jakaś ciekawa alternatywa na mocnego sedana czy kombiaka w tej klasie? :)


akurat Accord taki fajny nie jest bo to rzedowka. Zobacz Mondeo ST220 3.0 V6 jak idzie, mazde 6 3.0 V6 czy alfe 159 2.2 albo jakas V6. Tylno napedowy lexus is250 tez dobrze jezdzi
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
ivan1977 
Forumowicz

Auto: galant 2.0 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 84
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-03-2013, 13:04   

sampler napisał/a:
Galant V6 2.5 163: 230 Nm 0-100 7.9 s


Nie wiem skąd te dane ale na stronie autocentrum podają
2.5 V6 manual- 8,6
2.5 V6 automat-9.9
Rozbieżność przy tym co podałeś dość dużą
_________________
Elvis
 
 
sampler 
Forumowicz


Auto: Citroen C5 X7 2.2 HDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 62 razy
Dołączył: 08 Gru 2005
Posty: 2353
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-03-2013, 13:57   

autocentrum :) tego portalu nie biore pod uwage. U nich kombi jest szybsze od sedana :D

dane wszystkich aut pochodza stad

http://www.parkers.co.uk/...nt/saloon-1997/
_________________
BYŁY:
GALANT E34 1.8 TD
GALANT EA5A'97 2.5 V6 24V
GALANT AVANCE EA5A'03 2.5 V6 24V
Xsara 1.4i

SĄ:
CITROEN C5 X7 2.2 HDI
Peugeot 308 2.0 HDI
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 02-03-2013, 14:23   

163 a 165 -ale różnica, warta sporu, he he. Mazdy 6 nie brałbym pod uwagę, to juz jest inna generacja w stosunku do Galanta. Jak Mazda to 626-czym zaskoczy? Avensis z tego okresu max 150KM itd... nic sie nie wyróżnia. Poza Subaru może... ale często słabsze osiagi. Poza tym prosiłem o przykłady lepszych a nie porównywalnych :)
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 02-03-2013, 17:48   

ogon56 napisał/a:
No to lecim:
mazda 6 (I4 2.3 165)
honda civic (I4 1.8 169), accord VII (I4 2.4 190)
subaru impreza 2 (I4 2.0 160km lub 2.5 167)


To tylko 4 przykłady samochodów (sedany także w opcji) z silnikami wolnossącymi produkowanych w okolicach 1997-2003 (każdy z nich to 4rzędówka bez turbiny), które wymieniam z pamięci. Nie każ mi zaglądać po portalach motoryzacyjnych bo z pewnością bym wymienił więcej silników tylko z wymienionych marek. 160/163 z 2.5v6 Galanta nie jest tak kompromitujące porównując do np audi z lat 90tych (no 80 z 2.6v6 miała 150km ;] ). Tak przy okazji to czytaj pilniej posty bo napisałem, że nie wypada tak dobrze a nie słabo. Silnik nie jest wyżyłowany i na pewno przekłada się to na jego żywotność.


Jak to powiadają papier wszystko przyjmie, jeździłes którymś z powyższych żeby uznac porównanie przypisane :?: Próbowałeś róznicy w skrzyniach pomiedzy tymi autami :?: nie kazdy z nich to "4rzędówka" w szczególności Subaru :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
ogon56 
Mitsumaniak
Cheerish your life


Auto: Honda Accord 2.4 Type-S
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 134
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-03-2013, 23:19   

sampler napisał/a:
ogon56 napisał/a:
No to lecim:
mazda 6 (I4 2.3 165)
honda civic (I4 1.8 169), accord VII (I4 2.4 190)
subaru impreza 2 (I4 2.0 160km lub 2.5 167)



mazda 6 I4 2.3 163: 207 Nm 0-100 8.7 s
honda civic I4 1.8 169: 166 Nm 0-100 8.5 s
honda accord I4 2.4 190: 230 Nm 0-100 7.7s iVTEC
subaru impreza I4 2.0 157: 186 Nm 0-100 8.5 s

Galant V6 2.5 163: 230 Nm 0-100 7.9 s

Takze jak widac mimo ze galant ma tylko 163 KM to jest tylko wolniejsze od Accorda Type-S ktory ma zmienne fazy rozrzadu. A dlaczego? Bo moc to nie wszystko liczy sie tez moment i najwazniesze przebieg momentu w funkcji obrotow a tu akurat nasza V6 na bardzo ladna charakterystyke jak na silnik bez zmian faz rozrzadu

[ Dodano: 02-03-2013, 12:28 ]
tommyc1 napisał/a:
Z tą słabą mocą 2.5 na tle innych Japończyków z tego okresu to sięnie zgodzę. Proszę o przykłady lepszych. Czy poza Hondą Accord jest jakaś ciekawa alternatywa na mocnego sedana czy kombiaka w tej klasie? :)


akurat Accord taki fajny nie jest bo to rzedowka. Zobacz Mondeo ST220 3.0 V6 jak idzie, mazde 6 3.0 V6 czy alfe 159 2.2 albo jakas V6. Tylno napedowy lexus is250 tez dobrze jezdzi


Jakieś dane z kosmosu podajesz. Galant 2.5 v6 a 7,9s do 100 to żart. Poza tym dla mnie I4 to plus bo mniejsze koszta eksploatacji i w większości pojazdów mniejsze spalanie. Co by było jakby w ich silnikach zawitały v6 ... ;) możesz się domyślić
_________________
Historia mojego autka

Ex. Mitsubishi Galant 2.4GDI
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78977

Ex. Fiat 125P
http://forum.mitsumaniaki...1178798#1178798
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.